Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2009 07:19 - Приятели ли сме
Автор: romanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 9830 Коментари: 59 Гласове:
28

Последна промяна: 09.12.2009 21:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Тагове:   Мери,   между,   НАС,   Ние,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hope17 - Romanov,
15.10.2009 08:25
добро утро,знаеш ли често си мисля,че приятелството е едно от наи-ценните неща в този леко сбъркан свят,а и много ми хареса смисъла между редовете-страховете,които сами раждаме в главите си,често нямат общо с деиствителността!Ние сме наи-големия враг на самите себе си...Поздрави от мен и хубав ден :)))
цитирай
2. romanov - hope17 Добро утро и от мен! Радвам се, че прочете:)
15.10.2009 08:33
hope17 написа:
добро утро,знаеш ли често си мисля,че приятелството е едно от наи-ценните неща в този леко сбъркан свят,а и много ми хареса смисъла между редовете-страховете,които сами раждаме в главите си,често нямат общо с деиствителността!Ние сме наи-големия враг на самите себе си...Поздрави от мен и хубав ден :)))

цитирай
3. ninariz - като най-общо малко кратно, нали е това посланието:
15.10.2009 09:07
ако този въпрос - без отговор, го нямаше, щеше ли да има смисъл от съществуването ни ?
цитирай
4. romanov - Ако го нямаше, не поощряваме ли измамата:) да!
15.10.2009 09:09
ninariz написа:
ако този въпрос - без отговор, го нямаше, щеше ли да има смисъл от съществуването ни ?

цитирай
5. ninariz - А без него не е ли същото?
15.10.2009 09:13
romanov написа:
ninariz написа:
ако този въпрос - без отговор, го нямаше, щеше ли да има смисъл от съществуването ни ?


цитирай
6. ckarlet - Добро утро, Romanov!
15.10.2009 09:22
"Това е да сме приятели, нали? Да се грижим един за друг, за жените си дори, ако трябва."
Приятели, помагат си, кой с каквото може:)
Хубав ден от мен, Romanov!
цитирай
7. romanov - Без въпроса или без приятелството?
15.10.2009 09:56
ninariz написа:
romanov написа:
ninariz написа:
ако този въпрос - без отговор, го нямаше, щеше ли да има смисъл от съществуването ни ?



цитирай
8. romanov - ckarlet Добър ден и лек ден и от мен:))
15.10.2009 09:57
ckarlet написа:
"Това е да сме приятели, нали? Да се грижим един за друг, за жените си дори, ако трябва."
Приятели, помагат си, кой с каквото може:)
Хубав ден от мен, Romanov!

цитирай
9. romanov - mirandolina ...но остава въпросът, без отговор, след сто години, пак няма да има такъв...
15.10.2009 10:06
mirandolina написа:
... гласът Митов, приятели ли сме, а, кажи! Приятели ли сме?"....Приятели, Романов, приятели...после при дознатели !:)))
И все пак Съвестта ще остава да го гризе. Много ми хареса това " Затлачва душата ми, събира се, а буцата, заседнала преди час в гърлото ми, когато мислех, че умирам, е нищо пред купчината огорчение, останала от собственото ми омерзение." Трудно е да избягаш от вътрешния си глас. От него ме е най-страх, защото него не можеш да излъжеш и прикриеш.
Благодаря ти !:))) Хубав ден !:)))

И аз ти благодаря, mirandolina, хубав ден! :))
цитирай
10. romanov - mirandolina
15.10.2009 10:18
Може да се тълкува като евентуален въпрос от страна на Мери - "От сега нататък - какво ще е ?"
Има няколко варианта:)) Всеки според собствената си съвест и виждане за нещата от живота може да отговори:)
Твоят отговор?
Нейният?
На останалите?
:)
цитирай
11. romanov - mirandolina ..или " ще му кажеш ли?(на Мито) ?
15.10.2009 10:39
mirandolina написа:
...провокираш ме да напиша, какво "прочетох в очите на Мери".:))))) И твоето тълкувание приемам, но, при своя прочит, аз "видях това", мисля, че тя е попитала "Обичаш ли ме ?":)))
romanov написа:
Може да се тълкува като евентуален въпрос от страна на Мери - "От сега нататък - какво ще е ?"
Има няколко варианта:)) Всеки според собствената си съвест и виждане за нещата от живота може да отговори:)
Твоят отговор?
Нейният?
На останалите?
:)


цитирай
12. sestra - Мъжка му работа :)
15.10.2009 10:42
Ама наистина много си добър.
цитирай
13. rean - Във всички случаи има прецакан.
15.10.2009 10:46
Дали бандитчето,дали Мери, тони...Нямам как, вечният любовен триъгълник при който все един от ъглите остава ненужен. Това е вечният въпрос според мен - "и сега какво?"
Колко могат да му отговорят еднозначно?
цитирай
14. romanov - sestra, Да, ама ела го кажи на жената:)))
15.10.2009 10:49
sestra написа:
Ама наистина много си добър.

Шегичка!
:))
цитирай
15. romanov - rean И такова тълкувание не е чуждо на разказа:)
15.10.2009 10:53
rean написа:
Дали бандитчето,дали Мери, тони...Нямам как, вечният любовен триъгълник при който все един от ъглите остава ненужен. Това е вечният въпрос според мен - "и сега какво?"
Колко могат да му отговорят еднозначно?


Виж, за триъгълника, като геометрична фигура са си му нужни и трите ъгъла, не знам защо така е навлязъл в речта ни като олицетворение на човешката глупост. Трима са си трима, който смята, че трябва да са по-малко(повече), да му мисли:)
Несериозно е, разбира се, избива ме на шеги днес, от времето е:))
цитирай
16. sestra - :)))
15.10.2009 11:12
успехи!
цитирай
17. romanov - sestra Благодаря ти:) И на теб!
15.10.2009 11:13
sestra написа:
успехи!

цитирай
18. tili - Сложни човешки съдби,
15.10.2009 11:25
но определено симпатиите ми клонят към Мито. Елегантно наказва приятеля-предател с този гроб-предупреждение.Казват, че мъките на Ада са мъките на нечистата съвест. Мери е само пробният камък за приятелството им. Моралният победител е мутрата.
Привет, romanov !!!
цитирай
19. romanov - tili Благодаря, чудесен коментар! :))
15.10.2009 11:34
tili написа:
но определено симпатиите ми клонят към Мито. Елегантно наказва приятеля-предател с този гроб-предупреждение.Казват, че мъките на Ада са мъките на нечистата съвест. Мери е само пробният камък за приятелството им. Моралният победител е мутрата.
Привет, romanov !!!

цитирай
20. vselena777 - ей.....
15.10.2009 12:06
ама и ние жените сме си кучки....ВИНАГИ МЪЖКОТО ПРИЯТЕЛСТВО е било по-силно и по-здраво.....И все пак и мутрите са хора - човечни и т.н.

Наистина трудно е човек да слуша и да усеща вътрешния си глас....

Според мен на дали е питала - обичаш ли ме...тя никого не обича - дори себе си.....

Сега се сещам една стара песен - канят ме мамо на тежка сватба млад кум да стана...:)))))
цитирай
21. romanov - vselena777 ай, че определение даде на "Ние жените"! Ай, кучки, ай...
15.10.2009 12:11
vselena777 написа:
ама и ние жените сме си кучки....ВИНАГИ МЪЖКОТО ПРИЯТЕЛСТВО е било по-силно и по-здраво.....И все пак и мутрите са хора - човечни и т.н.

Наистина трудно е човек да слуша и да усеща вътрешния си глас....

Според мен на дали е питала - обичаш ли ме...тя никого не обича - дори себе си.....

Сега се сещам една стара песен - канят ме мамо на тежка сватба млад кум да стана...:)))))

цитирай
22. injir - Хич не му трябва на героя ти да става ...
15.10.2009 12:12
Хич не му трябва на героя ти да става кум. Следващият път няма да му се размине.
цитирай
23. romanov - injir Ако има следващ път! :)) Е, може пък и да мине метър:))
15.10.2009 12:35
injir написа:
Хич не му трябва на героя ти да става кум. Следващият път няма да му се размине.

цитирай
24. vselena777 - ми...какво не съм ли жена...
15.10.2009 12:35
не сме ли по-големи интригантки, интересчийки, злобни, мамещи и т.н. общо казано - мъже : жени де... То и мъжете изневеряват, ама като че ли жените повече, а и някои жени си го заслужават... А и не стана ясно дали са правили секс или само свирка е имало...А свирката дали е изневяра ????
цитирай
25. romanov - vselena777
15.10.2009 12:48
Жените пренебрегват превъзходството си в името на равенството:)
Дали е изневяра свирката?:))
Някои твърдят, че и сексът не е изневяра, ако е без чувства;))))
Та, знам ли аз:)))
цитирай
26. vselena777 - хеххеех
15.10.2009 12:59
ми кат помислиш реално....гледах някъв филм,,,,та там жената завари мъжа си ...а той и каза, обичам те ....разбери ме, много ми се.... и з атова...
цитирай
27. romanov - vselena777 Това може би дава някакъв отговор на въпроса за изневярата:))
15.10.2009 13:00
vselena777 написа:
ми кат помислиш реално....гледах някъв филм,,,,та там жената завари мъжа си ...а той и каза, обичам те ....разбери ме, много ми се.... и з атова...



Като че ли казва: Бях гладен, затова отворих хладилника, какво толкова е станало..
:)))
цитирай
28. allbi - ...
15.10.2009 13:04
всичко може да се очаква, нали ;)
добре, че не го напровил такава "любима "

" - О, има си той! Има си "любима" там. Ти защо мислиш, през няколко месеца се връща? Щото много му харесва храната ли?"


и пак някав вид приятелство :))
цитирай
29. romanov - allbi Ахахах:)) Имаш чувство за хумор:)) Ама, като се замисля, добре че не са пили заедно РОМ :)))
15.10.2009 13:14
allbi написа:
всичко може да се очаква, нали ;)
добре, че не го напровил такава "любима "

" - О, има си той! Има си "любима" там. Ти защо мислиш, през няколко месеца се връща? Щото много му харесва храната ли?"


и пак някав вид приятелство :))

цитирай
30. dorichela - Романов...
15.10.2009 13:54
Не знам защо се сетих за фразата "И в затвора попаднал на хора.. И станал човек"... Е, Триона може и да не е станал, но поне не е забил нож в гърба на приятеля си.. А гузен - негонен бяга цял живот!
Поздрави за разказа! :)
цитирай
31. engy - изумяваш ме
15.10.2009 13:55
все повече.. чудесен си:)
цитирай
32. romanov - dorichela
15.10.2009 13:59
.." Ние спориме
двама със дама
на тема:
"Човекът във новото време"
Супер го е казал Вапцаров!
В новото, в старото време, имаш право за приятелството, за гузната съвест..
:)
цитирай
33. romanov - engy Мое е удоволствието! Благодаря!
15.10.2009 14:00
engy написа:
все повече.. чудесен си:)

цитирай
34. vselena777 - ааааа румба...
15.10.2009 14:50
ще ревнувам....

а като е такъв добряк, не мсиля, че той й е изневерявал камо ли пък с мъж, а тя е наистина кучка.... чий го дири..
цитирай
35. an200 - Много си добър!Ситуации, диалог, герои...
15.10.2009 16:06
Искрено ти се възхищавам! Пиши и издавай!)
цитирай
36. romanov - vselena777 Що ше ревнуваш бе?:))))
15.10.2009 17:54
vselena777 написа:
ще ревнувам....

а като е такъв добряк, не мсиля, че той й е изневерявал камо ли пък с мъж, а тя е наистина кучка.... чий го дири..

цитирай
37. romanov - an200 Благодаря, че ме четеш! :)
15.10.2009 17:55
an200 написа:
Искрено ти се възхищавам! Пиши и издавай!)

цитирай
38. анонимен - малко са 100 години след нас
15.10.2009 19:14
1601 година -

Да бъдеш или да не бъдеш.
Това е въпросът….

По-скоро сме готови
да търпим сегашните злини,
отколкото към други
неизвестни да се хвърлим.


http://www.vbox7.com/play:b4086c5a
цитирай
39. romanov - анонимен 41 Сто години са дадени произволно, като пример, дилемата е вечна..:) Благодаря!
15.10.2009 19:19
анонимен написа:
1601 година -

Да бъдеш или да не бъдеш.
Това е въпросът….

По-скоро сме готови
да търпим сегашните злини,
отколкото към други
неизвестни да се хвърлим.


http://www.vbox7.com/play:b4086c5a

цитирай
40. krotalka - Пази ме Боже от приятели,
15.10.2009 20:30
от неприятели аз сам ще се пазя! Но най-трудно е да се справиш със собствените си угризения!
цитирай
41. romanov - krotalka Добър вечер и поздрав :)
15.10.2009 20:42
krotalka написа:
от неприятели аз сам ще се пазя! Но най-трудно е да се справиш със собствените си угризения!

цитирай
42. lotos16 - Отново интересен разказ
15.10.2009 21:02
И така, твоят герой е бил прелъстен по най-класическия начин - с алкохол и сладко. (Ама и ти как го измисли тоя локум, че и с орехи.) Ама той на 1 бутилка ром как да се съпротивлява човека...
А пък Мито го е наказал по много фин начин - простил му е и го е оставил да се пържи в собствените си угризения.
цитирай
43. анонимен - добра вечер!
15.10.2009 21:04
Няма по-лошо от това, сам да се гониш заради грехове, които си извършил независимо под влияние на алкохол или емоции. Ако си приятел, бъди докрай, другото са измислици на слабаците, за оправдание!
Или- или!
цитирай
44. romanov - анонимен 46 - Добър вечер и на теб, благодаря!
15.10.2009 21:06
анонимен написа:
Няма по-лошо от това, сам да се гониш заради грехове, които си извършил независимо под влияние на алкохол или емоции. Ако си приятел, бъди докрай, другото са измислици на слабаците, за оправдание!
Или- или!

цитирай
45. romanov - lotos16 Здравей:)
15.10.2009 21:07
lotos16 написа:
И така, твоят герой е бил прелъстен по най-класическия начин - с алкохол и сладко. (Ама и ти как го измисли тоя локум, че и с орехи.) Ама той на 1 бутилка ром как да се съпротивлява човека...
А пък Мито го е наказал по много фин начин - простил му е и го е оставил да се пържи в собствените си угризения.


За локума с орехи, не е измислица:)) Опитай! Няма по - добро мезе за рома:)) Дори и кока-колата отстъпва, серизоно!
:)))))
цитирай
46. lotos16 - Ще опитам
15.10.2009 21:37
какво въздействие има локумът с орехи. С уиски дали ще стане, че пък нямам ром?
Сега сериозно: Отскоро чета твоите разкази, много са силни и винаги провокират към размисъл и осмисляне на прочетеното. Това ти е 88 постинг, ако чета по един на ден, ще имам за 3 месеца. Не спирай да пишеш. Талантлив си. (това сигурно си го знаеш)
цитирай
47. romanov - lotos16 За уиски си има друг вид ядки:) Ти ги знаеш;)
15.10.2009 22:00
За локума - сериозен съм, когато можеш - опитай!
Не мисля да спирам (за писането)
Благодаря, че ми отделяш внимание:)
цитирай
48. анонимен - Жеков Това е много яко- за собственото му огорчение-
15.10.2009 22:33
буцата, заседнала преди час в гърлото ми, когато мислех, че умирам, е нищо пред купчината огорчение, останала от собственото ми омерзение

Финала подтиква към размисли, рови в душите!
цитирай
49. romanov - Жеков, какви размисли посред нощ бе, човеко:)))
15.10.2009 23:49
анонимен написа:
буцата, заседнала преди час в гърлото ми, когато мислех, че умирам, е нищо пред купчината огорчение, останала от собственото ми омерзение

Финала подтиква към размисли, рови в душите!

цитирай
50. miaa - Добро утро, Романов. Много силен ...
16.10.2009 06:51
Добро утро, Романов. Много силен разказ, реалистичен. Аз си мисля, че няма по- ценно от приятелството. То е присъщо най- вече на мъжете- ясно, открито, без недомлъвки.Доказано е ,че хората , които са по- първични, обрулени от живота, са по-искрени в отношенията си към близките си, мъжкари. Добър урок. Има над какво да се замислим, оптимистичен финал. Поздрави и хубав ден.
цитирай
51. mamas - Най-тежко е
16.10.2009 07:24
когато човек се отврати от самия себе си. Няма как да забравиш.
Поздравления за поредния бисер!
цитирай
52. romanov - miaa Благодаря на теб! Добро утро:)
16.10.2009 07:29
miaa написа:
Добро утро, Романов. Много силен разказ, реалистичен. Аз си мисля, че няма по- ценно от приятелството. То е присъщо най- вече на мъжете- ясно, открито, без недомлъвки.Доказано е ,че хората , които са по- първични, обрулени от живота, са по-искрени в отношенията си към близките си, мъжкари. Добър урок. Има над какво да се замислим, оптимистичен финал. Поздрави и хубав ден.

цитирай
53. romanov - mamas Добро утро;) Благодаря ти!
16.10.2009 07:30
mamas написа:
когато човек се отврати от самия себе си. Няма как да забравиш.
Поздравления за поредния бисер!

цитирай
54. анонимен - Daleko ot dneshnite predstavi za priqtelstvo.
16.10.2009 07:35
Daleko ot kavalerstvo, vsi4ko e poshlo,izneveri na vseki agal,nikkavi cennosti!
blagodrq!
цитирай
55. romanov - Добро утро :)
16.10.2009 08:15
анонимен написа:
Daleko ot kavalerstvo, vsi4ko e poshlo,izneveri na vseki agal,nikkavi cennosti!
blagodrq!


И преди и сега приятелството си е имало своите особени критерии за измерване, хем човешки, хем и малко различни от общоприетите..
Въпосът, както се оказва, е вечен..:)
цитирай
56. min11hetep - :)
17.10.2009 13:38
Пробуди ли се съвестта,
по-страшен съдник няма:
гласът й тих е, заглушен
от егото ни безконтролно,
че търси то дела си и не мисли
как гладът му ще изтръска
торбата със светИните... И после
като ураган гласът ще закрещи...
Най-страшният ни съдник съвестта е,
щом глух си бил, когато ти шепти ;)
цитирай
57. romanov - min11hetep Благодря , хареса ми! Неуморна си!:)
17.10.2009 13:44
min11hetep написа:
Пробуди ли се съвестта,
по-страшен съдник няма:
гласът й тих е, заглушен
от егото ни безконтролно,
че търси то дела си и не мисли
как гладът му ще изтръска
торбата със светИните... И после
като ураган гласът ще закрещи...
Най-страшният ни съдник съвестта е,
щом глух си бил, когато ти шепти ;)

цитирай
58. inel379 - Въпрос в десятката за финал!
21.10.2009 05:46
Макар да си бълбука из целия разказ...
Голямо препотяване...Страхът ли събуди съвестта или там си е била, но позаспала...
Съчувствие към тези, които се борят, но не успяват да надмогнат емоциите си и поставят в риск приятелството. Въпрос на избор, макар и тежък...Но...човекът е важен фактор в него.
Поздрав!
цитирай
59. romanov - inel379 Благодаря! Дълга е темата за приятелството, а животът продължава да ни изненадва и до днес, та понякога се питаме - имам или не приятели?
21.10.2009 06:21
inel379 написа:
Макар да си бълбука из целия разказ...
Голямо препотяване...Страхът ли събуди съвестта или там си е била, но позаспала...
Съчувствие към тези, които се борят, но не успяват да надмогнат емоциите си и поставят в риск приятелството. Въпрос на избор, макар и тежък...Но...човекът е важен фактор в него.
Поздрав!

..та понякога се питаме - имам или не приятели?
И чий приятел съм аз самият?
Благодаря отново!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930