Постинг
25.11.2009 10:01 -
Бельо за мръсница, душа за два лева
Автор: romanov
Категория: Тя и той
Прочетен: 31111 Коментари: 72 Гласове:
Последна промяна: 09.12.2009 23:21
Прочетен: 31111 Коментари: 72 Гласове:
35
Последна промяна: 09.12.2009 23:21
Тъкмо я изпратих, свечеряваше се, целувка за довиждане и зърнах тази витрина. Дяволът ме накара да се спра. Зад стъклото, усмихната продавачка обличаше грозен манекен в копринено бельо. Дантели, воалчета, жартиери. Очите да ти останат. И веднага въображението ми мислено го съблече от телцето на тая, новата, в полутъмната хотелска стая.
ВЧЕРА НА МИТИНГА НЕ ВИДЯХ НИКОЙ ОТ ТАКАН...
ПРОТЕСТЪТ УМРЯ,НО ДА ЖИВЕЕ– ПРОТЕСТА! ЗА...
Добре дошли, бели косми!
ПРОТЕСТЪТ УМРЯ,НО ДА ЖИВЕЕ– ПРОТЕСТА! ЗА...
Добре дошли, бели косми!
Следващ постинг
Предишен постинг
каква жена!
хубав разказ -чете се леко, без усилие
цитирайхубав разказ -чете се леко, без усилие
и пак за изневяра става въпрос.
Абе вълнува ни тази тема, много ни вълнува...Човещинка :)
цитирайАбе вълнува ни тази тема, много ни вълнува...Човещинка :)
Привет, romanov !
Да умееш да приспиваш съвестта си е талант, м?
Поздрави за усмихнат ден!
цитирайДа умееш да приспиваш съвестта си е талант, м?
Поздрави за усмихнат ден!
martiniki написа:
каква жена!
хубав разказ -чете се леко, без усилие
хубав разказ -чете се леко, без усилие
lubopitstvo написа:
и пак за изневяра става въпрос.
Абе вълнува ни тази тема, много ни вълнува...Човещинка :)
Абе вълнува ни тази тема, много ни вълнува...Човещинка :)
mariani написа:
Привет, romanov !
Да умееш да приспиваш съвестта си е талант, м?
Поздрави за усмихнат ден!
Да умееш да приспиваш съвестта си е талант, м?
Поздрави за усмихнат ден!
Romanov, понякога в живота трябва да ни се случи нещо такова, за да осъзнаем, че имаме до себе си прекрасен човек, който не ни е даденост и трябва да си го пазим:)
А героинята ти пленява, но как се е случило така, че я е заменил с друга? При такава жена до себе си и да потърси друга...Абе странни сте мъжете:)
Навярно тази ревност, която се е породила в него ще го приземи...
Е..., страхотен разказ!
цитирайА героинята ти пленява, но как се е случило така, че я е заменил с друга? При такава жена до себе си и да потърси друга...Абе странни сте мъжете:)
Навярно тази ревност, която се е породила в него ще го приземи...
Е..., страхотен разказ!
Хубаво, зарадва и мен.
цитирай
9.
romanov -
ckarlet Благодаря! На дъщерите си кавам, че мъжете не са лоши, просто са си мръсници по рождение.
25.11.2009 11:29
25.11.2009 11:29
ckarlet написа:
Romanov, понякога в живота трябва да ни се случи нещо такова, за да осъзнаем, че имаме до себе си прекрасен човек, който не ни е даденост и трябва да си го пазим:)
А героинята ти пленява, но как се е случило така, че я е заменил с друга? При такава жена до себе си и да потърси друга...Абе странни сте мъжете:)
Навярно тази ревност, която се е породила в него ще го приземи...
Е..., страхотен разказ!
А героинята ти пленява, но как се е случило така, че я е заменил с друга? При такава жена до себе си и да потърси друга...Абе странни сте мъжете:)
Навярно тази ревност, която се е породила в него ще го приземи...
Е..., страхотен разказ!
Има и такива, които ще се опитат да ме оборят, ще се радвам ако е така, значи има и изключения. А и окото!, питаш как е възможно? Окото не се пълни без да пипне ръката. И не е забравил з аония бръчици по лицето на жена си, явно!Щом окото продължава да изтича по преминаващите девойки::)
Мръсници ли казах? Извинявам се - грубо прозвуча в устата на един мъж. Големи мръсници сме. Така вече е по-добре:)
За жените...за тях не ми се говори днес;)
10.
romanov -
sestra:)) Ти рядко коментираш, а щом си го направила, значи е истина:)))
25.11.2009 11:30
25.11.2009 11:30
sestra написа:
Хубаво, зарадва и мен.
Не, аз не го осъждам човека, но обикновено търся причина, когато има изневяра, а тук героинята ти е прекрасна, и си зададох въпроса, какво друго може да тласне един мъж към друга жена?
Вярно видял е бъчиците, но може би и той вече ги е получил:)
Хареса ми и има много размисъл! А и краят ти е страхотен!
Хубав ден от мен!
цитирайВярно видял е бъчиците, но може би и той вече ги е получил:)
Хареса ми и има много размисъл! А и краят ти е страхотен!
Хубав ден от мен!
12.
romanov -
ckarlet не го? А би трябвало:) Сериозно! Няма оправдание за изневярата.
25.11.2009 11:37
25.11.2009 11:37
ckarlet написа:
Не, аз не го осъждам човека, но обикновено търся причина, когато има изневяра, а тук героинята ти е прекрасна, и си зададох въпроса, какво друго може да тласне един мъж към друга жена?
Вярно видял е бъчиците, но може би и той вече ги е получил:)
Хареса ми и има много размисъл! А и краят ти е страхотен!
Хубав ден от мен!
Вярно видял е бъчиците, но може би и той вече ги е получил:)
Хареса ми и има много размисъл! А и краят ти е страхотен!
Хубав ден от мен!
Престъпление е, според мен, и трябва да се наказва наравно с убийството. Защото си е убийство. На един брак, на най-малко още един човек, най-малко! Замисли ли се;)?
Да не мислиш, че аз съм праведник? И си ги смуча от пръстите?:))
13.
анонимен -
Жеков Добро утро!
25.11.2009 11:47
25.11.2009 11:47
И да ме е срам, присъедиинявам се към теб и посланието ти, макар че не съм изневеярвал вече 13 месеца!
Честно!
цитирайЧестно!
14.
romanov -
Жеков? Колко, 13? Ахахахах:)) Много бее, какво ме направи ти мен:))))
25.11.2009 11:49
25.11.2009 11:49
анонимен написа:
И да ме е срам, присъедиинявам се към теб и посланието ти, макар че не съм изневеярвал вече 13 месеца!
Честно!
Честно!
Хаха! Да поздравим човека, има годишнина:))))
може да е добър приятел и коварен враг...
Каквато си я сготвим.
Много приятно, Романов, благодаря ти.
цитирайКаквато си я сготвим.
Много приятно, Романов, благодаря ти.
Чудесен разказ!:)
И пак ще кажа ,правдиво ,съвсем правдиво разказан !Откъде знам ли- ами и брачни дела имам!Даже повечето бяха такива !:))))))))))))
цитирайИ пак ще кажа ,правдиво ,съвсем правдиво разказан !Откъде знам ли- ами и брачни дела имам!Даже повечето бяха такива !:))))))))))))
bapha написа:
може да е добър приятел и коварен враг...
Каквато си я сготвим.
Много приятно, Романов, благодаря ти.
Каквато си я сготвим.
Много приятно, Романов, благодаря ти.
iliada написа:
Чудесен разказ!:)
И пак ще кажа ,правдиво ,съвсем правдиво разказан !Откъде знам ли- ами и брачни дела имам!Даже повечето бяха такива !:))))))))))))
И пак ще кажа ,правдиво ,съвсем правдиво разказан !Откъде знам ли- ами и брачни дела имам!Даже повечето бяха такива !:))))))))))))
19.
анонимен -
Жеков - и един месец! :))
25.11.2009 12:09
25.11.2009 12:09
romanov написа:
Хаха! Да поздравим човека, има годишнина:))))
анонимен написа:
И да ме е срам, присъедиинявам се към теб и посланието ти, макар че не съм изневеярвал вече 13 месеца!
Честно!
Честно!
Хаха! Да поздравим човека, има годишнина:))))
20.
romanov -
Вярно, аз какво съм смятал:)) А да ти е честито:)) Други смели мъже няма ли:))))???
25.11.2009 12:13
25.11.2009 12:13
анонимен написа:
romanov написа:
Хаха! Да поздравим човека, има годишнина:))))
анонимен написа:
И да ме е срам, присъедиинявам се към теб и посланието ти, макар че не съм изневеярвал вече 13 месеца!
Честно!
Честно!
Хаха! Да поздравим човека, има годишнина:))))
В болното ни общество, тия два лева са много пари за съвестта на мижитурка каквато е героят. И стотинка не бих дала за него, нищо че се е разнежил накрая. Вълкът козината си мени, останалото не. Поздравявам те за смелостта да напишеш това, нещо повече, да отстояваш позицията си. И аз приканвам смелите мъже - да кажат, да покажат колко са смели!
Поздрав и хубав ден!
цитирайПоздрав и хубав ден!
22.
romanov -
ninariz Може, да помечтаеш, може;))Само Жеката си каза, и при това уточни - цели 13 месеца:)))
25.11.2009 12:31
25.11.2009 12:31
ninariz написа:
В болното ни общество, тия два лева са много пари за съвестта на мижитурка каквато е героят. И стотинка не бих дала за него, нищо че се е разнежил накрая. Вълкът козината си мени, останалото не. Поздравявам те за смелостта да напишеш това, нещо повече, да отстояваш позицията си. И аз приканвам смелите мъже - да кажат, да покажат колко са смели!
Поздрав и хубав ден!
Поздрав и хубав ден!
Щри тях изневяра ли е ако спи с жена?
Питам само, ей!
Та, нема две стинки, нема два кинта. Ма сме си мръснициииии,а :)
Жените не ни вярват обаче:)
цитирайПитам само, ей!
Та, нема две стинки, нема два кинта. Ма сме си мръснициииии,а :)
Жените не ни вярват обаче:)
rean написа:
Щри тях изневяра ли е ако спи с жена?
Питам само, ей!
Та, нема две стинки, нема два кинта. Ма сме си мръснициииии,а :)
Жените не ни вярват обаче:)
Питам само, ей!
Та, нема две стинки, нема два кинта. Ма сме си мръснициииии,а :)
Жените не ни вярват обаче:)
Защо изневеряват мъжете? Май наистина им е в природата. Някои избиват комплекси, на други им надделява меракът, по-точно нагонът, на трети им отшумява любовта ... и списъкът може да бъде дълъг.
Когато стане семейният мъж на около 40 г. и се огледа, до него е една 40-годишна жена с бръчици около уморените очи, около него - пълно с млада, свежа плът. Как да не посегнеш да я употребиш, нали, Романов?
Не мога да разбера само защо след като мъжът е изчукал де що му падне, после се възмущава, че жена му била кривнала и тя. (чуждото е общо, ама мойто си е мое!) Не само мръсници, ами и смешници!!! :))) Ами и жената има нужда от любов, от обожание, да чуе мили думички и т.н. Или като е омъжена (но пренебрегната), няма право да е обичана от друг?
И последно: няма жена, която да не иска да има красиво и секси бельо, дори заради самата себе си. И обута в удобните си практични памучни гащи от 2 лв. си мечтае пред някоя витрина ей за ония дантелените в пастелен (или червен) цвят.
цитирайКогато стане семейният мъж на около 40 г. и се огледа, до него е една 40-годишна жена с бръчици около уморените очи, около него - пълно с млада, свежа плът. Как да не посегнеш да я употребиш, нали, Романов?
Не мога да разбера само защо след като мъжът е изчукал де що му падне, после се възмущава, че жена му била кривнала и тя. (чуждото е общо, ама мойто си е мое!) Не само мръсници, ами и смешници!!! :))) Ами и жената има нужда от любов, от обожание, да чуе мили думички и т.н. Или като е омъжена (но пренебрегната), няма право да е обичана от друг?
И последно: няма жена, която да не иска да има красиво и секси бельо, дори заради самата себе си. И обута в удобните си практични памучни гащи от 2 лв. си мечтае пред някоя витрина ей за ония дантелените в пастелен (или червен) цвят.
26.
romanov -
lotos16, а така! :)) Смалко уточнение, което разбира се разширява темата, но без него е немислима:
25.11.2009 12:52
25.11.2009 12:52
lotos16 написа:
Защо изневеряват мъжете? Май наистина им е в природата. Някои избиват комплекси, на други им надделява меракът, по-точно нагонът, на трети им отшумява любовта ... и списъкът може да бъде дълъг.
Когато стане семейният мъж на около 40 г. и се огледа, до него е една 40-годишна жена с бръчици около уморените очи, около него - пълно с млада, свежа плът. Как да не посегнеш да я употребиш, нали, Романов?
Не мога да разбера само защо след като мъжът е изчукал де що му падне, после се възмущава, че жена му била кривнала и тя. (чуждото е общо, ама мойто си е мое!) Не само мръсници, ами и смешници!!! :))) Ами и жената има нужда от любов, от обожание, да чуе мили думички и т.н. Или като е омъжена (но пренебрегната), няма право да е обичана от друг?
И последно: няма жена, която да не иска да има красиво и секси бельо, дори заради самата себе си. И обута в удобните си практични памучни гащи от 2 лв. си мечтае пред някоя витрина ей за ония дантелените в пастелен (или червен) цвят.
Когато стане семейният мъж на около 40 г. и се огледа, до него е една 40-годишна жена с бръчици около уморените очи, около него - пълно с млада, свежа плът. Как да не посегнеш да я употребиш, нали, Романов?
Не мога да разбера само защо след като мъжът е изчукал де що му падне, после се възмущава, че жена му била кривнала и тя. (чуждото е общо, ама мойто си е мое!) Не само мръсници, ами и смешници!!! :))) Ами и жената има нужда от любов, от обожание, да чуе мили думички и т.н. Или като е омъжена (но пренебрегната), няма право да е обичана от друг?
И последно: няма жена, която да не иска да има красиво и секси бельо, дори заради самата себе си. И обута в удобните си практични памучни гащи от 2 лв. си мечтае пред някоя витрина ей за ония дантелените в пастелен (или червен) цвят.
Мъжът хойка, добре! нема да дирим причините, може да са "сексян докус" Обаче, какво, аджеба прави, онова двайсет годишно девойче в скута на ей оня петдесет год. мъж?
1.Проститутка? _Не, не е !
2. Внучка? _ А стига бе, дъщеря по може, ама едва ли би му седяла в скута!
3. Влюбена в по-възрастен мъж? _ и защо не?
От тук нататък, какво следва( макар, че се сещам за още няколко прозаични причини да му седи в скута невинно)
Та! Ако е любов, става "бнаси_мамата!"
Защо, как, кога - въпрсои без отговор - казано е - любовта е кьорава, мамка й! Айде сега, да видим последиците. За едната и за другата страна...?
Хм...
После защо така, защо инак!
Вярно, то истината си е истина, няма цвят, ама погледнато под друг ъгъл, ако не вали, няма да отваряме чадър, нали:)))
27.
rean -
Романов, ами приемаме че момичетата с които ние 'изневеряваме" са лесбийки и готово:))
25.11.2009 12:55
25.11.2009 12:55
romanov написа:
rean написа:
Щри тях изневяра ли е ако спи с жена?
Питам само, ей!
Та, нема две стинки, нема два кинта. Ма сме си мръснициииии,а :)
Жените не ни вярват обаче:)
Питам само, ей!
Та, нема две стинки, нема два кинта. Ма сме си мръснициииии,а :)
Жените не ни вярват обаче:)
28.
romanov -
Чакай малко! Не сме съд и не защитатваме мъжете или жените. Не съдим никого!
25.11.2009 12:59
25.11.2009 12:59
rean написа:
romanov написа:
rean написа:
Щри тях изневяра ли е ако спи с жена?
Питам само, ей!
Та, нема две стинки, нема два кинта. Ма сме си мръснициииии,а :)
Жените не ни вярват обаче:)
Питам само, ей!
Та, нема две стинки, нема два кинта. Ма сме си мръснициииии,а :)
Жените не ни вярват обаче:)
Просто изказваме мнения по въпроси, които сигурен съм, касаят мнозина. Няма значение, че премълчават сега.
И няма защо да търсиш извинение за мъжете:)
Всяка коза - за свой крак:)
И сигурно е права баба да казва: две са нещата дето мъжът не се отказва от тях: курвалъка и пукницата. Ама докато кога няма пари не пие, за другото не му трябва повече от чокур на гащите.
:)
цитирай:)
rean написа:
И сигурно е права баба да казва: две са нещата дето мъжът не се отказва от тях: курвалъка и пукницата. Ама докато кога няма пари не пие, за другото не му трябва повече от чокур на гащите.
:)
:)
Облечена в дантела
черна
с тъмночервена ивица
от сатен,
изящна
приказна
прозираща
лъскава
скърцаща от удоволствие
ухаеща
на мен...
Разтапя се
в топлите ти длани
разлива се
разтича се
като порочна мисъл
между пръстите...
А е чиста
искряща
и пареща,
изгряща...
Душата ми
цитирайчерна
с тъмночервена ивица
от сатен,
изящна
приказна
прозираща
лъскава
скърцаща от удоволствие
ухаеща
на мен...
Разтапя се
в топлите ти длани
разлива се
разтича се
като порочна мисъл
между пръстите...
А е чиста
искряща
и пареща,
изгряща...
Душата ми
qbylkovcvqt написа:
Облечена в дантела
черна
с тъмночервена ивица
от сатен,
изящна
приказна
прозираща
лъскава
скърцаща от удоволствие
ухаеща
на мен...
Разтапя се
в топлите ти длани
разлива се
разтича се
като порочна мисъл
между пръстите...
А е чиста
искряща
и пареща,
изгряща...
Душата ми
черна
с тъмночервена ивица
от сатен,
изящна
приказна
прозираща
лъскава
скърцаща от удоволствие
ухаеща
на мен...
Разтапя се
в топлите ти длани
разлива се
разтича се
като порочна мисъл
между пръстите...
А е чиста
искряща
и пареща,
изгряща...
Душата ми
Ако 20-годишното девойче е за пари при 50-г. мъж е ясно, пито - платено. Времената се менят, нравите - също. Част от съвременните млади момичета имат друга скала на ценности. Тях няма да ги обсъждам, то е ясно.
Възможна ли е любов между такава двойка? Да, възможна е. Девойчето се влюбва са първи път (или търси съчетанието приятел-любовник-баща), за мъжа - "любви все возрасты покорны" е влюбване за пореден път. Ако мъжът търси не само красота, а и интелект, а госпожицата е умна, интелигентна, чаровна, и като допълнителен бонус скандално млада. Е, това е частен случай, тая 30-годишна разлика ми идва в повече.
Само че има и трета страна - семейството на женения 50-годишен мъж. Съпруга, деца, потърпевши от любовната връзка не само във финансов аспект, а в психологически план. И когато погледнем към love story през болката на съпругата, отдала трийсетина години да подпомага кариерата му, да гледа и възпитава деца му, да създава уют в дома му, вече не изглежда толкова розово. Не може да има пълно щастие, когато го изградено върху нечие страдание.
цитирайВъзможна ли е любов между такава двойка? Да, възможна е. Девойчето се влюбва са първи път (или търси съчетанието приятел-любовник-баща), за мъжа - "любви все возрасты покорны" е влюбване за пореден път. Ако мъжът търси не само красота, а и интелект, а госпожицата е умна, интелигентна, чаровна, и като допълнителен бонус скандално млада. Е, това е частен случай, тая 30-годишна разлика ми идва в повече.
Само че има и трета страна - семейството на женения 50-годишен мъж. Съпруга, деца, потърпевши от любовната връзка не само във финансов аспект, а в психологически план. И когато погледнем към love story през болката на съпругата, отдала трийсетина години да подпомага кариерата му, да гледа и възпитава деца му, да създава уют в дома му, вече не изглежда толкова розово. Не може да има пълно щастие, когато го изградено върху нечие страдание.
34.
анонимен -
Uха tuka poeziq proza vsi4ko
25.11.2009 13:58
25.11.2009 13:58
maze maj nqma mnogo mnogo:)
Neka da hodqt be, nema da gi spirame sega:) i nie shte hodim i tolkoz. Ajde, edin jivot viveem:)))
цитирайNeka da hodqt be, nema da gi spirame sega:) i nie shte hodim i tolkoz. Ajde, edin jivot viveem:)))
анонимен написа:
maze maj nqma mnogo mnogo:)
Neka da hodqt be, nema da gi spirame sega:) i nie shte hodim i tolkoz. Ajde, edin jivot viveem:)))
Neka da hodqt be, nema da gi spirame sega:) i nie shte hodim i tolkoz. Ajde, edin jivot viveem:)))
lotos16 написа:
Ако 20-годишното девойче е за пари при 50-г. мъж е ясно, пито - платено. Времената се менят, нравите - също. Част от съвременните млади момичета имат друга скала на ценности. Тях няма да ги обсъждам, то е ясно.
Възможна ли е любов между такава двойка? Да, възможна е. Девойчето се влюбва са първи път (или търси съчетанието приятел-любовник-баща), за мъжа - "любви все возрасты покорны" е влюбване за пореден път. Ако мъжът търси не само красота, а и интелект, а госпожицата е умна, интелигентна, чаровна, и като допълнителен бонус скандално млада. Е, това е частен случай, тая 30-годишна разлика ми идва в повече.
Само че има и трета страна - семейството на женения 50-годишен мъж. Съпруга, деца, потърпевши от любовната връзка не само във финансов аспект, а в психологически план. И когато погледнем към love story през болката на съпругата, отдала трийсетина години да подпомага кариерата му, да гледа и възпитава деца му, да създава уют в дома му, вече не изглежда толкова розово. Не може да има пълно щастие, когато го изградено върху нечие страдание.
Възможна ли е любов между такава двойка? Да, възможна е. Девойчето се влюбва са първи път (или търси съчетанието приятел-любовник-баща), за мъжа - "любви все возрасты покорны" е влюбване за пореден път. Ако мъжът търси не само красота, а и интелект, а госпожицата е умна, интелигентна, чаровна, и като допълнителен бонус скандално млада. Е, това е частен случай, тая 30-годишна разлика ми идва в повече.
Само че има и трета страна - семейството на женения 50-годишен мъж. Съпруга, деца, потърпевши от любовната връзка не само във финансов аспект, а в психологически план. И когато погледнем към love story през болката на съпругата, отдала трийсетина години да подпомага кариерата му, да гледа и възпитава деца му, да създава уют в дома му, вече не изглежда толкова розово. Не може да има пълно щастие, когато го изградено върху нечие страдание.
И во време оно си е имало изневери, и днес има. За младите госпожици - нямам как да е друго, ако не видяли нещо от нам позната ценностна система. Или видяли я, зърнали и друго, двуличието на възрастните. Баща ми си има любовница, и тя е от другия клас! Е, но повечето деца са покварени и от съвремието, както казваш, от липсата на морал в обществото, не само на семейството или индивида. като почнеш - телевизия, вестници, филмите - всич1ко е пари, наркотици, секс, БМВ -та, пичове и пички...Децата попиват, не знаяъ кой е Йовков, но Бард Пит не го бъркат с Апостол Карамитев, те сза посления не са и чували де. Не четат, информацията им е сведена до цъкването с мишката на компа, за какво му е да иде в библиотеката, да се катери по рафтовете и да търси оня, Толстой ли беше, Тонкий ли...
Като навържем нещата и ни става ясно.
А и с намесата на чуждозеичните медии положението става още по-тревожно. За българщината, за поколенията..
Жалко! Някой ден (от небето дано да е ) ще гледам хиляди знамена и ще се чудя кое е Бг-то, ще чувам хиляди речи, и ще се мъча да долова БГ...
И аз, и ти...
Всички.
И как, кажи ми, при тия условия, като мине едно 20 годишно, да не си помисли нещо човек:))))
Не за Яворов де, "хубавите му очи" са в пазвата...
Той за другите и не е чувал:)
Моят баща казваше" Ако един мъж престане да се обръща след хубава жена, пиши го умрял"
Много истина има в думите му.По природа мъжът е завоевател, ловец, неговата биологична и физиологична същност, колкото и грубо да звучи е да опложда и създава поколение.Та с времето сексуалният му глад расте обратно пропоционално на възрастта му.Не защитавам мъжете, но да ласкаят егото си е въпрос на чест и достойнство.
Разбирам ги, напълно и го заявявам без грам лицемерие и ласкателство.
И тук обаче искам да кажа, че МЪЖЕТЕ са длъжни да не забравят ЛЮБИМАТА и да Я обсипват с обич и уважение. Защото тя не е само техния скъпоценен дар и майка на децата им.Защото без нея няма , да бъдат това , което са.
Благодаря ти, Романов за хубавия разказ!
цитирайМного истина има в думите му.По природа мъжът е завоевател, ловец, неговата биологична и физиологична същност, колкото и грубо да звучи е да опложда и създава поколение.Та с времето сексуалният му глад расте обратно пропоционално на възрастта му.Не защитавам мъжете, но да ласкаят егото си е въпрос на чест и достойнство.
Разбирам ги, напълно и го заявявам без грам лицемерие и ласкателство.
И тук обаче искам да кажа, че МЪЖЕТЕ са длъжни да не забравят ЛЮБИМАТА и да Я обсипват с обич и уважение. Защото тя не е само техния скъпоценен дар и майка на децата им.Защото без нея няма , да бъдат това , което са.
Благодаря ти, Романов за хубавия разказ!
като те загложди съвестта, няма къде да се скриеш от нея. Ама как беше оная приказката - моето си е мое, а чуждото си е пак - мое.
Хубав разказ.:)))
цитирайХубав разказ.:)))
Пукнат грош не струва душата на Митко... И той е на принципа "Аз мога да изневерявам, но жена ми не може да ми изневерява и ако го направи е к***а"...
Но от мен да мине, има някакви заченъци на съвест, щом осъзнава някоио неща по-късно :)
цитирайНо от мен да мине, има някакви заченъци на съвест, щом осъзнава някоио неща по-късно :)
40.
romanov -
miaa и аз ти благодаря, но хващайки се за последните ти думи, ако правилно съм ги разтълкувал-
25.11.2009 14:16
25.11.2009 14:16
miaa написа:
Моят баща казваше" Ако един мъж престане да се обръща след хубава жена, пиши го умрял"
Много истина има в думите му.По природа мъжът е завоевател, ловец, неговата биологична и физиологична същност, колкото и грубо да звучи е да опложда и създава поколение.Та с времето сексуалният му глад расте обратно пропоционално на възрастта му.Не защитавам мъжете, но да ласкаят егото си е въпрос на чест и достойнство.
Разбирам ги, напълно и го заявявам без грам лицемерие и ласкателство.
И тук обаче искам да кажа, че МЪЖЕТЕ са длъжни да не забравят ЛЮБИМАТА и да Я обсипват с обич и уважение. Защото тя не е само техния скъпоценен дар и майка на децата им.Защото без нея няма , да бъдат това , което са.
Благодаря ти, Романов за хубавия разказ!
Много истина има в думите му.По природа мъжът е завоевател, ловец, неговата биологична и физиологична същност, колкото и грубо да звучи е да опложда и създава поколение.Та с времето сексуалният му глад расте обратно пропоционално на възрастта му.Не защитавам мъжете, но да ласкаят егото си е въпрос на чест и достойнство.
Разбирам ги, напълно и го заявявам без грам лицемерие и ласкателство.
И тук обаче искам да кажа, че МЪЖЕТЕ са длъжни да не забравят ЛЮБИМАТА и да Я обсипват с обич и уважение. Защото тя не е само техния скъпоценен дар и майка на децата им.Защото без нея няма , да бъдат това , което са.
Благодаря ти, Романов за хубавия разказ!
- значи ли това, че ако обсипвам майката на децата си с ласка и обич, подаръчета и т.н, всико, от което има нужда, би било редно да й изневеря след това? Би ли ме оправдала., ако съм твой(нечий) съпруг?
Щото ти така ни даваш много лесно разрешение на проблема:)))
41.
romanov -
mirandolina :))а ако не ме загложди? Нашият човек го е "заглождила" едва когато са щели да го гепят?:)
25.11.2009 14:18
25.11.2009 14:18
mirandolina написа:
като те загложди съвестта, няма къде да се скриеш от нея. Ама как беше оная приказката - моето си е мое, а чуждото си е пак - мое.
Хубав разказ.:)))
Хубав разказ.:)))
42.
romanov -
dorichela ;) Ти с твоята благородна душица! дано не чакаш някой ден да му дойде съвестта! :))
25.11.2009 14:20
25.11.2009 14:20
dorichela написа:
Пукнат грош не струва душата на Митко... И той е на принципа "Аз мога да изневерявам, но жена ми не може да ми изневерява и ако го направи е к***а"...
Но от мен да мине, има някакви заченъци на съвест, щом осъзнава някоио неща по-късно :)
Но от мен да мине, има някакви заченъци на съвест, щом осъзнава някоио неща по-късно :)
Далеч съм от мисълта, че мъжете са моногамни. В интересна истината и жените /особено новото поколение/ не са моногамни, дори в много случаи са по-цинични от мъжете :)
цитирайНа всеки мъж може да му се случи да изневери човешко е,въпросът е, ако наистина обича жена си, да направи всичко възможно да засвидетелствува уважението си и да не допуска това да се случва отново..
Въпреки , че се съмнявам...изобщо жените трябва да ви приемаме с всичките ви слабости. Ангелът ви е по- слаб от нашия.
цитирайВъпреки , че се съмнявам...изобщо жените трябва да ви приемаме с всичките ви слабости. Ангелът ви е по- слаб от нашия.
45.
romanov -
dorichela това ми прозвуча далеч по-разумно:) Ти не си ли от младото поколение? Щото смело заявяваш възгледите си, затова попитах
25.11.2009 14:28
25.11.2009 14:28
dorichela написа:
Далеч съм от мисълта, че мъжете са моногамни. В интересна истината и жените /особено новото поколение/ не са моногамни, дори в много случаи са по-цинични от мъжете :)
46.
romanov -
miaa опираме до благородтсвото на жената. При добро поведение на мъжа, мкоже да прости.
25.11.2009 14:30
25.11.2009 14:30
miaa написа:
На всеки мъж може да му се случи да изневери човешко е,въпросът е, ако наистина обича жена си, да направи всичко възможно да засвидетелствува уважението си и да не допуска това да се случва отново..
Въпреки , че се съмнявам...изобщо жените трябва да ви приемаме с всичките ви слабости. Ангелът ви е по- слаб от нашия.
Въпреки , че се съмнявам...изобщо жените трябва да ви приемаме с всичките ви слабости. Ангелът ви е по- слаб от нашия.
Ангелът да, но апетита за крехко - не:)
Мамка му и живот, а;)
не крия, че съм цинична понякога.... :) Ако чакам принца на белия кон... хаха! Моля те :)
цитирайdorichela написа:
не крия, че съм цинична понякога.... :) Ако чакам принца на белия кон... хаха! Моля те :)
визирах принца, не коня ;)
цитирай
50.
romanov -
а, че къде е казано един принц може да има само един кон и то бял:))?
25.11.2009 14:41
25.11.2009 14:41
dorichela написа:
визирах принца, не коня ;)
:))))))))))
Вижте това:
http://www.youtube.com/watch?v=74ooBqvmN4o&feature=player_embedded#
Никак не е по темата, но...вижте го:))
цитирайhttp://www.youtube.com/watch?v=74ooBqvmN4o&feature=player_embedded#
Никак не е по темата, но...вижте го:))
нали знаеш, че имам по-особено отношение към изневярата.:)))))))
цитирайromanov написа:
mirandolina написа:
като те загложди съвестта, няма къде да се скриеш от нея. Ама как беше оная приказката - моето си е мое, а чуждото си е пак - мое.
Хубав разказ.:)))
Хубав разказ.:)))
Попитах един познат, който се случваше да изневерява на жена си, как ще се почувства той, ако разбере, че му изневеряват? Той каза - "Гадно"... Ама го прави. Е, това е :)
цитирайmirandolina написа:
нали знаеш, че имам по-особено отношение към изневярата.:)))))))
romanov написа:
mirandolina написа:
като те загложди съвестта, няма къде да се скриеш от нея. Ама как беше оная приказката - моето си е мое, а чуждото си е пак - мое.
Хубав разказ.:)))
Хубав разказ.:)))
http://www.vbox7.com/play:f5c1c9a3
romanov написа:
Вижте това:
http://www.youtube.com/watch?v=74ooBqvmN4o&feature=player_embedded#
Никак не е по темата, но...вижте го:))
http://www.youtube.com/watch?v=74ooBqvmN4o&feature=player_embedded#
Никак не е по темата, но...вижте го:))
56.
romanov -
cecka1504 Те това е:) Съвест, и чувства, и всичко - в две думи:)) Е, това е:)
25.11.2009 15:34
25.11.2009 15:34
cecka1504 написа:
Попитах един познат, който се случваше да изневерява на жена си, как ще се почувства той, ако разбере, че му изневеряват? Той каза - "Гадно"... Ама го прави. Е, това е :)
вече с мръсници ли ще се поздравяваме? Дай нещо по-така, мръсници ми звучи като похотливо положителна квалификация на жена(ммм, виж я тая мръсница) и затова ми прозвуча, все едно нарече мъжкото съсловие "кучки" :) Да кажа за себе си - не съм мръсник по отношение на жените и не правя к#$%№&*() номера. А такива подляри мъже като този тип от разказа само ни намаляват от точките за благородство, чест, достойнство и т.н. Пощади ни - и без това кризата ни взе много. Е, примери в реалния живот като този са много, за съжаление. Поздрави, поредното добро попадение.
цитирай
58.
romanov -
him :)Ние с теб май ще отнесем негативите:)) Аз споменах и за изключенията, така че, няма проблеми стеб:)
25.11.2009 16:11
25.11.2009 16:11
him написа:
вече с мръсници ли ще се поздравяваме? Дай нещо по-така, мръсници ми звучи като похотливо положителна квалификация на жена(ммм, виж я тая мръсница) и затова ми прозвуча, все едно нарече мъжкото съсловие "кучки" :) Да кажа за себе си - не съм мръсник по отношение на жените и не правя к#$%№&*() номера. А такива подляри мъже като този тип от разказа само ни намаляват от точките за благородство, чест, достойнство и т.н. Пощади ни - и без това кризата ни взе много. Е, примери в реалния живот като този са много, за съжаление. Поздрави, поредното добро попадение.
Пий да пием по едно и ти благодаря, че намина;)
колко е сложна и дълбока човешката душевност. Ако не беше изпаднал в тази ситуация, никога нямаше да разбере колко много обича жена си, колко е красива тя и колко страдание му би причинила раздялата с нея. Когато ходех в командировки и се връщах моят мъж ме посрещаше като принцеса, разбрал за ден или два колко много му липсвам и оценил от друг ъгъл моята компания вечер до дясното му коляно пред телевизора.
цитирай
60.
romanov -
kasnaprolet9999 :) Поздравления за съпруга ти, а на теб - благодаря, че намина:)
25.11.2009 16:24
25.11.2009 16:24
kasnaprolet9999 написа:
колко е сложна и дълбока човешката душевност. Ако не беше изпаднал в тази ситуация, никога нямаше да разбере колко много обича жена си, колко е красива тя и колко страдание му би причинила раздялата с нея. Когато ходех в командировки и се връщах моят мъж ме посрещаше като принцеса, разбрал за ден или два колко много му липсвам и оценил от друг ъгъл моята компания вечер до дясното му коляно пред телевизора.
...а за фабулата ще замълча.
Казал си го перфектно в коментарите.
цитирайКазал си го перфектно в коментарите.
daringrain написа:
...а за фабулата ще замълча.
Казал си го перфектно в коментарите.
Казал си го перфектно в коментарите.
63.
анонимен -
mnogo mi haresa razkaza. . kogato ...
25.11.2009 20:32
25.11.2009 20:32
mnogo mi haresa razkaza..kogato imam vreme 6te pro4eta i komentarite kam nego...pozdravi ..i az sam ot ruse..
цитирайЕх, твоя съм -
забрави ли? -
танцувахме
ний двама под дъжда...
В очите ти се виждах,
ръката ти - през кръста
придърпваше ме,
сякаш
от подиума моден
при тебе съм дошла ;)
цитирайзабрави ли? -
танцувахме
ний двама под дъжда...
В очите ти се виждах,
ръката ти - през кръста
придърпваше ме,
сякаш
от подиума моден
при тебе съм дошла ;)
***
Защо не ми си хубава
като първата година?
Нар.песен
Питаш ме, защо челото ми
е пресечено от бръчки
като хвърлени в огнището
недоизгорели съчки.
Край очите ми лъчите си
сякаш слънцето е пръснало.
Всяка бръчка е усмивка,
настроение възкръснало.
Всяка бръчка е пътека,
по която съм преминала -
още парят под нозете ми
дири неизстинали.
Всяка бръчка е тревога,
болка и безсънни нощи
и изгаря като огън,
неизгаснал още.
Ах, защо не съм ти хубава
като първата година...
А забрави ли, че бръчките
ги прокарахме двамина?
А за останалото... доста е казано в коментарите, направо доразказано.
Романов, прави ми впечатление, че този път даваш много подробни отговори на всеки коментар. Или имаш повече свободно време, или темата особено много ;-) те вълнува.
Разказът ми хареса.
Поздрави!
цитирайЗащо не ми си хубава
като първата година?
Нар.песен
Питаш ме, защо челото ми
е пресечено от бръчки
като хвърлени в огнището
недоизгорели съчки.
Край очите ми лъчите си
сякаш слънцето е пръснало.
Всяка бръчка е усмивка,
настроение възкръснало.
Всяка бръчка е пътека,
по която съм преминала -
още парят под нозете ми
дири неизстинали.
Всяка бръчка е тревога,
болка и безсънни нощи
и изгаря като огън,
неизгаснал още.
Ах, защо не съм ти хубава
като първата година...
А забрави ли, че бръчките
ги прокарахме двамина?
А за останалото... доста е казано в коментарите, направо доразказано.
Романов, прави ми впечатление, че този път даваш много подробни отговори на всеки коментар. Или имаш повече свободно време, или темата особено много ;-) те вълнува.
Разказът ми хареса.
Поздрави!
Не забалязва жената до себе си, каквито и достойнства има, до момента, в който установява, че си има любовник ...евентуално...:):):):)
Простичката истина...отново ;)
Приятна вечер :)
цитирайПростичката истина...отново ;)
Приятна вечер :)
анонимен написа:
mnogo mi haresa razkaza..kogato imam vreme 6te pro4eta i komentarite kam nego...pozdravi ..i az sam ot ruse..
min11hetep написа:
Ех, твоя съм -
забрави ли? -
танцувахме
ний двама под дъжда...
В очите ти се виждах,
ръката ти - през кръста
придърпваше ме,
сякаш
от подиума моден
при тебе съм дошла ;)
забрави ли? -
танцувахме
ний двама под дъжда...
В очите ти се виждах,
ръката ти - през кръста
придърпваше ме,
сякаш
от подиума моден
при тебе съм дошла ;)
mamas написа:
***
Защо не ми си хубава
като първата година?
Нар.песен
Питаш ме, защо челото ми
е пресечено от бръчки
като хвърлени в огнището
недоизгорели съчки.
Край очите ми лъчите си
сякаш слънцето е пръснало.
Всяка бръчка е усмивка,
настроение възкръснало.
Всяка бръчка е пътека,
по която съм преминала -
още парят под нозете ми
дири неизстинали.
Всяка бръчка е тревога,
болка и безсънни нощи
и изгаря като огън,
неизгаснал още.
Ах, защо не съм ти хубава
като първата година...
А забрави ли, че бръчките
ги прокарахме двамина?
А за останалото... доста е казано в коментарите, направо доразказано.
Романов, прави ми впечатление, че този път даваш много подробни отговори на всеки коментар. Или имаш повече свободно време, или темата особено много ;-) те вълнува.
Разказът ми хареса.
Поздрави!
Защо не ми си хубава
като първата година?
Нар.песен
Питаш ме, защо челото ми
е пресечено от бръчки
като хвърлени в огнището
недоизгорели съчки.
Край очите ми лъчите си
сякаш слънцето е пръснало.
Всяка бръчка е усмивка,
настроение възкръснало.
Всяка бръчка е пътека,
по която съм преминала -
още парят под нозете ми
дири неизстинали.
Всяка бръчка е тревога,
болка и безсънни нощи
и изгаря като огън,
неизгаснал още.
Ах, защо не съм ти хубава
като първата година...
А забрави ли, че бръчките
ги прокарахме двамина?
А за останалото... доста е казано в коментарите, направо доразказано.
Романов, прави ми впечатление, че този път даваш много подробни отговори на всеки коментар. Или имаш повече свободно време, или темата особено много ;-) те вълнува.
Разказът ми хареса.
Поздрави!
А за коментарите - изтърва ме днес жената пред компа, затова ;)))
basst написа:
Не забалязва жената до себе си, каквито и достойнства има, до момента, в който установява, че си има любовник ...евентуално...:):):):)
Простичката истина...отново ;)
Приятна вечер :)
Простичката истина...отново ;)
Приятна вечер :)
Откъде ли ни се спускат каноните за изневярата? Откъде знаем кое е редно, кое - не? А дали не е чувството за собственост върху човека, който обичаме, това, което ни кара да страдаме, защото е предпочел друг/а? Ами нали на него/нея им е било хубаво... Що ли не се радваме за приятното им изживяване?
цитирайlotos16 написа:
Откъде ли ни се спускат каноните за изневярата? Откъде знаем кое е редно, кое - не? А дали не е чувството за собственост върху човека, който обичаме, това, което ни кара да страдаме, защото е предпочел друг/а? Ами нали на него/нея им е било хубаво... Що ли не се радваме за приятното им изживяване?
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. http://blagab.blogspot.com/проза, поезия, изкуство
2. http://liternet.bg/
3. http://www.slovo.bg/
4. http://litclub.bg/
5. СтърШелЪ
6. Балкани
7. Фантастика
8. kulturni-novini
9. Кино
10. От всичко
11. Народна библиотека
12. друго
13. Театър
14. Моят блог с НЕПУБЛИКУВАНИ РАЗКАЗИ
15. http://literaturensviat.com/
16. http://xenos-bushcraft.com/blog/
2. http://liternet.bg/
3. http://www.slovo.bg/
4. http://litclub.bg/
5. СтърШелЪ
6. Балкани
7. Фантастика
8. kulturni-novini
9. Кино
10. От всичко
11. Народна библиотека
12. друго
13. Театър
14. Моят блог с НЕПУБЛИКУВАНИ РАЗКАЗИ
15. http://literaturensviat.com/
16. http://xenos-bushcraft.com/blog/