Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2009 08:31 - Безсмислици в безсъние
Автор: romanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 13282 Коментари: 79 Гласове:
24

Последна промяна: 09.12.2009 22:02





Тагове:   безсъние,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. min11hetep - ...
07.09.2009 08:48
Крещя от ада на душата си.
А беше тук. И беше с мен.
Когато се изгубиш, страшно е.
И търсиш се в смеха си на дете...
цитирай
2. mariani - До като четях в главата ми се редяха ...
07.09.2009 09:09
До като четях в главата ми се редяха хвалебствени думички за възхищението ти от "красивата жена"...И тогава...чух счупения смях "като тротоарна плочка"...Поздравления и успешна седмица!
цитирай
3. dorichela - Тъжно красиво е някак....
07.09.2009 09:16
Тъжно красиво е някак....
цитирай
4. romanov - Добро утро!
07.09.2009 09:23
min11hetep написа:
Крещя от ада на душата си.
А беше тук. И беше с мен.
Когато се изгубиш, страшно е.
И търсиш се в смеха си на дете...


Не чува вече... Пътница
обречена на вечна красота,
на нас слепците, за наследство
във залата оставила следа.
цитирай
5. romanov - mariani Добро и на теб!
07.09.2009 09:25
написа:
До като четях в главата ми се редяха хвалебствени думички за възхищението ти от "красивата жена"...И тогава...чух счупения смях "като тротоарна плочка"...Поздравления и успешна седмица!

Продължавам да се възхищавам на красивото..:)
цитирай
6. romanov - dorichela Добро утро
07.09.2009 09:29
написа:
Тъжно красиво е някак....


Като сладко-горчиво
кисело-солено
казано - недоречено
...:)
цитирай
7. анонимен - Слави това необходимо зло жената
07.09.2009 09:53
дето мъжа без нея не може..
Ама как хубаво си засилил нещата.
Хубава готина,пляс, на масата...
цитирай
8. ninariz - Душа с очи и самоличност
07.09.2009 09:58
Индивидуалност.
Красив смях със свое собствено аз.
Неповторим.
И бурен и ласкав.
Зовящ.
Напомнящ.
Незабравим
Направо си я издигнал в култ преди падението,
което всъщност е следващата крачка, етап в човешкия живот.
Тя поне е била хубава, което е по-важното в разказа ти.
Останалото, само част от нещата.
Поздрви!
цитирай
9. allbi - и
07.09.2009 10:04
накрая я уби всичката тая красота ...
цитирай
10. min11hetep - ...
07.09.2009 10:07
За да помним, че красивото
се вижда само от онез',
очите що са вдигнали
от сивото си "днес"...
цитирай
11. анонимен - ;]
07.09.2009 10:07
Просто чудесно
цитирай
12. yanniiwanow - Прекрасно
07.09.2009 10:08
На хубавото, не може да кажеш лошо :)
цитирай
13. romanov - allbi :( А Защо не приемеш, че е бил просто човек?
07.09.2009 10:10
написа:
накрая я уби всичката тая красота ...


Красив или грозен, добър или лош, какво значение има, щом си е отишъл вече? Тя поне е била красива и след смъртта, което е и впечатлило героя ни, а самата смърт, като такава, няма защо да обсъждаме..
Няма място за съжеление!
Напротив!
Будела е възхита, и не съм я убил:)
Тя си е била там, в залата...

цитирай
14. romanov - ninariz Щом един ден ще се стига дотам, то поне нека сме красиви и да има кой да ни се радва
07.09.2009 10:12
написа:
Индивидуалност.
Красив смях със свое собствено аз.
Неповторим.
И бурен и ласкав.
Зовящ.
Напомнящ.
Незабравим
Направо си я издигнал в култ преди падението,
което всъщност е следващата крачка, етап в човешкия живот.
Тя поне е била хубава, което е по-важното в разказа ти.
Останалото, само част от нещата.
Поздрви!



Колко от нас са виждали красота и след смъртта?
Колко?
...
цитирай
15. romanov - ан-Слави Да! Продължава да е красива и след смъртта!
07.09.2009 10:13
анонимен написа:
дето мъжа без нея не може..
Ама как хубаво си засилил нещата.
Хубава готина,пляс, на масата...

цитирай
16. romanov - Да, Мина, да запомним :)
07.09.2009 10:20
min11hetep написа:
За да помним, че красивото
се вижда само от онез,
очите що са вдигнали
от сивото си "днес"...


не чувам вик.
крещя на сън
не виждам лик
в тъмница съм
а без очи
съм без звезди

Ти светлина ли си?
цитирай
17. romanov - ан 11 Хареса ти?
07.09.2009 10:22
анонимен написа:
Просто чудесно


Жената или ...красотата след нея?
цитирай
18. ckarlet - Romanov,
07.09.2009 10:23
направил си едно невероятно описание на жена, от което лъха много нежност и красота, особено, когато е нарисувано от мъж!!!
Красиво начало и тъжен край....!!! Поздрави и от мен!!!
Хубав ден и успешна нова седмица!
цитирай
19. romanov - Здр Яне, как е бебето:)
07.09.2009 10:24
yanniiwanow написа:
На хубавото, не може да кажеш лошо :)

Благодаря, че се отбиваш;)
цитирай
20. min11hetep - :)
07.09.2009 10:26
Светлината съм видяла,
но дали
съм светлина
за твоята тъмница? -
Само ти
можеш да провидиш
в очите ми
зорницата. :):):)
цитирай
21. loli - Не мисля, че ..
07.09.2009 10:30
Не мисля, че има красива смърт?!
Поздрав!
цитирай
22. romanov - ckarlet Благодаря!
07.09.2009 10:31
написа:
направил си едно невероятно описание на жена, от което лъха много нежност и красота, особено, когато е нарисувано от мъж!!!
Красиво начало и тъжен край....!!! Поздрави и от мен!!!
Хубав ден и успешна нова седмица!


Всъщност, краят е началото. Без него, нямаше да има история. Пиша за тъжните неща, да, но ги има в живота ни, а какво по - красиво, от красивата жена прескочиал прага и останала такава?
Можем ли да променим нещо, за да останем вечни?
Не!
Тук съм се опитал да внеса малко красота, ако има и кой да го направи за мен някой ден, ще съм му благодарен
:)
цитирай
23. vselena777 - толкова много неща си засегнал пак
07.09.2009 10:32
жената....красотата, смеха, волята ад продължиш таз зад врата, каквото и да те очаква, студа, ....

И че не се бунтува срещу безсмислието.
Да си нещо.
Да си красива жена.

т.е. бесмилието да си красив ажена ли...:)))))
цитирай
24. allbi - да бе :)
07.09.2009 10:34
мани я ти тая красива смърт...
била си е ама както я описваше и изведнъж щрак...
нали си автора и за това ;)
можеше да й дадеш шанс поне да е в реанимация :)

ама така се е получил добър ефект де ...
цитирай
25. romanov - loli В никакъв случай!
07.09.2009 10:38
написа:
Не мисля, че има красива смърт?!
Поздрав!

Сама като явление тя е ужасна, но нима не си се замисляла, че ще дойде някой ден?
Криеш ли от себе си факта, че близки, а и не само си отиват от тоя свят?
С това, че избягваме темата не значи, че НЕЯ я няма...
Не можем да се скрием, защо пък да не поговорим за нея??
Говорим за всичко друго, а тази тема е табу?
Замисли се малко, знам, че страхът от нещо остава до тогава, докато не се заговори за него, аз никого не съм убил, мен също ме е страх от тоя някой ден..
:))
цитирай
26. ckarlet - Е...Romanov,
07.09.2009 10:38
с тази дарба да рисуваш с думи съм сигурна, че има или ще има такава жена да го направи и за теб!!! Имам в предвид така да те рисува, без да мисля за тъжния край!
Изобщо не се съмнявам в това!!!
цитирай
27. vselena777 - интересното е че тук почти всички говорите за красотата й
07.09.2009 10:42
на мен пък по-голямо впечатление ми направи неговото състояние...как е запомнил и сънувал смеха й, как се влачи до онази врата....

Смъртта е неизбежна за всички - от какво да се страхуваме....това е едно стъпало или една крачка към по-хубавото...
цитирай
28. romanov - vselena777 :)) Ела, че искат да ме стрелят вече;))
07.09.2009 10:43
написа:
жената....красотата, смеха, волята ад продължиш таз зад врата, каквото и да те очаква, студа, ....

И че не се бунтува срещу безсмислието.
Да си нещо.
Да си красива жена.

т.е. бесмилието да си красив ажена ли...:)))))



А е толкова красива красивата жена:)
цитирай
29. vselena777 - хееех - дойдох на помощ
07.09.2009 10:45
виж как съм предусетила какво ще ми пишеш и какво съм написала точно в твоя защита...верно ша та разкъсат като диви зверчета- хихихихи
цитирай
30. romanov - allbi Не съм целял ефект върху душите ви!
07.09.2009 10:46
написа:
мани я ти тая красива смърт...
била си е ама както я описваше и изведнъж щрак...
нали си автора и за това ;)
можеше да й дадеш шанс поне да е в реанимация :)

ама така се е получил добър ефект де ...


А само да поговорим:)
За да не се страхуваме.
Приемайки неизбежното, ще живеем по -осободено и пълноценно, не мислите ли?
цитирай
31. 3opa - настръхнах...
07.09.2009 10:49
за втори път, както знаеш...
цитирай
32. vselena777 - неизвестното след смъртта/физическата/
07.09.2009 10:51
може би ни плаши нас хората.....Някой може ли да напише от какво го е страх от смъртта и защо
цитирай
33. romanov - min11hetep
07.09.2009 10:57
Грей,
огрявай и свети!
светлина и топлина
са нужни
на живите
Да бъде ден!
цитирай
34. romanov - ckarlet Благодаря!
07.09.2009 10:58
написа:
с тази дарба да рисуваш с думи съм сигурна, че има или ще има такава жена да го направи и за теб!!! Имам в предвид така да те рисува, без да мисля за тъжния край!
Изобщо не се съмнявам в това!!!



Ако приемем шегата в думите ти за истина, може ли да са две?
:))))
цитирай
35. romanov - 3opa :)) Облечи се, зъзнеш..:)))0
07.09.2009 11:03
написа:
за втори път, както знаеш...

цитирай
36. romanov - vselena777 :))
07.09.2009 11:06
написа:
на мен пък по-голямо впечатление ми направи неговото състояние...как е запомнил и сънувал смеха й, как се влачи до онази врата....

Смъртта е неизбежна за всички - от какво да се страхуваме....това е едно стъпало или една крачка към по-хубавото...


Моят малък И-Нет помощник -мъдрец:))
цитирай
37. ckarlet - :))))))))
07.09.2009 11:07
:))))))))
цитирай
38. vselena777 - благодаря , благодаря...
07.09.2009 11:11
отлично съм си написала домашното , нали :)
цитирай
39. romanov - vselena777
07.09.2009 11:14
написа:
може би ни плаши нас хората.....Някой може ли да напише от какво го е страх от смъртта и защо

От това, че не знам какво ще е ..
Как ще дойде, ще мога ли да се подготвя, и изобщо в състояние ли е човек да се подготви за такова нещо, защото, както говорим за него, все едно е някакъв ужасен празник, идващ веднъж в живота..:)
Мисля, че поетите най - добре знаят, понеже винаги я описват, нека кажат:)
цитирай
40. 3opa - смъртта е просто един предизвестен край,
07.09.2009 11:18
на едно неясно защо поставено начало :)
цитирай
41. vselena777 - мен не ме е страх..-от какво....гадно ще ми е за хората, които оставям
07.09.2009 11:20
да страдат за мен.....

нека който иска де, да каже от какво и защо го е страх.... И мисля, че не трябва да се спори защо е красива, защо е умряла...а над истинскиет неща....това действие стремежът н атвоя герой да достигне до вратата....независими какво го очаква. ЗАЩО го прави....може би предусеща нещо, защо миу е студено...
цитирай
42. romanov - 3opa Така е, поете
07.09.2009 11:27
написа:
на едно неясно защо поставено начало :)

Ама се стискаш, не даваш подробности..
:)))
цитирай
43. tili - Мисля, че и героят
07.09.2009 11:27
е там за същата процедура - т.е. - покойник. Иначе няма как да види сините й затворени очи. И след смъртта не сме равни и след смъртта си оставаме развълнувани човешки същества.
цитирай
44. vselena777 - тили , да
07.09.2009 11:30
аз затова написах физическаат ни смърт...аз вярвам, че не умираме и духовно. Помагаме на близкиет си отгоре....., а там е по-хубаво, спокойно, щастливо от всякъде
цитирай
45. romanov - tili Благодаря! Ти хвърли бомба!
07.09.2009 11:33
написа:
е там за същата процедура - т.е. - покойник. Иначе няма как да види сините й затворени очи. И след смъртта не сме равни и след смъртта си оставаме развълнувани човешки същества.


Мислех, че е анатомопаталог, но и това е идея.
Сериозно, а кой е разказвача:)?
Инак, става, като идея за "Безмислици в безсъние" 2
:))
цитирай
46. romanov - vselena777 Познай къде отива разговора..:))
07.09.2009 11:35
написа:
аз затова написах физическаат ни смърт...аз вярвам, че не умираме и духовно. Помагаме на близкиет си отгоре....., а там е по-хубаво, спокойно, щастливо от всякъде


Отговаряй ти сега на Доричела има или няма прераждане!
:))))
цитирай
47. 3opa - короняса ме набързичко :)
07.09.2009 11:41
написа:
romanov - 3opa Така е, поете

освен да ти благодаря... :))))))))
цитирай
48. vselena777 - разказвачът е
07.09.2009 11:42
съзнанието му, което все още не е напуснало тялото му, тъй като е запленен от красотата й и иска колко може повече да й се наслади.....на сините й очи, които толков амного говорят и се усмихват :)
цитирай
49. vselena777 - зора
07.09.2009 11:44
поне едно кафе или топло чайче можеш почерпиш, пък и на нас да дариш...да не се вкоченясаме кат героя....хихихи

Има прераждане....само сменяме физическата обвивка и се прераждаме, поне според мен, за да са научим кармичните уроци:))))
цитирай
50. romanov - 3opa :))
07.09.2009 12:06
написа:
написа:
romanov - 3opa Така е, поете

освен да ти благодаря... :))))))))


Не съм излъгал де!
цитирай
51. romanov - vselena777 :))
07.09.2009 12:07
написа:
съзнанието му, което все още не е напуснало тялото му, тъй като е запленен от красотата й и иска колко може повече да й се наслади.....на сините й очи, които толков амного говорят и се усмихват :)

Радвам ти се!
само не забравяй уроците за утре!
:))
цитирай
52. dialog - напомни ми един филм
07.09.2009 12:10
з аедин луд гений, който имаше силно развит нюх,ходеше по улиците и душеше. Намери идеалната за него миризна в една жена, която продаваше плодове. Тръгна след нея и понеже тя се уплаши и искаше да избяга от него, той несъзнателно я задуши за да запази миризната й за себе си. Накрая се закрещя като див звяр, като разбра, че заедно с душата й и нейната миризна си отива от него.
В разказа не е миризмата, а смехът й. Който не можеш да запазиш за себе си, след като нея я няма. Смях в буркани не можеш да затвориш:
"че не успях да запазя оня смях, че не успях да му се порадвам и да го раздам на други"
цитирай
53. vselena777 - цяла ваканция...
07.09.2009 12:27
се подготвям за новата учебна....молбата е да не са километрични разказите,че се забатачвам... и се разсейвам....
цитирай
54. tili - Защо разказът да не се води от един дух?
07.09.2009 12:54
romanov написа:
написа:
е там за същата процедура - т.е. - покойник. Иначе няма как да види сините й затворени очи. И след смъртта не сме равни и след смъртта си оставаме развълнувани човешки същества.


Мислех, че е анатомопаталог, но и това е идея.
Сериозно, а кой е разказвача:)?
Инак, става, като идея за "Безмислици в безсъние" 2
:))

Няма да е лит.прецедент. Някой, който още не е осъзнал новото си състояние, напр. и си мисли, че може да се измъкне от ледения студ...
Аз като православна не вярвам в прераждането, но вярвам във вечния живот. Затова е важно как живеем тук и сега, за да отидем на по-високо ниво след физическата си смърт. Всеки спазва правилника колкото може, но на всекиго е обещано спасение. Ще продължиш ли разказа?
цитирай
55. kalinkamarinova - Началото ме обнадежди...
07.09.2009 13:07
че най-после ще прочета нещо оптимистично, написано от теб, но....явно няма да е скоро.:) Иначе е много красиво...но винаги ли красотата трябва да е тъжна?
цитирай
56. vselena777 - точно и аз тва дадох като идея,
07.09.2009 13:10
че все още не е осъзнал състоянието си и си остава със земните виждания, усещания.....
А след смъртта според теб какво става с нас.....
Аз също съм православна християнка и вярвам..., но библията като четиво всеки по различен начин я тълкува и разсъждава, а и тези, които са я написали са дали част от себе си, начина по го който разбират.....
цитирай
57. vselena777 - калинке...
07.09.2009 13:12
зад всяко красиво нещо се крие и много тъга и болка...
1.раждането на дете
2.пластичните операции
3.щастието......

Ако няма негатични неща, как ще оценим хубавите неща, случващи се в живота ни....:)))
цитирай
58. vselena777 - както в повечето разкази
07.09.2009 13:15
финалът е открит :)))))))))
цитирай
59. vselena777 - а ако
07.09.2009 13:23
хората бързат защо ги е страх...може би неизвестността ....
цитирай
60. vselena777 - оффффф
07.09.2009 13:34
тоз парашут и на мен ми дойде в повече...., пък и точй ЧИЧКОТО все таквиа едни ги забърква....
а къде за тебе онова там...и не мисля, че бързото живеене е пълноценното...Може 1 , 2 неща да ти се случат наистина незабравими и да те топлят цял живот и в каквли не трудни моменти...

п.п. ЧИЧКО Романов сигурно сега е в следобедна дрямка :)))
цитирай
61. palisandar - - Водни кончета над тревата, съседе ...
07.09.2009 13:37
- Водни кончета над тревата, съседе Топалов !
- Безсмислено кръжат, съседке. Заесеня.
- Лесно намирате безсмислието, Топалов. Удивително лесно, чини ми се...
цитирай
62. vselena777 - хехех
07.09.2009 13:48
и аз тва си помислих....да си признач-ама само помежду нас си, де...сложих му малко приспивателно в чайчето...та хубаво да си се напишем и надърдорим тук....

В бързото живеене имам предвид - всичко да е натагадък...то няма нищо да усетиш....животът си го носим ние в самите себе си....
цитирай
63. kass - romanov,
07.09.2009 15:03
да си отидеш млад и красив е по-жестоко според мен. Смъртта е почивка, желана и красива е само когато е нужна на този който е изживял пълноценно живота си. Не напразно най-естественото нещо е да си отидеш остарял и уморен, свършил всичката работа в живота си. Жал ме хвана за героинята, за красотата й, която ще изгние в гроба...
Поздрави...
цитирай
64. анонимен - Ами - като заспиваш в зала за аутопсии!
07.09.2009 15:24
То до мъртъв - какво друго да правиш,освен да сънуваш кошмари.Красив човек - красиви кошмари!
Но щом си сънувал смеха и - сигурно е умряла щастлива!
Поздрави!
цитирай
65. romanov - Искам да БЛАГОДАРЯ от сърце на всички участвали в дискусията!
07.09.2009 16:54
Това показва, че наистина смъртта е тема, която ни вълнува,
колкото и да не искаме да говорим за нея.Тема, по - сериозна
от тая за живота, защото животът си поне можем да се опитаме
да управляваме, а идването на Тъмната Му Страна не!
И че цялото бягство от раждането, към училище, университет,
брак, деца, кариера...и т.н, е всъщност пътят по затворената
права, по която се движим. И да! Оптимизъм има, за нас, живите,
защото когато се "освободи" нечие място край нас, си плюем в пазвата
и казваме:"Слава Богу, не бях аз,или мой близък, а някой друг"
"Оптимизмът всъщност се състои в това, че тогава ставаме за малко
поне по-добри, по уважителни към околните, към непознатите дори...
Докато забравим, че се е случвало...
Слабостта и силата на човешкия род - неговата лесно наранима и
чуплива същност; това, за което пишем и четем, гледаме филми,
новини, рекламите, всичко около нас, което е "уж" в ползата и благото
на човека, е точно срещу него насочено. Но изглежда красиво за очите
и възприятията по един определено изкусен начин, а посланията са лъжа.
Към човешкия род, към нас...
Оптимизмът е в това, че ни има все още, че можем да се порадваме на
полета си по затворената крива преди да направим пълната си обиколка.
Последната!
Но вие, всички знаете добре това:)
И като последно, опитайте се да гледате на разказа като такъв,
а не като реалност, защото нали сме живи:)?
И можем да го прочетем:)
цитирай
66. romanov - tili А защо да няма:)) всичко е възможно!
07.09.2009 17:29
написа:
romanov написа:
написа:
е там за същата процедура - т.е. - покойник. Иначе няма как да види сините й затворени очи. И след смъртта не сме равни и след смъртта си оставаме развълнувани човешки същества.


Мислех, че е анатомопаталог, но и това е идея.
Сериозно, а кой е разказвача:)?
Инак, става, като идея за "Безмислици в безсъние" 2
:))

Няма да е лит.прецедент. Някой, който още не е осъзнал новото си състояние, напр. и си мисли, че може да се измъкне от ледения студ...
Аз като православна не вярвам в прераждането, но вярвам във вечния живот. Затова е важно как живеем тук и сега, за да отидем на по-високо ниво след физическата си смърт. Всеки спазва правилника колкото може, но на всекиго е обещано спасение. Ще продължиш ли разказа?

цитирай
67. romanov - kalinkamarinova
07.09.2009 17:30
написа:
че най-после ще прочета нещо оптимистично, написано от теб, но....явно няма да е скоро.:) Иначе е много красиво...но винаги ли красотата трябва да е тъжна?


Съгласен съм, че трябва да я има. И я търсим във всичко, красотата, защо да я няма и там?
:))
цитирай
68. romanov - tit :)
07.09.2009 17:32
написа:
То до мъртъв - какво друго да правиш,освен да сънуваш кошмари.Красив човек - красиви кошмари!
Но щом си сънувал смеха и - сигурно е умряла щастлива!
Поздрави!

И се е смял с нея;))
цитирай
69. vselena777 - malii
07.09.2009 17:32
на моменти все едно си четях мислите, но ти ,естествено, по-добре си се изразил от мен...На завърналите се от смъртта винаги им преписват-те са луди, м=вманиачени, не знаят какво говорят - а ет си спомнят какво се преживели и усетили - светлина, топлина....но нещо ги е възпирало да не отидат...може би несвършените дела тук или силната воля...
цитирай
70. evchet0 - За пореден път ще кажа, че блога ти е ...
07.09.2009 20:03
За пореден път ще кажа, че блога ти е доста интересно място.
Най- силно впечатление ми направи смеха и и начина по който си го описал - поздрави:)))
цитирай
71. mamas - Разтърси ме.
07.09.2009 20:43
Неочакван финал, макар и подготвен...
Винаги чета и коментарите, но този път просто не мога. Но ще се върна!
цитирай
72. miaa - Докато те препрочитах..се сетих за един прекрасен филм" Ах , този джаз"
07.09.2009 21:27
Играеше незабравимият Боб Фос ,а персонажът му известен хореограф и режисиьор се бореше със смъртта..Никога няма да забравя олицетворението й в образа на красива жена облечена в бяло, дошла да го вземе със себе си.Асоциация, която не вдъхваше страх, а като че ли всичко беше , като в Рая..допълнена от прекрасната музика и хореография..Никога не съм се страхувала от смъртта или поне не съм изпитвала този неистов страх, който сковава сърцето. Смъртта е част от живота, тя е част от самите нас. Мъдро трябва да приемаме, същността й, като отворена врата, към Вечността.Оптимистичното е, че можем да се радваме на живота, на хубавите мигове, които ни докосват, оптимистично е , да вярваме във възможностите си..Благодаря ти, Романов.
цитирай
73. izlagazia - като прочетеш това
08.09.2009 00:08
http://sportnewss.blog.bg/sport/2009/09/08/razgovorite-s-krasivi-jeni-vrediat-na-myjkiia-mozyk.393248
ще разбереш защо твоя герой се чувства така до красива жена , на смях бе Романов, няма да се излагаме, я?
цитирай
74. romanov - Добро утро! Поздрави за теб!
08.09.2009 04:06
evchet0 написа:
За пореден път ще кажа, че блога ти е доста интересно място.
Най- силно впечатление ми направи смеха и и начина по който си го описал - поздрави:)))

цитирай
75. romanov - mamas Добро утро;)
08.09.2009 04:08
написа:
Неочакван финал, макар и подготвен...
Винаги чета и коментарите, но този път просто не мога. Но ще се върна!


Винаги си добре дошла!
цитирай
76. romanov - Добро утро:)
08.09.2009 04:09
miaa написа:
Играеше незабравимият Боб Фос ,а персонажът му известен хореограф и режисиьор се бореше със смъртта..Никога няма да забравя олицетворението й в образа на красива жена облечена в бяло, дошла да го вземе със себе си.Асоциация, която не вдъхваше страх, а като че ли всичко беше , като в Рая..допълнена от прекрасната музика и хореография..Никога не съм се страхувала от смъртта или поне не съм изпитвала този неистов страх, който сковава сърцето. Смъртта е част от живота, тя е част от самите нас. Мъдро трябва да приемаме, същността й, като отворена врата, към Вечността.Оптимистичното е, че можем да се радваме на живота, на хубавите мигове, които ни докосват, оптимистично е , да вярваме във възможностите си..Благодаря ти, Романов.


Спомням си този филм! Наистина по уникален начин бяха пресъздали образа на Смъртта!
цитирай
77. romanov - Чеох го:)
08.09.2009 04:10
izlagazia написа:
http://sportnewss.blog.bg/sport/2009/09/08/razgovorite-s-krasivi-jeni-vrediat-na-myjkiia-mozyk.393248
ще разбереш защо твоя герой се чувства така до красива жена , на смях бе Романов, няма да се излагаме, я?

Няма да се излагаме, я!
:))
цитирай
78. vselena777 - ти що
08.09.2009 10:34
толкоз рано си станал, бре....за нов разказ нали...
цитирай
79. inel379 - ...
10.09.2009 02:27
За себе си се опитвам да приема нещата философски, но за обичните хора е друго. Красотата е болка. Не ми се иска да е така. Във всички случаи...неуправляеми неща. Докато сме живи, се опитваме да променяме. За после...никой не знае. Само предположения...Загадка...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930