Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2009 09:57 - Хубавите Елени
Автор: romanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 13757 Коментари: 65 Гласове:
22

Последна промяна: 09.12.2009 21:33





Тагове:   художник,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bapha - очите
28.10.2009 10:11

Странно нещо са възприятията. Красотата е там, където я търсим, но разочарованието ни дебне навсякъде.
Хубав разказ. Благодаря
цитирай
2. krotalka - Очите виждат това, което им се иска да видят!
28.10.2009 10:19
Поздрави!
цитирай
3. vselena777 - ееееееееееее
28.10.2009 10:21
виждаш ли и в най-големите нехранимайковци с екрие човекът, творецът, а тоя малкия голямо его има бе....да отрови човека за един ритник.тцтццтт
цитирай
4. romanov - mirandolina За някои змеят е даже триглав :))
28.10.2009 10:30
mirandolina написа:
..заради жена хиляди глупости се правят.:)))) Като ти надвие "долната" глава над горната нищо не признават мъжете.
Благодаря ти !!!! Хубав ден !!!!:)))

цитирай
5. romanov - bapha В любим човек е навсякъде, но и от любим можем да се разочароваме..Благодаря и аз
28.10.2009 10:31
bapha написа:

Странно нещо са възприятията. Красотата е там, където я търсим, но разочарованието ни дебне навсякъде.
Хубав разказ. Благодаря

цитирай
6. romanov - krotalka чий каприз са очите:)? На прородата. Следователно - следваме повика й...:)
28.10.2009 10:32
krotalka написа:
Поздрави!

цитирай
7. romanov - vselena777 еееее, ти пък! Че малко ли е един ритник:)?
28.10.2009 10:33
vselena777 написа:
виждаш ли и в най-големите нехранимайковци с екрие човекът, творецът, а тоя малкия голямо его има бе....да отрови човека за един ритник.тцтццтт

цитирай
8. mariani - :)
28.10.2009 10:52
Четях и си мислех - как ли ме изненадаш със края :)) Успя, за което те поздравявам ;) Усмихнат ден!
цитирай
9. romanov - mariani Благодаря:) Хубав и на теб:)
28.10.2009 10:56
mariani написа:
Четях и си мислех - как ли ме изненадаш със края :)) Успя, за което те поздравявам ;) Усмихнат ден!

цитирай
10. injir - Заблудите понякога те карат да о...
28.10.2009 10:57
Заблудите понякога те карат да отрезвяваш.
цитирай
11. hope17 - А така,приятелю,
28.10.2009 11:18
успя страхотно да ме изненадаш с финала,но пък това е фантастичното,кара те да смесваш мислите и усещанията си,и да виждаш все по-нататък и по-нататък...Размисли ме за хубавата Елена,ама знаеш ли,че аз имам друго виждане за тази война,не мисля,че Елена е причината,но...това е друга тема!Колко пожари палим в главите си,ако се оставим само на очите...И прав си-без жени света няма да е толкова красив :))) Много ми хареса!Хубав и слънчев ден да имаш :)
цитирай
12. romanov - injir ..или те въвеждат в още по-голяма заблуда..:)
28.10.2009 11:19
injir написа:
Заблудите понякога те карат да отрезвяваш.

цитирай
13. romanov - hope17 Можеш да ми разкажеш за виждането си, в случая важна е не историческата истина, - нея кой ли може днес да я докаже, факт е, че се носят такива приказки,
28.10.2009 11:24
hope17 написа:
успя страхотно да ме изненадаш с финала,но пък това е фантастичното,кара те да смесваш мислите и усещанията си,и да виждаш все по-нататък и по-нататък...Размисли ме за хубавата Елена,ама знаеш ли,че аз имам друго виждане за тази война,не мисля,че Елена е причината,но...това е друга тема!Колко пожари палим в главите си,ако се оставим само на очите...И прав си-без жени света няма да е толкова красив :))) Много ми хареса!Хубав и слънчев ден да имаш :)


Можеш да ми разкажеш за виждането си, в случая важна е не толкова историческата истина,
- нея кой ли може днес да я докаже, факт е, че се носят такива приказки, за това
невинно създание - Ленчето, казано по нашеснски:))
Но се радвам, че си доловила истинския замисъл, за което ти благодаря!:))


цитирай
14. анонимен - Naistina!
28.10.2009 11:26
Кимах глава, а си се представях зад статива - гол пред голия модел...Бояджия, ха! Стига зад оградата да има някоя, като ей тая тук!
Kolko mnogo sa vsashtnost mavete koito mislqt taka...
цитирай
15. rean - Работата с тия Елени, бирата, запотените мераци на момчето...
28.10.2009 11:36
Мен лично са ми доста познати:) Моя братовчедка рисуваше та съм се нагледал като хлапе още:))
Но и тя канеше мадами .Интересно:))
цитирай
16. iliada3 - Хей дали съм ти писала ,колко си добър като разказвач?
28.10.2009 12:01
Чудесен разказ -четох го тъкмо два пъти !:)
Тъкмо си мислех ,че съм нямала гол модел за рисуване .Тези дето са се предлагали- не са били за вярване ,а то имало алтернатива!:))))))))
Да знаеш,че ако нарисувам нещо такова ще е само защото си ми дал идея!:)))))
цитирай
17. romanov - Има, разбира се и такива..:)
28.10.2009 12:11
анонимен написа:
Кимах глава, а си се представях зад статива - гол пред голия модел...Бояджия, ха! Стига зад оградата да има някоя, като ей тая тук!
Kolko mnogo sa vsashtnost mavete koito mislqt taka...

цитирай
18. romanov - Значи са ти ясни нещата:)) А в ъгъла ли си се крил, или под леглото:))))
28.10.2009 12:12
rean написа:
Мен лично са ми доста познати:) Моя братовчедка рисуваше та съм се нагледал като хлапе още:))
Но и тя канеше мадами .Интересно:))

цитирай
19. romanov - iliada3 За пръв път ми го казваш:)
28.10.2009 12:14
iliada3 написа:
Чудесен разказ -четох го тъкмо два пъти !:)
Тъкмо си мислех ,че съм нямала гол модел за рисуване .Тези дето са се предлагали- не са били за вярване ,а то имало алтернатива!:))))))))
Да знаеш,че ако нарисувам нещо такова ще е само защото си ми дал идея!:)))))

А на премиерата на картината ще
ме поканиш ли да отпоразнуваме с по една бира?:)))
цитирай
20. rean - Къде да се крия?Аз гледах..четките им.Кой ще обърне внимание на пет годишно дете:)
28.10.2009 12:27
romanov написа:
rean написа:
Мен лично са ми доста познати:) Моя братовчедка рисуваше та съм се нагледал като хлапе още:))
Но и тя канеше мадами .Интересно:))


цитирай
21. ninariz - Хареса ми на мен!
28.10.2009 12:35
Но до последно не се усетих че е кукла а не човек.
Но това, за жените беше най-яко:
"- Жената е красота и съвършенство. Но жената е и гибел. Спомни си от историята за войните, разпалвани заради жени. За Хубавата Елена, чувал ли си? Научи се да не гледаш на жената като сексуална плячка. Тя е човек като нас, но много повече, защото е първоначалието на живота. И ако не се научиш да го виждаш, никога няма да станеш повече от обикновен бояджия на огради!"
Благодаря з атова!
цитирай
22. romanov - rean Хаха, четките им, а:))) И сигурно всички са били с различен косъм:)))
28.10.2009 12:38
rean написа:
romanov написа:
rean написа:
Мен лично са ми доста познати:) Моя братовчедка рисуваше та съм се нагледал като хлапе още:))
Но и тя канеше мадами .Интересно:))



цитирай
23. romanov - ninariz И аз ти благодаря, че се отби и днес;)
28.10.2009 12:49
ninariz написа:
Но до последно не се усетих че е кукла а не човек.
Но това, за жените беше най-яко:
"- Жената е красота и съвършенство. Но жената е и гибел. Спомни си от историята за войните, разпалвани заради жени. За Хубавата Елена, чувал ли си? Научи се да не гледаш на жената като сексуална плячка. Тя е човек като нас, но много повече, защото е първоначалието на живота. И ако не се научиш да го виждаш, никога няма да станеш повече от обикновен бояджия на огради!"
Благодаря з атова!

цитирай
24. lotos16 - Отново ме изненада.
28.10.2009 12:49
Романов, на теб Господ ти е излял таланта да разказваш с най-голямата фуния, която е имал.
Така си ги описал тия образи, че направо си ги представих - русолявия Мирчо и хубавата Елена. И тъкмо въображението ми ме понесе напред и вече виждах как прекрасното създание си отмята русите коси и прави мъничка грациозна крачка - и опала - тя била кукла. което прави героят ти почти вълшебник - да нарисува кукла и да успее да й вдъхне живот в картината.
цитирай
25. doriana - Няма идеална жена! Това е положе...
28.10.2009 12:59
Няма идеална жена! Това е положението! Ако я искаш идеална - сам трябва да си я "нарисуваш", ама после - цел живот нещастен!
:)))
Герой безподобен си, Романов!
;)
цитирай
26. romanov - lotos16 Благодаря! Радвам се, че ти харесва;)
28.10.2009 12:59
lotos16 написа:
Романов, на теб Господ ти е излял таланта да разказваш с най-голямата фуния, която е имал.
Така си ги описал тия образи, че направо си ги представих - русолявия Мирчо и хубавата Елена. И тъкмо въображението ми ме понесе напред и вече виждах как прекрасното създание си отмята русите коси и прави мъничка грациозна крачка - и опала - тя била кукла. което прави героят ти почти вълшебник - да нарисува кукла и да успее да й вдъхне живот в картината.


Когато Господ е наливал, на мен е била най-голямата дупка, не е от фунията:)))
Благодаря ти!
цитирай
27. romanov - doriana Айде, приземи ме набърже...:))
28.10.2009 13:01
doriana написа:
Няма идеална жена! Това е положението! Ако я искаш идеялна - сам трябва да си я "нарисуваш", ама после - цел живот нещастен!
:)))
Герой безподобен си, Романов!
;)


А тъкмо си мислех да заменя жената с такъв един модел, то се оказва, че и там нема ме огрее, а?
:)))))))))
цитирай
28. rean - Четките им ли:))Да не ти говоря, че имаше и без косъм по тях:)) Хаха
28.10.2009 13:06
romanov написа:
rean написа:
romanov написа:
rean написа:
Мен лично са ми доста познати:) Моя братовчедка рисуваше та съм се нагледал като хлапе още:))
Но и тя канеше мадами .Интересно:))




цитирай
29. doriana - Няма идеална жена! Това е положе...
28.10.2009 13:12
romanov написа:
doriana написа:
Няма идеална жена! Това е положението! Ако я искаш идеялна - сам трябва да си я "нарисуваш", ама после - цел живот нещастен!
:)))
Герой безподобен си, Романов!
;)


А тъкмо си мислех да заменя жената с такъв един модел, то се оказва, че и там нема ме огрее, а?
:)))))))))

Ами, като си си направил евтин модел - нема да те огрее...
Жената се твори от мъжа - като си я вземеш и я правиш по образ и подобие на представата ти за нея. И обратното е валидно (че жената прави мъжа и т.н.).
Процесът е малко дългичък - поне няколко години, но накрая е удовлетворителен. Важното е да си верен, предимно на себе си, вкуса си и усещането си за жената.
(Тук Ди намигна с прясно боядисаните си кукленски мигли)
:)))
цитирай
30. romanov - О, това е било заради сезона вероятно:)))
28.10.2009 13:51
rean написа:
romanov написа:
rean написа:
romanov написа:
rean написа:
Мен лично са ми доста познати:) Моя братовчедка рисуваше та съм се нагледал като хлапе още:))
Но и тя канеше мадами .Интересно:))





цитирай
31. romanov - doriana Айде сега, ше си приписваме ролята Божия...
28.10.2009 13:52
doriana написа:
romanov написа:
doriana написа:
Няма идеална жена! Това е положението! Ако я искаш идеялна - сам трябва да си я "нарисуваш", ама после - цел живот нещастен!
:)))


Земи се фани в ръце, тъз зелена бУя не ти оди, ма! :))))))
Герой безподобен си, Романов!
;)


А тъкмо си мислех да заменя жената с такъв един модел, то се оказва, че и там нема ме огрее, а?
:)))))))))

Ами, като си си направил евтин модел - нема да те огрее...
Жената се твори от мъжа - като си я вземеш и я правиш по образ и подобие на представата ти за нея. И обратното е валидно (че жената прави мъжа и т.н.).
Процесът е малко дългичък - поне няколко години, но накрая е удовлетворителен. Важното е да си верен, предимно на себе си, вкуса си и усещането си за жената.
(Тук Ди намигна с прясно боядисаните си кукленски мигли)
:)))

цитирай
32. injir - Ами то май всички сме заблудени о...
28.10.2009 14:05
Ами то май всички сме заблудени овце. Все си мислим, че сме обичани или ни обичат, а то - вятър и мъгла. Ту харесваме някоя кукла, ту във нас виждат кукли.
цитирай
33. romanov - injir в това е очарованието на живота:) Да си мислим, че сме харесвани, НУЖНИ - най-вече..:)
28.10.2009 14:27
injir написа:
Ами то май всички сме заблудени овце. Все си мислим, че сме обичани или ни обичат, а то - вятър и мъгла. Ту харесваме някоя кукла, ту във нас виждат кукли.

цитирай
34. doriana - Романов
28.10.2009 14:33
Ей това: "Земи се фани в ръце, тъз зелена бУя не ти оди, ма! :))))))" от коментар № 32 не съм го писала аз!
Вземи се у ръце!

цитирай
35. romanov - Кака, добро утро:)) Аз го писах :))
28.10.2009 14:43
doriana написа:
Ей това: "Земи се фани в ръце, тъз зелена бУя не ти оди, ма! :))))))" от коментар № 32 не съм го писала аз!
Вземи се у ръце!


цитирай
36. dorichela - Романов,
28.10.2009 15:15
егото на човек е способно на какво ли не! Поздрави!
цитирай
37. vselena777 - не мога да изчета всичкиет до каря коментари, ама
28.10.2009 15:18
за мен какво толкова един ритник - толков али е чувствителен тоз младеж, та дори не може и да различи кукла от истинска жена....та чак да стигне заради един ритник до убийство..... - много краен и горд............

какво като е пиел братчеда, не стига че живее в гаража...а какви само шедьоври прави... аз съм изцяло за художника, ана за тоя малък пикльо
цитирай
38. benra - удоволствие
28.10.2009 15:33
е да те чете човек.Ти си истински художник, рисуваж живости.
Поздрави!
цитирай
39. tili - Е, пак се измъкна!
28.10.2009 16:02
За малко щях да ти пиша, че никой художник на си показва голите модели на разни зяпачи ;-)))
Браво, romanov, както винаги - Х 10 !!!!!!!!
цитирай
40. min11hetep - Поздравления, РомАнов - Леонардо с молив! :)
28.10.2009 20:14
"Жената е красота и съвършенство! Научи се
да гледаш на нея не като на сексуална плячка!"

Ценител
с усет тънък,
усмихнат
е прегърнал
образ от реката,
ябълка захапал ;)
цитирай
41. romanov - Мина, пак ме гевезиш;))
28.10.2009 20:21
min11hetep написа:
"Жената е красота и съвършенство! Научи се
да гледаш на нея не като на сексуална плячка!"

Ценител
с усет тънък,
усмихнат
е прегърнал
образ от реката,
ябълка захапал ;)

цитирай
42. min11hetep - Мдам :)
28.10.2009 20:23
ако искаш - спирам :):):)
Ил' си срамежлив
за моя семпъл стих? ;)
цитирай
43. анонимен - Много ми хареса този разказ,
28.10.2009 20:30
както и всички други, които съм чела до сега! Уважавам таланта ти и те поздравявам за способността да ни пренасяш в "твоята" реалност.
цитирай
44. romanov - :)))
28.10.2009 20:32
min11hetep написа:
ако искаш - спирам :):):)
Ил' си срамежлив
за моя семпъл стих? ;)

цитирай
45. romanov - harvi Благодаря ти! :))
28.10.2009 20:33
написа:
както и всички други, които съм чела до сега! Уважавам таланта ти и те поздравявам за способността да ни пренасяш в "твоята" реалност.

цитирай
46. iliada3 - Чудесен разказ -четох го тъкмо два ...
28.10.2009 21:11
romanov написа:
iliada3 написа:
Чудесен разказ -четох го тъкмо два пъти !:)
Тъкмо си мислех ,че съм нямала гол модел за рисуване .Тези дето са се предлагали- не са били за вярване ,а то имало алтернатива!:))))))))
Да знаеш,че ако нарисувам нещо такова ще е само защото си ми дал идея!:)))))

А на премиерата на картината ще
ме поканиш ли да отпоразнуваме с по една бира?:)))

Да я докараме до премиера- бира ще има!:))))
цитирай
47. romanov - iliada3 Е това си е приказка вече;))) Късмет с картината! :)))
28.10.2009 21:25
iliada3 написа:
romanov написа:
iliada3 написа:
Чудесен разказ -четох го тъкмо два пъти !:)
Тъкмо си мислех ,че съм нямала гол модел за рисуване .Тези дето са се предлагали- не са били за вярване ,а то имало алтернатива!:))))))))
Да знаеш,че ако нарисувам нещо такова ще е само защото си ми дал идея!:)))))

А на премиерата на картината ще
ме поканиш ли да отпоразнуваме с по една бира?:)))

Да я докараме до премиера- бира ще има!:))))

цитирай
48. allbi - :)
29.10.2009 03:28
" Жената е красота и съвършенство! Научи се да гледаш на нея не като на сексуална плячка! "

дали е възможно ?
цитирай
49. romanov - allbi Поздрав;)) Сигурен съм, че е възможно:))
29.10.2009 03:57
allbi написа:
" Жената е красота и съвършенство! Научи се да гледаш на нея не като на сексуална плячка! "

дали е възможно ?

цитирай
50. allbi - ми що не спиш ?
29.10.2009 04:08
мислех, че си говоря сама :)))
изненада ме в нощта ...
цитирай
51. romanov - allbi Добро утро! Даже се и събудих по-рано от теб:)
29.10.2009 06:11
allbi написа:
мислех, че си говоря сама :)))
изненада ме в нощта ...

цитирай
52. allbi - ха ха само дето
29.10.2009 06:23
не съм си лягала :)))
ама
Добро да е !
цитирай
53. romanov - Нощни птици, а ..:))) Лек да е тогава денят ти! И на всички!
29.10.2009 06:46
allbi написа:
не съм си лягала :)))
ама
Добро да е !

цитирай
54. cindy - Увлекателно разказваш
29.10.2009 12:02
Поздрави :)
цитирай
55. miaa - Красотата и съвършенството е в г...
29.10.2009 12:12
Красотата и съвършенството е в главите ни..в мислите, емоциите, преживяванията , в любовта и секса.Идеалът съществува във възприятията ни и няма лошо.Нали той е причината, да се създадат такива хубави разкази, като твоя Романов. Най- големите световни шедьоври са създадени от мечтите и бляновете , от необходимостта да виждаме съвършенството и да очакваме всичко това да има реализация. Този полет и устрем движат светът напред. Благодаря ти, че те има. Поклон.
цитирай
56. vselena777 - румба...
29.10.2009 12:53
на моя коментар н.38 нищо не отговори:(((
цитирай
57. romanov - vselena777 На неговата възраст едно време момчетата бяха много чувствителни:)) Те сега момичетата са така:))
29.10.2009 13:40
vselena777 написа:
за мен какво толкова един ритник - толков али е чувствителен тоз младеж, та дори не може и да различи кукла от истинска жена....та чак да стигне заради един ритник до убийство..... - много краен и горд............

какво като е пиел братчеда, не стига че живее в гаража...а какви само шедьоври прави... аз съм изцяло за художника, ана за тоя малък пикльо

цитирай
58. romanov - miaa Благодаря ти!
29.10.2009 13:41
miaa написа:
Красотата и съвършенството е в главите ни..в мислите, емоциите, преживяванията , в любовта и секса.Идеалът съществува във възприятията ни и няма лошо.Нали той е причината, да се създадат такива хубави разкази, като твоя Романов. Най- големите световни шедьоври са създадени от мечтите и бляновете , от необходимостта да виждаме съвършенството и да очакваме всичко това да има реализация. Този полет и устрем движат светът напред. Благодаря ти, че те има. Поклон.

цитирай
59. romanov - vselena777 виж по-хубаво дее;))
29.10.2009 13:41
vselena777 написа:
на моя коментар н.38 нищо не отговори:(((

цитирай
60. lotos16 - Е, ами мацката кога си я пейстнал?
29.10.2009 20:20
А, не е честно, когато четох разказа, русокоската я нямаше. Та трябваше да си я представям. На следващия разказ няма да се редя за четенето с първите.
:)))))
цитирай
61. vselena777 - aaaaaaaaaaaaaa....
29.10.2009 22:01
една минута преди да го напиша...ама хайде .,..връщам си изоисаниет писания назад :)))

п.п. как така сега момичетата са така...всеки пубер е чувствителен, но...аз съм за художника...готина кака си сложил :РРРРР
цитирай
62. romanov - lotos16 Ходих до гаража, да я взема;))
29.10.2009 22:12
lotos16 написа:
А, не е честно, когато четох разказа, русокоската я нямаше. Та трябваше да си я представям. На следващия разказ няма да се редя за четенето с първите.
:)))))

цитирай
63. romanov - vselena777 :)) Само нема да пускате ръка! :)))
29.10.2009 22:13
написа:
една минута преди да го напиша...ама хайде .,..връщам си изоисаниет писания назад :)))

п.п. как така сега момичетата са така...всеки пубер е чувствителен, но...аз съм за художника...готина кака си сложил :РРРРР

цитирай
64. iliada3 - :)
30.10.2009 05:05
Мерси!:)
цитирай
65. romanov - И добро утро:)
30.10.2009 06:43
iliada3 написа:
Мерси!:)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930