Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2009 07:02 - Видение контражур, или единадесет минути
Автор: romanov Категория: Тя и той   
Прочетен: 18720 Коментари: 86 Гласове:
34

Последна промяна: 09.12.2009 23:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

         
Някои неща е по-добре да останат такива, каквито са, след като сме им позволили вече да се случат.          
image                         

 

                            




Тагове:   брак,   шанс,   минути,


Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - мда
16.11.2009 07:29
"...ако ме удари влак, по-малко ще боли..."

Поздрав !
цитирай
2. mamas - Добро утро
16.11.2009 07:38
и успещна седмица!
Ще чета следобед - трябва да се ходи и на работа, няма как ;-)
цитирай
3. engy - :)
16.11.2009 07:50
хубаво е да знаем, че сами можем да променяме съдбата си, да си случваме неща, за добро или не, поздрави, отново чуден разказ :-)
цитирай
4. анонимен - Добро утро!
16.11.2009 07:53
Бъзльо е твоя герой. Боли го защото я е загубил веднъж, а не му стиска да си я върне. Тази болка е нищо в сравнение с болката, която ще изпита следващия път, когато я види щастлива в прегръдките на друг.
Поздрави за чудесния разказ! Успешна седмица!
цитирай
5. hope17 - Добро утро и от мен,
16.11.2009 08:07
виждаш ли докъде стигаме понякога в живота?Казвам ти,ходим през света като сомнамбули,не забелязваме важни неща,не се вглеждаме внимателно в другия до нас...Всеки човек има много и различни страни,защо отказваме да ги видим,едва,когато имаме възможност да отдалечим човек от нас,да допуснем някаква мистика,тогава започва да ни изглежда по-различен и интересен!Патим си в този живот само и единствено заради онова в собствените ни глави!Тези двамата са поредните разминали се,заради неясни стремежи...Здрасти Романов,много вълнуващо четиво си сътворил!Надявам се да ти е започнала хубаво и седмицата :)))))
цитирай
6. romanov - allbi Поздрав;)) Сигурен съм, че е възможно да заболи...:)))
16.11.2009 08:24
allbi написа:
"...ако ме удари влак, по-малко ще боли..."

Поздрав !

цитирай
7. romanov - mamas Добро утро;)
16.11.2009 08:29
mamas написа:
и успещна седмица!
Ще чета следобед - трябва да се ходи и на работа, няма как ;-)

цитирай
8. romanov - engy поздрав и за теб:))
16.11.2009 08:33
engy написа:
хубаво е да знаем, че сами можем да променяме съдбата си, да си случваме неща, за добро или не, поздрави, отново чуден разказ :-)

цитирай
9. romanov - Ани, такъв е горкият, но пък виж как се отдръпва, за да е щастлива:) Приел е, че е лузър:)
16.11.2009 08:35
zabavnata написа:
Бъзльо е твоя герой. Боли го защото я е загубил веднъж, а не му стиска да си я върне. Тази болка е нищо в сравнение с болката, която ще изпита следващия път, когато я види щастлива в прегръдките на друг.
Поздрави за чудесния разказ! Успешна седмица!

цитирай
10. romanov - hope17 благодаря! :) Хубав ден и спорна седмица и на теб:))
16.11.2009 08:36
hope17 написа:
виждаш ли докъде стигаме понякога в живота?Казвам ти,ходим през света като сомнамбули,не забелязваме важни неща,не се вглеждаме внимателно в другия до нас...Всеки човек има много и различни страни,защо отказваме да ги видим,едва,когато имаме възможност да отдалечим човек от нас,да допуснем някаква мистика,тогава започва да ни изглежда по-различен и интересен!Патим си в този живот само и единствено заради онова в собствените ни глави!Тези двамата са поредните разминали се,заради неясни стремежи...Здрасти Романов,много вълнуващо четиво си сътворил!Надявам се да ти е започнала хубаво и седмицата :)))))


Разминаването в живота не е най-страшното, има и друго..:)
цитирай
11. hope17 - Много страшни неща има,
16.11.2009 08:44
прав си,но понеже с героите ти някак така се получава накрая...Опитвам се да разбера ти какво имаш предвид,в тишината,след точиците... :))И благодаря за пожеланието,тази седмица ще е дълга :)
цитирай
12. romanov - hope17 Героите ми, ако можеха да оживеят, биха ме гръмнали:)
16.11.2009 08:47
hope17 написа:
прав си,но понеже с героите ти някак така се получава накрая...Опитвам се да разбера ти какво имаш предвид,в тишината,след точиците... :))И благодаря за пожеланието,тази седмица ще е дълга :)


Но нека си останат такива - литературни герои, да служат както се казва - за назидание, човек да си вади изводи - какво бива и не в реала, може пък и на някого да помогнат смотаните ми персонажи в разказите..
Знае ли човек?
:)
цитирай
13. ckarlet - Добро утро, Romanov! О. . ., много ...
16.11.2009 08:57
Добро утро, Romanov!
О..., много ми хареса този разказ!
Аз си мисля, че тази твоя прекрасна героиня, толкова много е обичала съпруга си, че със сигурност е разбрала, че той е тайният й обожател, и съзнателно се е опитала да играе една игра, за да си го върне, за да му покаже точно какво й е липсвало, когато са били заедно, и когато той го осъзнае, да могат да го изживеят заедно...
Или така си го прочетох през моята призма:)
Хубав ден и успешна нова седмица, Romanov!
цитирай
14. hope17 - Не ги наричай
16.11.2009 09:04
смотани персонажи,че ще си имаш работа с мен :))))))А по отношение на това дали ще помогнат някому,ще си кажа само-дано,понякога хората не приемат,че можем да се отъждествим с литературни герои,като че ли не са взети от живота...мисля също,че на всеки от нас му пасва някой персонаж измежду всички,до които сме се докоснали!Измисленото е част от реала,реала е част от измисленото....:)
цитирай
15. romanov - ckarlet Благодаря! Беше заложено в подсъзнанието ми като идея, щом е стигнала до теб, значи съм се справил горе-долу:)
16.11.2009 09:09
ckarlet написа:
Добро утро, Romanov!
О..., много ми хареса този разказ!
Аз си мисля, че тази твоя прекрасна героиня, толкова много е обичала съпруга си, че със сигурност е разбрала, че той е тайният й обожател, и съзнателно се е опитала да играе една игра, за да си го върне, за да му покаже точно какво й е липсвало, когато са били заедно, и когато той го осъзнае, да могат да го изживеят заедно...
Или така си го прочетох през моята призма:)
Хубав ден и успешна нова седмица, Romanov!

Един малко по-различен прочит, благодаря ти!
:)
ХУбав ден!
цитирай
16. ckarlet - Romanov, прекрасно творение си ...
16.11.2009 09:11
Romanov, прекрасно творение си направил и да знаеш, че много, много ми хареса!!!
цитирай
17. romanov - hope17 благодаря!
16.11.2009 09:13
Ако решим да обобщим, животът си е измислица - за едни приказка, за други вятърна мелница, трети - фантастика...Кой както го приеме, а за персонажите, драго ми е, ако някой в себе си признае - "ето, тоя(тая) съм аз!"
Не ме разсрелвай, моля те, не съм си водил кучето още на разходка:)))
цитирай
18. romanov - ckarlet ти винаги така казваш! Как не се скара поне веднъж! :)))
16.11.2009 09:14
ckarlet написа:
Romanov, прекрасно творение си направил и да знаеш, че много, много ми хареса!!!

цитирай
19. hope17 - Приятелю,
16.11.2009 09:17
ако продължиш да не си уважаваш персонажите,по-добре изведи кучето за всеки случай :)))))
цитирай
20. mariani - Добро утро :)
16.11.2009 09:19
Ех, трябваше да й каже...Едва ли щеше да прозвучи като просташка шега :( Животът понякога си прави странни шеги, които до като разтълкуваме и той минал покрай нас...
Слънчева седмица, разказвачо!
цитирай
21. romanov - hope17 трябва да ти призная нещо: Дори си ги обичам и изстрадвам с тях преживяното!
16.11.2009 09:20
hope17 написа:
ако продължиш да не си уважаваш персонажите,по-добре изведи кучето за всеки случай :)))))


Рожбите ми те;)))
Шантава работа е това - да пишеш:))
цитирай
22. romanov - Ех, mariani! Как да й каже! Нали, ако е искал да е с нея нямало да допусне раздяла..:))
16.11.2009 09:22
mariani написа:
Ех, трябваше да й каже...Едва ли щеше да прозвучи като просташка шега :( Животът понякога си прави странни шеги, които до като разтълкуваме и той минал покрай нас...
Слънчева седмица, разказвачо!


И ако всичко им беше наред и на двамата, нямаше да я има историята днес;)))
Благодаря ти:)))
цитирай
23. анонимен - Жеков
16.11.2009 09:34
" И въпреки, че бях сигурен в правилността на решението си, не знам защо в гърлото ми горчеше, а влажният нощен вятър носеше миризмите на самота и безнадеждност"
Това е! Сам си е избрал героят ти пътя си. Аз пък се прекланям пред смелостта му, колко мъже биха го направили?
Някой кандидат да го обявят за женчо?
Няма:)Така си и знаех!
цитирай
24. romanov - Жеков, достойно е постъпил, но за някои това е страх...Всеки го тълкува различно:)
16.11.2009 09:37
анонимен написа:
" И въпреки, че бях сигурен в правилността на решението си, не знам защо в гърлото ми горчеше, а влажният нощен вятър носеше миризмите на самота и безнадеждност"
Това е! Сам си е избрал героят ти пътя си. Аз пък се прекланям пред смелостта му, колко мъже биха го направили?
Някой кандидат да го обявят за женчо?
Няма:)Така си и знаех!

цитирай
25. hope17 - Романов,
16.11.2009 09:42
да пишеш наистина си е шантава работа,ама как да си ги оставим рожбите,кажи?Това за тебе повече всъщност важи,аз от себе си няма къде да избягам :))До скоро и да не забравиш да изведеш кучето,милото то :))))
цитирай
26. romanov - hope17 благодаря! :) Отивам! Лек ден!
16.11.2009 09:45
hope17 написа:
да пишеш наистина си е шантава работа,ама как да си ги оставим рожбите,кажи?Това за тебе повече всъщност важи,аз от себе си няма къде да избягам :))До скоро и да не забравиш да изведеш кучето,милото то :))))

цитирай
27. darkman - ПРЕКРАСНО!!!
16.11.2009 10:27
ПРЕКРАСНО!!!
цитирай
28. romanov - darkman благодаря ти!
16.11.2009 10:38
darkman написа:
ПРЕКРАСНО!!!

цитирай
29. ninariz - Привет!
16.11.2009 10:42
Има логика в твърдението относно смелостта и страха при мъжете. И аз съм съгласна, че е въпрос на достойнство.
Хубав разказ, Романов!
цитирай
30. romanov - ninariz благодаря, че сподели. всеки може да го тълкува;)
16.11.2009 11:01
ninariz написа:
Има логика в твърдението относно смелостта и страха при мъжете. И аз съм съгласна, че е въпрос на достойнство.
Хубав разказ, Романов!

Поздрав!
цитирай
31. tili - Който не може да
16.11.2009 11:45
разчита знаците на съдбата, до ходи да си ближе раните в мавзолея, оопс, в музея! Тъпак!!! Много знае той кой за какво мечтае.
цитирай
32. romanov - tili ууу, че си лоша;) Тан е я, като не знае...Влак на трупчета:))
16.11.2009 11:50
tili написа:
разчита знаците на съдбата, до ходи да си ближе раните в мавзолея, оопс, в музея! Тъпак!!! Много знае той кой за какво мечтае.

цитирай
33. dorichela - Романтик.... :)
16.11.2009 12:41
Романтик.... :)
цитирай
34. romanov - dorichela ;) Кой, аз ли?:))
16.11.2009 12:52
dorichela написа:
Романтик.... :)

цитирай
35. rean - Чудя се какво би станало ако бе хванал влака в 19.45?
16.11.2009 12:54
И имало ли е такъв изобщо? Или е игра на въображението му, асоцацирана от музейния експонат..
Хм!
цитирай
36. lotos16 - Е, Романов, поздравления!
16.11.2009 13:12
Един разказ, след който се усмихнах. Красива и нежна история, като блус, изтанцуван в полутъмен бар с чаровен непознат.
Колко ли често мечтаем за принца/принцесата на белия кон, а не успяваме да оценим човека до нас.
А тези двамата добре са направили, че са се разделили преди да се намразят до гроб. И си мисля, че само разделени се привличат, ако се съберат отново, пак няма да могат да се търпят.
Героите ти не са "смотани" - толкова много живот им вдъхваш, че не е нужно голямо въображение, за да си ги представя. Даже и тези, които си "осмъртил". Гледам днес минахме без "жертви"... :))))))))
цитирай
37. demoniceye - Да пием
16.11.2009 13:15
Не за разделите, а за събиранията. Не за разминаванията, а за точният момент на точното място.

Поздрав.
цитирай
38. kleopatrasv - Невероятен замисъл !
16.11.2009 13:17
Изпълнен с много загатващи признание и съкровенни изповеди. Понякога животът ни поднася такива странни изненади в определено още по странни ситуации, като всява някакъв скрит умисъл или поне дава нещо като ключ за развръзка . Неволята сама ни повежда в такива ситуации и ни дава добър урок по себепознание, защото се изправяме пред собственото си Аз, погледнато през друг ъгъл и по този начин поглеждаме и на близэк за нас човек съвсем различно.....!
Справил си се много добре, дори си минал десетобалната система за оценка. Има разкази и разкази, но този е от шедьоврите !
Поздравления !
цитирай
39. iliada - Добър ден , romanov!:)
16.11.2009 13:22
Така увлекателно разказваш ,че има опасност да се разсея ида не си подготвя защитата за утре ,а тя просто е адски важна ,така е накратко-много интригуващо и доста правдиво отново/откъде знам ли?Тайна!:)))))/
Поздрав!:)
цитирай
40. dorichela - Ти ами... кой друг :)
16.11.2009 13:28
Ти ами... кой друг :)
цитирай
41. lubopitstvo - Много примирение
16.11.2009 14:25
пред сложната материя на любовта.
Ами, да, какво друго ни остава.
цитирай
42. mmagy - ...Създателя ни е дарил с умението да говорим,а ние мълчим...
16.11.2009 14:42
http://www.youtube.com/watch?v=hJ1vY8Mt9hc
цитирай
43. injir - Чудесно измислено и поднесено. За ...
16.11.2009 15:01
Чудесно измислено и поднесено. За обикновените необикновени неща.
цитирай
44. bizcocho - Разтърси ме! Като влак премина през ...
16.11.2009 15:31
Разтърси ме! Като влак премина през мен разказа ти! Докосна нещо много лично...
цитирай
45. romanov - Хм, а кажи де ;)))
16.11.2009 16:35
rean написа:
И имало ли е такъв изобщо? Или е игра на въображението му, асоцацирана от музейния експонат..
Хм!

цитирай
46. romanov - lotos16 Благодаря, след критика обикновено съм замислен и не убивам:))))))
16.11.2009 16:37
lotos16 написа:
Един разказ, след който се усмихнах. Красива и нежна история, като блус, изтанцуван в полутъмен бар с чаровен непознат.
Колко ли често мечтаем за принца/принцесата на белия кон, а не успяваме да оценим човека до нас.
А тези двамата добре са направили, че са се разделили преди да се намразят до гроб. И си мисля, че само разделени се привличат, ако се съберат отново, пак няма да могат да се търпят.
Героите ти не са "смотани" - толкова много живот им вдъхваш, че не е нужно голямо въображение, за да си ги представя. Даже и тези, които си "осмъртил". Гледам днес минахме без "жертви"... :))))))))

цитирай
47. romanov - demoniceye подкрепям! Наздраве!:)))
16.11.2009 16:38
demoniceye написа:
Не за разделите, а за събиранията. Не за разминаванията, а за точният момент на точното място.

Поздрав.

цитирай
48. romanov - kleopatrasv! Фактът, че коментираш е красноречив за мвн:) Благодаря!
16.11.2009 16:40
kleopatrasv написа:
Изпълнен с много загатващи признание и съкровенни изповеди. Понякога животът ни поднася такива странни изненади в определено още по странни ситуации, като всява някакъв скрит умисъл или поне дава нещо като ключ за развръзка . Неволята сама ни повежда в такива ситуации и ни дава добър урок по себепознание, защото се изправяме пред собственото си Аз, погледнато през друг ъгъл и по този начин поглеждаме и на близэк за нас човек съвсем различно.....!
Справил си се много добре, дори си минал десетобалната система за оценка. Има разкази и разкази, но този е от шедьоврите !
Поздравления !

цитирай
49. romanov - iliada, в такъв случай, ще изчака да мине защитата ти и след това ще ми разкажеш:)))
16.11.2009 16:41
iliada написа:
Така увлекателно разказваш ,че има опасност да се разсея ида не си подготвя защитата за утре ,а тя просто е адски важна ,така е накратко-много интригуващо и доста правдиво отново/откъде знам ли?Тайна!:)))))/
Поздрав!:)

цитирай
50. natali60 - каквато и
16.11.2009 16:46
похвала да напиша, все ще е малка...
Благодаря! :)
цитирай
51. romanov - dorichela ;) само понякога..:))
16.11.2009 16:53
dorichela написа:
Ти ами... кой друг :)

цитирай
52. romanov - lubopitstvo:))
16.11.2009 16:55
lubopitstvo написа:
пред сложната материя на любовта.
Ами, да, какво друго ни остава.

цитирай
53. romanov - mmagy Еех...Где моя любимая...:)Чудно! Благодаря!
16.11.2009 16:56
mmagy написа:
http://www.youtube.com/watch?v=hJ1vY8Mt9hc

цитирай
54. romanov - injir:) Благодаря, че ме четеш:)
16.11.2009 16:57
injir написа:
Чудесно измислено и поднесено. За обикновените необикновени неща.

цитирай
55. romanov - natali60 благодаря ти! Достатъчно е! :))
16.11.2009 16:59
natali60 написа:
похвала да напиша, все ще е малка...
Благодаря! :)

цитирай
56. romanov - bizcocho Рдавам се, че ти хареса!Благодаря, че ме чете!:))
16.11.2009 17:00
bizcocho написа:
Разтърси ме! Като влак премина през мен разказа ти! Докосна нещо много лично...

цитирай
57. lubopitstvo - пред сложната материя на любовта. ...
16.11.2009 17:12
romanov написа:
lubopitstvo написа:
пред сложната материя на любовта.
Ами, да, какво друго ни остава.



Хм, само усмивка пред строя. Явно не съм разбрала какво е искал да ми каже автора...:(
цитирай
58. romanov - lubopitstvo:)) Напротив! Но сигурен съм, че си доволна, че ме остави безмълвен - затова само усмивка за теб!:))
16.11.2009 17:16
lubopitstvo написа:
romanov написа:
lubopitstvo написа:
пред сложната материя на любовта.
Ами, да, какво друго ни остава.



Хм, само усмивка пред строя. Явно не съм разбрала какво е искал да ми каже автора...:(

цитирай
59. lubopitstvo - Аааа!
16.11.2009 17:21
Ееее, щом е така-доволна съм, доволна съм...:)))
цитирай
60. romanov - lubopitstvo:)) Наздраве:)))
16.11.2009 17:28
lubopitstvo написа:
Ееее, щом е така-доволна съм, доволна съм...:)))

цитирай
61. to4ka - . ...
16.11.2009 17:39
Hmm mojem da sprem 4asovnika, no ne vremeto...Naistina krasiva istoriq, s dalo4ina...Pozdrav!
цитирай
62. romanov - to4ka благодаря!
16.11.2009 17:43
to4ka написа:
Hmm mojem da sprem 4asovnika, no ne vremeto...Naistina krasiva istoriq, s dalo4ina...Pozdrav!

цитирай
63. kasnaprolet9999 - Някои неща е по-добре да останат такива, каквито са, след като сме им позволили вече да се случат
16.11.2009 17:46
-това е така, ако е решено от двете страни, но ако решението е взето еднолично и не е било обсъдено с другата страна, то тогава може да се стигне до накаква промяна или до нова начало, стига да има още въгленчета в сърцата.
цитирай
64. romanov - kasnaprolet9999 :)) Благодаря:)) Поздрави!
16.11.2009 18:08
kasnaprolet9999 написа:
-това е така, ако е решено от двете страни, но ако решението е взето еднолично и не е било обсъдено с другата страна, то тогава може да се стигне до накаква промяна или до нова начало, стига да има още въгленчета в сърцата.

цитирай
65. iliada - Надниквам само и предупреждавам
16.11.2009 18:34
romanov написа:
iliada написа:
Така увлекателно разказваш ,че има опасност да се разсея ида не си подготвя защитата за утре ,а тя просто е адски важна ,така е накратко-много интригуващо и доста правдиво отново/откъде знам ли?Тайна!:)))))/
Поздрав!:)


-тайна си е това ,а не шега:)))))
цитирай
66. romanov - iliada всеки си има свои тайни:))
16.11.2009 18:40
iliada написа:
romanov написа:
iliada написа:
Така увлекателно разказваш ,че има опасност да се разсея ида не си подготвя защитата за утре ,а тя просто е адски важна ,така е накратко-много интригуващо и доста правдиво отново/откъде знам ли?Тайна!:)))))/
Поздрав!:)


-тайна си е това ,а не шега:)))))

цитирай
67. helios - Прекрасен разказ!
16.11.2009 21:54
Поздрави!:)
цитирай
68. basst - Този път се досетих, когато я &qu...
16.11.2009 22:31
Този път се досетих, когато я "вмъкна" като образ...че това е тя, бившата му съпруга...:)
Но мисля, че така може да обича само мъж...поправи ме, ако греша - да я обича, да иска още... и да замълчи, за да не и развали илюзията.... Жената изживява най-силно любовта в споделянето с приятелка, а мъжът я изживява най-дълбоко в мълчанието...
Направи вечерта ми разнежена :)
цитирай
69. min11hetep - От залеза ме гледаш -
17.11.2009 00:12
изваян силует...
Потапям се в реката,
а губя се във теб ;)
цитирай
70. romanov - helios благодаря, че намина:)
17.11.2009 04:38
helios написа:
Поздрави!:)

цитирай
71. romanov - basst ! :))) Благодаря, че се отби!Пожелавам ти всички хубави и разнежени вечери!
17.11.2009 04:40
basst написа:
Този път се досетих, когато я "вмъкна" като образ...че това е тя, бившата му съпруга...:)
Но мисля, че така може да обича само мъж...поправи ме, ако греша - да я обича, да иска още... и да замълчи, за да не и развали илюзията.... Жената изживява най-силно любовта в споделянето с приятелка, а мъжът я изживява най-дълбоко в мълчанието...
Направи вечерта ми разнежена :)

цитирай
72. romanov - min11hetep Благодря ;)
17.11.2009 04:42
min11hetep написа:
изваян силует...
Потапям се в реката,
а губя се във теб ;)

В музеен експонат превърнат
на релси съм,
остава само залезът
в съня...
цитирай
73. min11hetep - И аз благодаря, РомАнов! ;)
17.11.2009 07:20
Това се казва приятна изненада! :):):)

Добре е, че поне в музея
експонатите стоят
и образи във теб живеят -
във залези или на сън ;)

Хубав ден с усмивки от сърце желая! :):):)
цитирай
74. inel379 - !!!
17.11.2009 09:57
Тези "единадесет минути" в заглавието предизвикаха в мен асоциации с Паулу Коелю. Неслучайно. Душите на нещата се привличат...в точния момент...на точното място, за да стигнат до познание и да продължат нататък.
Още от средата на разказа ме удари влака на изненадата, неочакван като самата нея, динамичен до последно, натоварен енергийно докрай...летящ с носталгия към залеза...залеза, който никого не чака.
Всяка мечта тръгва от някъде.
След всеки залез следва изгрев.
В природата край и начало няма, но в нашия земен човешки живат нищо не е безкрайно...
Ех, его...
Ех, мечти... Защо хората, макар и благородни по дух, толкова често се разминават с вас...
Но човек е повече жив, когато ви има!!!
Дано са по-големи от егото...

Дано и ти продължиш да пишеш все такива хубави разкази, които раздвижват духа и държат будна надеждата!:)
Поздрав!:)
цитирай
75. mirandolina - За тези...
17.11.2009 10:14
единадесет минути и още нещо... ще ти напиша на лична !
"И крачейки си мислех за още нещо - за онези единадесет минути, през които човек може да промени съдбата си...", но според мен добро е решенито, героят да не признава, че това е бил ТОЙ. Не ги виждах повече заедно, вероятно защото знам, че където се "скъсало нещо", винаги има кръпка.
Благодаря ти ! Мисля, че така би постъпил всеки, който обича истински и успее да надмогне собствения си егоизъм в полза на щастието на другия. Малко мъже и жени ще го направят !
цитирай
76. miaa - Дълго мислих, този разказ ме накара да се почувствам млада...
17.11.2009 12:03
Има видение, което ни преследва през целия ни живот.Изпитваме странния стремеж да задържим завинаги и по възможност всичко, което ни доставя щастие.Не ни се иска да приемем, че всичко, което преживяваме е свързано с мига,с щастливите пориви ..бленувани,реални и красиви.Любовта е избор и , ако наистина обичаш даден човек, ще направиш всичко възможно той да се почувства пълноценен и удовлетворен, каквото и да ти коства това. Поздрави, Романов за прекрасния и емоционален разказ!
цитирай
77. romanov - Добър вечер от мен и благодаря:)
17.11.2009 18:19
min11hetep написа:
Това се казва приятна изненада! :):):)

Добре е, че поне в музея
експонатите стоят
и образи във теб живеят -
във залези или на сън ;)

Хубав ден с усмивки от сърце желая! :):):)

цитирай
78. romanov - inel379 Благодаря! Искрено се надявам да успея да го правя!
17.11.2009 18:20
inel379 написа:
Тези "единадесет минути" в заглавието предизвикаха в мен асоциации с Паулу Коелю. Неслучайно. Душите на нещата се привличат...в точния момент...на точното място, за да стигнат до познание и да продължат нататък.
Още от средата на разказа ме удари влака на изненадата, неочакван като самата нея, динамичен до последно, натоварен енергийно докрай...летящ с носталгия към залеза...залеза, който никого не чака.
Всяка мечта тръгва от някъде.
След всеки залез следва изгрев.
В природата край и начало няма, но в нашия земен човешки живат нищо не е безкрайно...
Ех, его...
Ех, мечти... Защо хората, макар и благородни по дух, толкова често се разминават с вас...
Но човек е повече жив, когато ви има!!!
Дано са по-големи от егото...

Дано и ти продължиш да пишеш все такива хубави разкази, които раздвижват духа и държат будна надеждата!:)
Поздрав!:)

цитирай
79. romanov - mirandolina :)) Тези минути са...11 невъзможни, необратими, не са част от несъществуващ пъзел, липсват, няма ги...
17.11.2009 18:21
mirandolina написа:
единадесет минути и още нещо... ще ти напиша на лична !
"И крачейки си мислех за още нещо - за онези единадесет минути, през които човек може да промени съдбата си...", но според мен добро е решенито, героят да не признава, че това е бил ТОЙ. Не ги виждах повече заедно, вероятно защото знам, че където се "скъсало нещо", винаги има кръпка.
Благодаря ти ! Мисля, че така би постъпил всеки, който обича истински и успее да надмогне собствения си егоизъм в полза на щастието на другия. Малко мъже и жени ще го направят !

цитирай
80. romanov - miaa Добър вечер и ти благодаря, че и днес намери време за мен:)
17.11.2009 18:23
miaa написа:
Има видение, което ни преследва през целия ни живот.Изпитваме странния стремеж да задържим завинаги и по възможност всичко, което ни доставя щастие.Не ни се иска да приемем, че всичко, което преживяваме е свързано с мига,с щастливите пориви ..бленувани,реални и красиви.Любовта е избор и , ако наистина обичаш даден човек, ще направиш всичко възможно той да се почувства пълноценен и удовлетворен, каквото и да ти коства това. Поздрави, Романов за прекрасния и емоционален разказ!

цитирай
81. анонимен - Нямам думи, невроятен разказ, само ...
17.11.2009 19:49
Нямам думи,невроятен разказ,само човек,който е преживял любовта така,може да пише за нея.Никога ли няма път назад? Дори,когато Съдбата ни дава знаци?Защо предппочитаме да страдаме вместо да положим усилия и да се преоткрием? Осъзнавам,че невинаги истинската любов завършва с щастлив край,но си с трува да се борим за него.А кой знае къде е този щастлив край? Приемам,че и да и беше казал и да мълчи е вид борба в тази насока. Те се обичат,това е!
цитирай
82. vselena777 - чудесен разказ, както винаги...
17.11.2009 22:21
изпълнен с толкова много емоции, вътрешни борби и изживявания, разкъсвайки сърцето и чувствата в тях на хиляди малко парченца - любов, страст, копнеж, страх, мечти, любов, утеха.....

А дали точно него не е визирала, дали точно него не е виждала - остава само да гадаем....

А може и наистина да е имала нужда от него - тайния обожател, а може и да ебило проверка за чувствата му/на бившия си/ - има ли ги още....

А той, той не се бори за страхотната си съпруга...


П.П. Като прочетох заглавието се сетих за един роман на Куелю.."Единадесет минути". :)))
цитирай
83. romanov - Път назад е път в неизвестното, а и едва ли всички разбират от знаците на съдбата.
18.11.2009 06:23
анонимен написа:
Нямам думи,невроятен разказ,само човек,който е преживял любовта така,може да пише за нея.Никога ли няма път назад? Дори,когато Съдбата ни дава знаци?Защо предппочитаме да страдаме вместо да положим усилия и да се преоткрием? Осъзнавам,че невинаги истинската любов завършва с щастлив край,но си с трува да се борим за него.А кой знае къде е този щастлив край? Приемам,че и да и беше казал и да мълчи е вид борба в тази насока. Те се обичат,това е!

Най-добре е да се казват нещата "право куме, та в очи", да не се разчита на случайноста...
цитирай
84. romanov - vsleena777 опрделено не е проверка на чувтвата му, по-скоро - другото;)
18.11.2009 06:24
vsleena777 написа:
изпълнен с толкова много емоции, вътрешни борби и изживявания, разкъсвайки сърцето и чувствата в тях на хиляди малко парченца - любов, страст, копнеж, страх, мечти, любов, утеха.....

А дали точно него не е визирала, дали точно него не е виждала - остава само да гадаем....

А може и наистина да е имала нужда от него - тайния обожател, а може и да ебило проверка за чувствата му/на бившия си/ - има ли ги още....

А той, той не се бори за страхотната си съпруга...


П.П. Като прочетох заглавието се сетих за един роман на Куелю.."Единадесет минути". :)))

цитирай
85. vselena777 - аз пък го усетих по
18.11.2009 22:15
друг начин...колко пъти набляга на това, че го е видяла и че приличал на него и т.н.. аз вярвам, че още се обичат...
цитирай
86. romanov - vselena777 :)) Сигурно е така...
19.11.2009 08:58
vselena777 написа:
друг начин...колко пъти набляга на това, че го е видяла и че приличал на него и т.н.. аз вярвам, че още се обичат...

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031