Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2010 10:15 - Коя е тя?
Автор: romanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 5803 Коментари: 30 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И когато си мислиш, че всичко е приключило,
отвън ще скръцне със зъби безрелсов трамвай,
сред замислените стени на старите къщи 
                                                               ще премине сянката й.
                                                               Виждаш ли я?
Прекрачва падналата на двора тънка мъглица,
повдига се на пръсти и събира отдавна изсъхналото, 
                                                             никому ненужно пране, 
                                                             виснало застреляно на простира на времето.
                                                             Сянката й.
                                                             Нейната...
Тя ще подири уханието на топлите кухни с незагаснали печки, 
                                                             но после!
После, 
         когато заспят звездите непропаднали в дупката.

 




Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pumona - Коя е тя?
15.04.2010 10:24
Коя е тя?
цитирай
2. lotos16 - Румене, отново изненадваш...
15.04.2010 10:46
Ново амплоа?
Коя е - ще трябва да се помисли, по-късно, на спокойствие...
Сега хвърлих крадешком само един поглед... работно време е...
цитирай
3. doriana - А-а-а-а-, аз пък помня, че това беше ...
15.04.2010 11:08
А-а-а-а-, аз пък помня, че това беше в отговор на друго:
"....Едно безкрило трамвайно чудовище
погълнало алчно една втора
от хилавото човечество
присвятва гневно
с лампените си очи.

„Дзин-дзин!” повтарящо хиляди пъти,
бърза да го настигне..."

:))
цитирай
4. mariani - :)
15.04.2010 11:10
Интересен въпрос ;)
Поздрави, romanov
цитирай
5. romanov - lotos16 А, ново:)) Драскам си просто бе, човеко:)) Ама все пак - помисли:))
15.04.2010 11:29
lotos16 написа:
Ново амплоа?
Коя е - ще трябва да се помисли, по-късно, на спокойствие...
Сега хвърлих крадешком само един поглед... работно време е...

цитирай
6. romanov - pumona Е коя е де;))? Нали това е въпроса:)))
15.04.2010 11:30
pumona написа:
Коя е тя?

цитирай
7. romanov - doriana ;-)) Ейй, много помни това момиче:)) А ха ха :)))))
15.04.2010 11:30
doriana написа:
А-а-а-а-, аз пък помня, че това беше в отговор на друго:
"....Едно безкрило трамвайно чудовище
погълнало алчно една втора
от хилавото човечество
присвятва гневно
с лампените си очи.

„Дзин-дзин!” повтарящо хиляди пъти,
бърза да го настигне..."

:))

цитирай
8. romanov - mariani :))) Интересен, я:))) И на теб поздрави!
15.04.2010 11:31
mariani написа:
Интересен въпрос ;)
Поздрави, romanov

цитирай
9. hope17 - :)
15.04.2010 11:58
Благодаря ти за кратката форма :) Аз пък си намерих свой отговор, не е ли това същината...кой каквото отсее зад думите, всеки за себе си...все пак е въпрос в дълбочина, а не гатанка :) А ти драскай, приятелю, и това го правиш добре :)))
цитирай
10. romanov - hope17 Изморихте се от дъъългите форми:)) Ще го караме по-кратичко:))
15.04.2010 12:06
hope17 написа:
Благодаря ти за кратката форма :) Аз пък си намерих свой отговор, не е ли това същината...кой каквото отсее зад думите, всеки за себе си...все пак е въпрос в дълбочина, а не гатанка :) А ти драскай, приятелю, и това го правиш добре :)))

цитирай
11. lotos16 - Румене,
15.04.2010 12:52
5. romanov - lotos16 А, ново:)) Драскам си просто бе, човеко:)) Ама все пак - помисли:))

Хм, просто си драскаш... Звучи смазващо... Ако започнеш да пишеш сериозно, какъв ли разбиващ шедьовър ще излезе...
Отивам да мисля върху драсканицата...
цитирай
12. monna - Изобщо не съм любопитна...
15.04.2010 13:59
...щом е посветено...значи е нещо лично и важно, значещо...Нека!:)))

ЛЮЛЕКА МИ ЗАМИРИСА

Люлека ми замириса
Из съседната градина
люлека ми замириса.
Ум далеч назад замина
и сърцето ми болно сви са:
върнах се в цветуща младост,
сетих трепети и сладост.
Люлека ми замириса.

Сетих всичко, що веч няма,
дето бе и вече скри са:
ний разхождахме се двама
(как душа ми се униса!)
в майска нощ в градина млада
под небесната лампада.
Люлека ми замириса.

Колко думи страстни, нежни
(ах, сърце ми сладко сви са!)
там при картопите снежни!
А зефирът заразниса
мирис люлеков над нази -
от любовен дъх талази.
Люлека ми замириса.

Дълго ходяхме двамина
из заспалата градина.
Моята душа упи са
на живота с аромата,
лунният светлик изписа
сенките ни по земята.
Люлека ми замириса.

Иван Вазов
цитирай
13. romanov - lotos16 Да не забравиш да се обадиш после;))))
15.04.2010 16:27
lotos16 написа:
5. romanov - lotos16 А, ново:)) Драскам си просто бе, човеко:)) Ама все пак - помисли:))

Хм, просто си драскаш... Звучи смазващо... Ако започнеш да пишеш сериозно, какъв ли разбиващ шедьовър ще излезе...
Отивам да мисля върху драсканицата...

цитирай
14. romanov - monna, не е посветено:) А за Дядо Вазов, благодарско:) Мен ми мирише на дюлев цвят:)
15.04.2010 16:30
monna написа:
...щом е посветено...значи е нещо лично и важно, значещо...Нека!:)))

ЛЮЛЕКА МИ ЗАМИРИСА

Люлека ми замириса
Из съседната градина
люлека ми замириса.
Ум далеч назад замина
и сърцето ми болно сви са:
върнах се в цветуща младост,
сетих трепети и сладост.
Люлека ми замириса.

Сетих всичко, що веч няма,
дето бе и вече скри са:
ний разхождахме се двама
(как душа ми се униса!)
в майска нощ в градина млада
под небесната лампада.
Люлека ми замириса.

Колко думи страстни, нежни
(ах, сърце ми сладко сви са!)
там при картопите снежни!
А зефирът заразниса
мирис люлеков над нази -
от любовен дъх талази.
Люлека ми замириса.

Дълго ходяхме двамина
из заспалата градина.
Моята душа упи са
на живота с аромата,
лунният светлик изписа
сенките ни по земята.
Люлека ми замириса.

Иван Вазов

цитирай
15. bizcocho - Хубаво е с всяко утро да изгрява н...
15.04.2010 17:52
Хубаво е с всяко утро да изгрява надеждата,да прибира ненужните болки назад във времето,неоставяйки ги да тровят бъдното, да вибрира в положително очакване света...
Поздрав!:)
цитирай
16. romanov - bizcocho :)) Хубаво е и пожеланието ти:))
15.04.2010 19:11
bizcocho написа:
Хубаво е с всяко утро да изгрява надеждата,да прибира ненужните болки назад във времето,неоставяйки ги да тровят бъдното, да вибрира в положително очакване света...
Поздрав!:)

цитирай
17. tili - Не е посветено,
15.04.2010 22:12
но е призрачно и обсебващо. Разстреляно пране, боже!
цитирай
18. min11hetep - :)
15.04.2010 22:24
Тихо стъпва -
невидима ласка -
потръпваш от допир
на звезден трамвай...
В очите й пръски
от люляк разцъфнал
оставят прозорец
за лотосов чай :):):)
цитирай
19. romanov - tili Амии...такова е :))
15.04.2010 22:45
tili написа:
но е призрачно и обсебващо. Разстреляно пране, боже!

цитирай
20. romanov - min11hetep :) Боже! Колко усилия ми коства да те доведа тук:))) Благодаря!
15.04.2010 22:47
min11hetep написа:
Тихо стъпва -
невидима ласка -
потръпваш от допир
на звезден трамвай...
В очите й пръски
от люляк разцъфнал
оставят прозорец
за лотосов чай :):):)

цитирай
21. hel - Хубава загадка! Поздрав!
16.04.2010 01:39
Хубава загадка!
Поздрав!
цитирай
22. miaa - "Разум вместо сърце- ще боли ...
16.04.2010 11:04
"Разум вместо сърце- ще боли по- малко!" Една прекрасна мъдрост!
Неизбежна промяна, която помита всичко остаряло.. убива всички
представи до сега. Аз съм по- крайна в думите си :)))
Лъха от пролетта, нова, благодатна и силата на виталността й!
Поздрави Романов , много човешко и искрено!
цитирай
23. romanov - hel Нали няма да ни трябва Шерлок Холмс:))))?
16.04.2010 12:25
hel написа:
Хубава загадка!
Поздрав!

цитирай
24. romanov - miaa Никак не си крайна, много си права;) Благодаря!
16.04.2010 12:26
miaa написа:
"Разум вместо сърце- ще боли по- малко!" Една прекрасна мъдрост!
Неизбежна промяна, която помита всичко остаряло.. убива всички
представи до сега. Аз съм по- крайна в думите си :)))
Лъха от пролетта, нова, благодатна и силата на виталността й!
Поздрави Романов , много човешко и искрено!

цитирай
25. vselena777 - как така коя - ТЯ- ЛЮБОВТА
16.04.2010 14:41
pumona написа:
Коя е тя?

Отново и отново ме изненадваш приятно - интересно произведение :)
цитирай
26. romanov - vselena777 :)) Tи де се загуби из София града голема:)))
16.04.2010 14:48
vselena777 написа:
pumona написа:
Коя е тя?

Отново и отново ме изненадваш приятно - интересно произведение :)

цитирай
27. vselena777 - у задръстване бре
16.04.2010 16:16
и сега съм там ....вали вали....:))) но на мен не ми пречи
цитирай
28. romanov - Плувайййй, плувайййй..;)))))
16.04.2010 18:08
vselena777 написа:
и сега съм там ....вали вали....:))) но на мен не ми пречи

цитирай
29. mileidi46 - Kak koq e? :)))
19.04.2010 11:36
Ima li zna4enie koq e?
Nali q uma!!!Tova e vajno!!:)))
цитирай
30. romanov - mileidi46 правилно! :))
19.04.2010 20:55
mileidi46 написа:
Ima li zna4enie koq e?
Nali q uma!!!Tova e vajno!!:)))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031