Постинг
27.11.2009 06:46 -
“Мона Лиза” без буркан, или :Ти не ме разбираш
Автор: romanov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14923 Коментари: 69 Гласове:
Последна промяна: 09.12.2009 23:22
Прочетен: 14923 Коментари: 69 Гласове:
25
Последна промяна: 09.12.2009 23:22
Един ден дойде и ми показа – бе си направил тату. Някакви йероглифи. Попитах те – защо, а мислех, че е под влияние на страстта ти към изкуството.
Това чак не посмях да го постна:
http://kliuki.bg/wp-content/uploads//2009/08/tatumo3.jpg
цитирайhttp://kliuki.bg/wp-content/uploads//2009/08/tatumo3.jpg
Една Джоконда
гледа от стената -
зад стъкло от
вчерашния ден.
С усмивката на Сфинкс
прошепва в тишината,
че тайна пази...
И смутен,
едва ли в нея искаш
да проникнеш -
разпада се
в парчета голота.
Тя, тайната,
остава си такава -
предизвикателна
и млада,
прикрита във шедьовър,
загадка, йероглиф -
проникнеш ли във нея,
вероятно красотата
ще превърнеш
в тленност
или в мит ;)
цитирайгледа от стената -
зад стъкло от
вчерашния ден.
С усмивката на Сфинкс
прошепва в тишината,
че тайна пази...
И смутен,
едва ли в нея искаш
да проникнеш -
разпада се
в парчета голота.
Тя, тайната,
остава си такава -
предизвикателна
и млада,
прикрита във шедьовър,
загадка, йероглиф -
проникнеш ли във нея,
вероятно красотата
ще превърнеш
в тленност
или в мит ;)
min11hetep написа:
Една Джоконда
гледа от стената -
зад стъкло от
вчерашния ден.
С усмивката на Сфинкс
прошепва в тишината,
че тайна пази...
И смутен,
едва ли в нея искаш
да проникнеш -
разпада се
в парчета голота.
Тя, тайната,
остава си такава -
предизвикателна
и млада,
прикрита във шедьовър,
загадка, йероглиф -
проникнеш ли във нея,
вероятно красотата
ще превърнеш
в тленност
или в мит ;)
гледа от стената -
зад стъкло от
вчерашния ден.
С усмивката на Сфинкс
прошепва в тишината,
че тайна пази...
И смутен,
едва ли в нея искаш
да проникнеш -
разпада се
в парчета голота.
Тя, тайната,
остава си такава -
предизвикателна
и млада,
прикрита във шедьовър,
загадка, йероглиф -
проникнеш ли във нея,
вероятно красотата
ще превърнеш
в тленност
или в мит ;)
4.
allbi -
:)
27.11.2009 08:01
27.11.2009 08:01
"Като ходещ бил борд, рекламирайки мазохистични наклонности?"
това ми хареса :)))
цитирайтова ми хареса :)))
Приятел си ти, romanov - нищо, че някои неща не ги разбираш ;)
Усмихнат и слънчев петък!!
цитирайУсмихнат и слънчев петък!!
Ами няма да разберат я, само "посветените в тату" разбира ме.......:)))
Благодаря за разказчето !
цитирайБлагодаря за разказчето !
allbi написа:
"Като ходещ бил борд, рекламирайки мазохистични наклонности?"
това ми хареса :)))
това ми хареса :)))
mariani написа:
Приятел си ти, romanov - нищо, че някои неща не ги разбираш ;)
Усмихнат и слънчев петък!!
Усмихнат и слънчев петък!!
Или поне не са оправдани последствията след тях...
Поздрав;)
mirandolina написа:
Ами няма да разберат я, само "посветените в тату" разбира ме.......:)))
Благодаря за разказчето !
Благодаря за разказчето !
Не възразвам против избора на тия хора, но съм убедена, че идва ден в който съжаляват за глупоста да синаправят татуировка. Но вече имат свободата да го правят.Може да не е найдоброя начин за самоизява но така си мислят че са забелязвани и значими. Грешки на младоста.
цитирайninariz написа:
Не възразвам против избора на тия хора, но съм убедена, че идва ден в който съжаляват за глупоста да синаправят татуировка. Но вече имат свободата да го правят.Може да не е найдоброя начин за самоизява но така си мислят че са забелязвани и значими. Грешки на младоста.
който ме , кара да се замисля за противоречието, което изпитваме, когато се сблъскат двата свята .
Единият на ценностите, на установените правила и на този, съвременния, предизвикателният, който младите обожават.Не моя работа да съдя липсата на духовност и морал, които напоследък срещам у подрастващите..Възможно е да съм консервативна.Но по- важното е да предадем на поколенията , опита, мъдростта и разбирането за стойностните неща в живота, които им предстоят за в бъдеще.Поздрави, Романов.
цитирайЕдиният на ценностите, на установените правила и на този, съвременния, предизвикателният, който младите обожават.Не моя работа да съдя липсата на духовност и морал, които напоследък срещам у подрастващите..Възможно е да съм консервативна.Но по- важното е да предадем на поколенията , опита, мъдростта и разбирането за стойностните неща в живота, които им предстоят за в бъдеще.Поздрави, Романов.
13.
romanov -
miaa Благодаря :)Не се страхуваш, че и ти ще бъдеш обвинена в "неразбиране :))
27.11.2009 13:15
27.11.2009 13:15
miaa написа:
който ме , кара да се замисля за противоречието, което изпитваме, когато се сблъскат двата свята .
Единият на ценностите, на установените правила и на този, съвременния, предизвикателният, който младите обожават.Не моя работа да съдя липсата на духовност и морал, които напоследък срещам у подрастващите..Възможно е да съм консервативна.Но по- важното е да предадем на поколенията , опита, мъдростта и разбирането за стойностните неща в живота, които им предстоят за в бъдеще.Поздрави, Романов.
Единият на ценностите, на установените правила и на този, съвременния, предизвикателният, който младите обожават.Не моя работа да съдя липсата на духовност и морал, които напоследък срещам у подрастващите..Възможно е да съм консервативна.Но по- важното е да предадем на поколенията , опита, мъдростта и разбирането за стойностните неща в живота, които им предстоят за в бъдеще.Поздрави, Романов.
Татутото - една мода в днешния свят, която и аз не разбирам. Да изтърпиш инквизицията на самата направа и после цял живот да носиш една приумица на младостта. Да не говорим за йероглифите, които никой не знае какво точно означават. А иначе в студиата за тату предлагат огромен асортимент от мостри, някои наистина много красиви...
За съжаление, изместват се ценностите и усетът, преклонението към прекрасното се превръщат в нещо безпомощно и остаряло и се разпиляват натрошените парченца на красотата. Може би това е пътят на човешката еволюция...
цитирайЗа съжаление, изместват се ценностите и усетът, преклонението към прекрасното се превръщат в нещо безпомощно и остаряло и се разпиляват натрошените парченца на красотата. Може би това е пътят на човешката еволюция...
15.
romanov -
lotos16 Бих се съгласил с това, ако не се ползват (макар и осъвременени) дивашки прийоми...
27.11.2009 13:31
27.11.2009 13:31
lotos16 написа:
Татутото - една мода в днешния свят, която и аз не разбирам. Да изтърпиш инквизицията на самата направа и после цял живот да носиш една приумица на младостта. Да не говорим за йероглифите, които никой не знае какво точно означават. А иначе в студиата за тату предлагат огромен асортимент от мостри, някои наистина много красиви...
За съжаление, изместват се ценностите и усетът, преклонението към прекрасното се превръщат в нещо безпомощно и остаряло и се разпиляват натрошените парченца на красотата. Може би това е пътят на човешката еволюция...
За съжаление, изместват се ценностите и усетът, преклонението към прекрасното се превръщат в нещо безпомощно и остаряло и се разпиляват натрошените парченца на красотата. Може би това е пътят на човешката еволюция...
Ако пътят на еволюцията е чрез крачище назад, през вековете, защо да не върнем и турското иго, че тогава поне Турция е била фактор, не само да онаследяваме негативите от миналото, или по-добре, още-още по-назад, когато България е била сама по себе си фактор, по времето на Симеон да речем- цъфтяла е! Поне ще знаем, че наистина правим нещо...
Подражание, това е всичко. Псведодеммокрацията ни донесе всичките "хубости" на така нареченият свободен свят. И като гербова марка ни лепна - точно по мярка. Гробище на европейски коли-боклуци, разшзадана младеж, слаба образователна система...
Не им трябваме умни и силни. По-лесно се манипулира глупака. Дай му картинки и дрога и е готов...
Затворени 45 години зад желязната завеса, превърнахме свободата в слободия. Може би поради тази причина девалвира българското мислене. А може би наистина ни липсват 500-години, загубени под турско робство, докато другите народи са развивали строителство, култура, образование.
Да, прав си: "Гробище на европейски коли-боклуци, разюздана младеж, слаба образователна система... Не им трябваме умни и силни. По-лесно се манипулира глупака. Дай му картинки и дрога и е готов..." Почти невъзможно е да се противодейства. Това е политиката на държавата. И какво като се опитвам да възпитам у детето си усет към красивото и стойностното, а в същото време от екрана на телевизора се стреля, леят се кървища, на компютъра върви поредна игра с убийства, а от съседния апартамент гърми чалга...
Безнадеждно ми се струва...
цитирайДа, прав си: "Гробище на европейски коли-боклуци, разюздана младеж, слаба образователна система... Не им трябваме умни и силни. По-лесно се манипулира глупака. Дай му картинки и дрога и е готов..." Почти невъзможно е да се противодейства. Това е политиката на държавата. И какво като се опитвам да възпитам у детето си усет към красивото и стойностното, а в същото време от екрана на телевизора се стреля, леят се кървища, на компютъра върви поредна игра с убийства, а от съседния апартамент гърми чалга...
Безнадеждно ми се струва...
lotos16 написа:
Затворени 45 години зад желязната завеса, превърнахме свободата в слободия. Може би поради тази причина девалвира българското мислене. А може би наистина ни липсват 500-години, загубени под турско робство, докато другите народи са развивали строителство, култура, образование.
Да, прав си: "Гробище на европейски коли-боклуци, разюздана младеж, слаба образователна система... Не им трябваме умни и силни. По-лесно се манипулира глупака. Дай му картинки и дрога и е готов..." Почти невъзможно е да се противодейства. Това е политиката на държавата. И какво като се опитвам да възпитам у детето си усет към красивото и стойностното, а в същото време от екрана на телевизора се стреля, леят се кървища, на компютъра върви поредна игра с убийства, а от съседния апартамент гърми чалга...
Безнадеждно ми се струва...
Да, прав си: "Гробище на европейски коли-боклуци, разюздана младеж, слаба образователна система... Не им трябваме умни и силни. По-лесно се манипулира глупака. Дай му картинки и дрога и е готов..." Почти невъзможно е да се противодейства. Това е политиката на държавата. И какво като се опитвам да възпитам у детето си усет към красивото и стойностното, а в същото време от екрана на телевизора се стреля, леят се кървища, на компютъра върви поредна игра с убийства, а от съседния апартамент гърми чалга...
Безнадеждно ми се струва...
..но когато и собствената ти държава е против теб...трудно, да не казвам невъзможно...
Понякога трябва да наденем розови очила. За да изглежда светът прекрасен.
цитирайinjir написа:
Понякога трябва да наденем розови очила. За да изглежда светът прекрасен.
20.
анонимен -
Жеков
27.11.2009 14:51
27.11.2009 14:51
Нямам деца. Бих лазал - остави да си чупят глаивте, в мекия смисъл. Но като се замисля , че някой ден освен рокери и музиканти, мога да видя и премиер с татуировка...
Хм!Щом Слави има и го дават по тв, скоро очаквай и по-зле да стане:)
цитирайХм!Щом Слави има и го дават по тв, скоро очаквай и по-зле да стане:)
Няма смисъл, нито ще разберат, нито ще вземат присърце. Родителите им щом са вдигнали ръце от тях, какво да очакваш?
Поздарв!
цитирайПоздарв!
анонимен написа:
Нямам деца. Бих лазал - остави да си чупят глаивте, в мекия смисъл. Но като се замисля , че някой ден освен рокери и музиканти, мога да видя и премиер с татуировка...
Хм!Щом Слави има и го дават по тв, скоро очаквай и по-зле да стане:)
Хм!Щом Слави има и го дават по тв, скоро очаквай и по-зле да стане:)
23.
romanov -
Не, не го мился, то е факт. Въпсоът ми беше защо е нужно, всеки си казва мнението такова, каквото е. Благодаря ти!
27.11.2009 15:14
27.11.2009 15:14
rean написа:
Няма смисъл, нито ще разберат, нито ще вземат присърце. Родителите им щом са вдигнали ръце от тях, какво да очакваш?
Поздарв!
Поздарв!
Не е важно дали някой има тату, пиърсинг или е ексцентрик по негов си начин, друго е важно...какво има в лява и какъв Човек е!
А лошо ли е и друго...да си останем малко деца през целият си живот?!:)))
цитирайА лошо ли е и друго...да си останем малко деца през целият си живот?!:)))
smile999 написа:
Не е важно дали някой има тату, пиърсинг или е ексцентрик по негов си начин, друго е важно...какво има в лява и какъв Човек е!
А лошо ли е и друго...да си останем малко деца през целият си живот?!:)))
А лошо ли е и друго...да си останем малко деца през целият си живот?!:)))
Това за в ляво, безспорна истина:) Написаното е по-скоро недоумението, което буди постъпката, а се превърна в социално-политическа дискусия:)
В което не виждам лошо, разбира се:) Но и не си представям детска градина, с хванати едно за друго дечица с татуирани ръчици и пиърсинг по носовете...
всъщност остават най-дълго-от случайно изпусната дума,от непремерен жест...от друго...татуировките в душата,тях имам предвид...След два дни отсъствие се завръщам и съм щастлива да те прочета :))
цитирайsmile999 написа:
Не е важно дали някой има тату, пиърсинг или е ексцентрик по негов си начин, друго е важно...какво има в лява и какъв Човек е!
А лошо ли е и друго...да си останем малко деца през целият си живот?!:)))
А лошо ли е и друго...да си останем малко деца през целият си живот?!:)))
ninariz написа:
smile999 написа:
Не е важно дали някой има тату, пиърсинг или е ексцентрик по негов си начин, друго е важно...какво има в лява и какъв Човек е!
А лошо ли е и друго...да си останем малко деца през целият си живот?!:)))
А лошо ли е и друго...да си останем малко деца през целият си живот?!:)))
hope17 написа:
всъщност остават най-дълго-от случайно изпусната дума,от непремерен жест...от друго...татуировките в душата,тях имам предвид...След два дни отсъствие се завръщам и съм щастлива да те прочета :))
тату не се прави само за показ... Е, някои го правят за това - за внимание :) За други то си има смисъл, който знаят само те. Ти виждаш картинката или надписа, те виждат смисъла :)
цитирай
31.
romanov -
dorichela ;) А трябва ли и аз да виждам "картинката или надписа,", след като е таен смисъла:)?
27.11.2009 16:01
27.11.2009 16:01
dorichela написа:
тату не се прави само за показ... Е, някои го правят за това - за внимание :) За други то си има смисъл, който знаят само те. Ти виждаш картинката или надписа, те виждат смисъла :)
Не е задължително да ги гледаш.. Е на плажа е много по вероятно.. Аз например зимата не ходя с гол кръст и с потник, за да ми се гледат татусите.. Лятото някой се подава отнякъде, но това е.. :):)
цитирай
33.
romanov -
Ти, щото си прилично момиче и ги криеш, инак трябва все с извита на една страна да вървя:)
27.11.2009 16:09
27.11.2009 16:09
dorichela написа:
Не е задължително да ги гледаш.. Е на плажа е много по вероятно.. Аз например зимата не ходя с гол кръст и с потник, за да ми се гледат татусите.. Лятото някой се подава отнякъде, но това е.. :):)
Кат ме бутне автобус, нема знам защо е;)
хаха, благодаря за комплимента!! :):):)
цитирайdorichela написа:
хаха, благодаря за комплимента!! :):):)
тъкмо обмислях един показен татус, на челото... :)
цитирайdorichela написа:
тъкмо обмислях един показен татус, на челото... :)
Патриот!
:)))
едва ли.... не съм патриот :)
цитирайАз напълно разбирам младите хора, приятелка съм със синовете си, които са на по 23 години.Единият има татуировка, птицата -феникс от коляното надолу, на левия си крак. Направи я на 16 години. Може би е искал по този начин да бъде забелязан, да се отличи от останалите. Това са хормони и усещания присъщи на тази възраст. Нямам напредвид татусът му.Това е най- малкият проблем, нормално е да мислят по друг начин, времето ги е направило по- устойчиви и по- взискателни. Съвременен човек съм и винаги съм толерирала младите хора и смятам искрено , че на тях принадлежи бъдещето..те се нуждаят от нашите съвети, помощ, обич и уважение. Това е!...
цитирай
40.
анонимен -
Страхотен разказ !!! За поеден път ...
27.11.2009 17:12
27.11.2009 17:12
Страхотен разказ !!! За поеден път летиш високо, Романов!
цитирайвижда ми се много просташко. И как бих могла да изпитам гордост от нещо, което не съм направила аз ми е много чудно и чуждо. Ама всеки си е башкал от акъла, хубав разказ.
цитирайdorichela написа:
едва ли.... не съм патриот :)
43.
romanov -
miaa, може би има изключения, може това, че си толерантна с тях им е донесло повече интелетуални и ценостни дивиденти
27.11.2009 17:53
27.11.2009 17:53
miaa написа:
Аз напълно разбирам младите хора, приятелка съм със синовете си, които са на по 23 години.Единият има татуировка, птицата -феникс от коляното надолу, на левия си крак. Направи я на 16 години. Може би е искал по този начин да бъде забелязан, да се отличи от останалите. Това са хормони и усещания присъщи на тази възраст. Нямам напредвид татусът му.Това е най- малкият проблем, нормално е да мислят по друг начин, времето ги е направило по- устойчиви и по- взискателни. Съвременен човек съм и винаги съм толерирала младите хора и смятам искрено , че на тях принадлежи бъдещето..те се нуждаят от нашите съвети, помощ, обич и уважение. Това е!...
Но едва ли всички са на това мнение...
Благодаря ти за коментара и за излагането на гледната си точка:)
kasnaprolet9999 написа:
вижда ми се много просташко. И как бих могла да изпитам гордост от нещо, което не съм направила аз ми е много чудно и чуждо. Ама всеки си е башкал от акъла, хубав разказ.
анонимен написа:
Страхотен разказ !!! За поеден път летиш високо, Романов!
тя си е твоя и това му е хубавото на разказа, а снимката е кошмар... Добре, че не си я пуснал :)
цитирайне бих си татуирала нещо, което не е свързано с мен... Мани тия знамена, чужди имена и т.н. :):):)
Аз и ти имаме коренно различно виждане за идеята на тату.. ти се чудиш защо хората си ги правят, а аз знам :)
цитирайАз и ти имаме коренно различно виждане за идеята на тату.. ти се чудиш защо хората си ги правят, а аз знам :)
48.
dorichela -
романов, сега виждам този коментар.. Единственото последствие е, че като станеш на 60 се сбръчква.... И какво от това? Колко други неща имат далеч по-лоши после
27.11.2009 19:34
27.11.2009 19:34
romanov написа:
Или поне не са оправдани последствията след тях...
Поздрав;)
mariani написа:
Приятел си ти, romanov - нищо, че някои неща не ги разбираш ;)
Усмихнат и слънчев петък!!
Усмихнат и слънчев петък!!
Или поне не са оправдани последствията след тях...
Поздрав;)
Най-малкият ми син (на 22) има пиърсинг на езика... Това не му пречи от две години да работи и да се издържа сам.
Снахата си направи татуировка на една четвърт от гърба. Изработи си парите с извънреден труд. Мъчих се, не успях да я разубедя... Иначе си е много отговорна майка, с петгодишен син...
Значи не е до морални ценности или липсата им. Мода.
Поздрави за теб!
цитирайСнахата си направи татуировка на една четвърт от гърба. Изработи си парите с извънреден труд. Мъчих се, не успях да я разубедя... Иначе си е много отговорна майка, с петгодишен син...
Значи не е до морални ценности или липсата им. Мода.
Поздрави за теб!
Хм. Женицата изглежда страшничко, до там няма да стигаме....
Но аз ще подкрепя Дори, тъй като скоро и аз ще съм от членовете на клуба ....:):):)
цитирайНо аз ще подкрепя Дори, тъй като скоро и аз ще съм от членовете на клуба ....:):):)
Цитирам те: "Написаното е по-скоро недоумението, което буди постъпката, а се превърна в социално-политическа дискусия:)"
Недей се измъква така невинно, ами обясни тогава със съня за разпадащата се Мона Лиза какво точно си искал да кажеш? Винаги влагаш дълбок подтекст в разказите си и ние се опитваме да го намерим и осмислим.
;) :)
цитирайНедей се измъква така невинно, ами обясни тогава със съня за разпадащата се Мона Лиза какво точно си искал да кажеш? Винаги влагаш дълбок подтекст в разказите си и ние се опитваме да го намерим и осмислим.
;) :)
Не знам но ,все ги свързвам с Затвора,а защо ли?
цитирай
53.
анонимен -
Пишеш чудесни разкази.
27.11.2009 23:18
27.11.2009 23:18
Радвам се, че те открих!
Мира
цитирайМира
sestra написа:
тя си е твоя и това му е хубавото на разказа, а снимката е кошмар... Добре, че не си я пуснал :)
..всеки може да изкаже мнение, всеки може и да премълчи:)
dorichela написа:
не бих си татуирала нещо, което не е свързано с мен... Мани тия знамена, чужди имена и т.н. :):):)
Аз и ти имаме коренно различно виждане за идеята на тату.. ти се чудиш защо хората си ги правят, а аз знам :)
Аз и ти имаме коренно различно виждане за идеята на тату.. ти се чудиш защо хората си ги правят, а аз знам :)
като сме другарчета, кажи ни за тая пуста идея де, нека и ние (аз поне) я разберем:)
аз се чудя, а ти знаеш:)
да я знаем всички:)
dorichela написа:
romanov написа:
Или поне не са оправдани последствията след тях...
Поздрав;)
mariani написа:
Приятел си ти, romanov - нищо, че някои неща не ги разбираш ;)
Усмихнат и слънчев петък!!
Усмихнат и слънчев петък!!
Или поне не са оправдани последствията след тях...
Поздрав;)
И като всяка мода отминава. Как се виждаш днес с тесен чарстон и високи деветнайсетсантиметрови платформи на обувките? Малко...неловко, нали...
И затова не ги носиш. А тия деца, дето са се нашарили с кофи мастило, те как ще "захвърлят" аксесоарите от гърба си, когато им мине модата, и по-лошото, когато помъдреят достатъчно, зада разберат че е било излишно..
Поздрав и за теб:)
Снахата си направи татуировка на една четвърт от гърба. Изработи си парите с извънреден труд. И
цитирайИ затова не ги носиш. А тия деца, дето са се нашарили с кофи мастило, те как ще "захвърлят" аксесоарите от гърба си, когато им мине модата, и по-лошото, когато помъдреят достатъчно, зада разберат че е било излишно..
Поздрав и за теб:)
Снахата си направи татуировка на една четвърт от гърба. Изработи си парите с извънреден труд. И
предубеден си към татуировките, както и много хора тук :) Аз вече казах каква е идеята на татуировката :) Себеизразяване. Това е.. На който не му харесва, не го прави. Ти пишеш, други рисуват, терти правят музика... А някои се татуират :)
цитирай[quote=basst]Хм. Женицата изглежда страшничко, до там няма да стигаме....( Апетитът идва с яденето:)))
цитирайДжокондата е над 5 века и все така буди възхищение.
Едно тату поставено на тленен човек, след 20 год иглежда ужасяващо, след 30 отвратително.
И ако правя някакво сравнение с "Мадоната", то е за да покажа, чрез съня, как човек е потресен и от шедьовър като нея, ако го види в такова жалко състояние...
Ако и Тату освен всичко друго е и изкуство, в което не се съмнявам, годините за него няма да спрат, няма как да ги затвориш във "времевия буркан"(за една картина можеш да положиш грижи-консервация и т.н), то за човешкото тяло - няма как...
Сега - ясен ли съм?
цитирайЕдно тату поставено на тленен човек, след 20 год иглежда ужасяващо, след 30 отвратително.
И ако правя някакво сравнение с "Мадоната", то е за да покажа, чрез съня, как човек е потресен и от шедьовър като нея, ако го види в такова жалко състояние...
Ако и Тату освен всичко друго е и изкуство, в което не се съмнявам, годините за него няма да спрат, няма как да ги затвориш във "времевия буркан"(за една картина можеш да положиш грижи-консервация и т.н), то за човешкото тяло - няма как...
Сега - ясен ли съм?
iliada3 написа:
Не знам но ,все ги свързвам с Затвора,а защо ли?
Защото бяхме свикнали самое пандизчиите да ги носят...
Сега вече не е така..както сама се убеждаваш...
анонимен написа:
Радвам се, че те открих!
Мира
Мира
dorichela написа:
предубеден си към татуировките, както и много хора тук :) Аз вече казах каква е идеята на татуировката :) Себеизразяване. Това е.. На който не му харесва, не го прави. Ти пишеш, други рисуват, терти правят музика... А някои се татуират :)
Те дори ви учат какво да казвате:)
На първа страница на сайтовете за тату си е писано защо някои хора прибягват до това. ЗА ДА СЕ ЕДИ_СИ_КАКАВО...Те ви отнемат дори правото на собствена мисъл, като ви тикат думички в устата:)
кои са "ТЕ"? :) Татуистите ли? :):):) Изгледай само една серия на Miami Ink по Discoverу и чуй защо хората се татуират.. поне тези там :)
Винаги има много различни ъгли, от които да погледнеш нещата ;)
цитирайВинаги има много различни ъгли, от които да погледнеш нещата ;)
Припомни ми приказките на баба.Когато искаше да ни научи на нещо, винаги ни разказваше някоя интересна история, като не забравяше накрая да подчертае поуката с поговорка,която така завинаги оставаше в съзнанието ни.Тази история, може би щеше да завърши така: "Глупоста на младини, винаги се заплаща на старини."- от сега нататък, винаги когато чуя, тази поговорка - ще виждам- "разпилени стъкълца от строшеният времеви буркан" и "разкривена гримаса" на Мона Лиза, или как единственно човека, е обречен на Глупостта. Поздрав!!!
цитирай
66.
romanov -
Тия, които продават услугата;това еиндустрия, друга разновидност на библиопродавачите, само търсят балами на които да продават
28.11.2009 16:03
28.11.2009 16:03
dorichela написа:
кои са "ТЕ"? :) Татуистите ли? :):):) Изгледай само една серия на Miami Ink по Discoverу и чуй защо хората се татуират.. поне тези там :)
Винаги има много различни ъгли, от които да погледнеш нещата ;)
Винаги има много различни ъгли, от които да погледнеш нещата ;)
gerganasp написа:
Припомни ми приказките на баба.Когато искаше да ни научи на нещо, винаги ни разказваше някоя интересна история, като не забравяше накрая да подчертае поуката с поговорка,която така завинаги оставаше в съзнанието ни.Тази история, може би щеше да завърши така: "Глупоста на младини, винаги се заплаща на старини."- от сега нататък, винаги когато чуя, тази поговорка - ще виждам- "разпилени стъкълца от строшеният времеви буркан" и "разкривена гримаса" на Мона Лиза, или как единственно човека, е обречен на Глупостта. Поздрав!!!
татуистите, които аз познавам, по-скоро ще те разубедят,ако не су убеден, че искаш татус или ако не знаеш какво искаш, но всичко опира до човек :)
А и при добрите татуисти, обикновено се чака с месец най-малко напред за дата :)
цитирайА и при добрите татуисти, обикновено се чака с месец най-малко напред за дата :)
Преди да стане занаят и за бръснар се е чакало, че са изпълнявали роля и доктори :)
Всяко нещо с времето си, запази си некъде този пост, сети се след 25 години и го прочети:)
Дотогава - успех:)
цитирайВсяко нещо с времето си, запази си некъде този пост, сети се след 25 години и го прочети:)
Дотогава - успех:)
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. http://blagab.blogspot.com/проза, поезия, изкуство
2. http://liternet.bg/
3. http://www.slovo.bg/
4. http://litclub.bg/
5. СтърШелЪ
6. Балкани
7. Фантастика
8. kulturni-novini
9. Кино
10. От всичко
11. Народна библиотека
12. друго
13. Театър
14. Моят блог с НЕПУБЛИКУВАНИ РАЗКАЗИ
15. http://literaturensviat.com/
16. http://xenos-bushcraft.com/blog/
2. http://liternet.bg/
3. http://www.slovo.bg/
4. http://litclub.bg/
5. СтърШелЪ
6. Балкани
7. Фантастика
8. kulturni-novini
9. Кино
10. От всичко
11. Народна библиотека
12. друго
13. Театър
14. Моят блог с НЕПУБЛИКУВАНИ РАЗКАЗИ
15. http://literaturensviat.com/
16. http://xenos-bushcraft.com/blog/