Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2009 10:01 - Бельо за мръсница, душа за два лева
Автор: romanov Категория: Тя и той   
Прочетен: 30820 Коментари: 72 Гласове:
35

Последна промяна: 09.12.2009 23:21


                                 image                        

 

Тъкмо я изпратих,  свечеряваше се, целувка за довиждане и зърнах тази витрина. Дяволът ме накара да се спра. Зад стъклото, усмихната продавачка обличаше грозен манекен в копринено бельо. Дантели, воалчета, жартиери. Очите да ти останат. И веднага въображението ми мислено го съблече от телцето на тая, новата, в полутъмната хотелска стая.


Тагове:   бельо,   мръсница,


Гласувай:
35



1. martiniki - ама
25.11.2009 10:06
каква жена!

хубав разказ -чете се леко, без усилие
цитирай
2. lubopitstvo - Днес втори блог чета
25.11.2009 10:28
и пак за изневяра става въпрос.
Абе вълнува ни тази тема, много ни вълнува...Човещинка :)
цитирай
3. mariani - :)
25.11.2009 10:41
Привет, romanov !
Да умееш да приспиваш съвестта си е талант, м?
Поздрави за усмихнат ден!
цитирай
4. romanov - martiniki и какъв мръсник, а:)
25.11.2009 11:13
martiniki написа:
каква жена!

хубав разказ -чете се леко, без усилие

цитирай
5. romanov - lubopitstvo:)) Докато светът се дели на полове..:)
25.11.2009 11:14
lubopitstvo написа:
и пак за изневяра става въпрос.
Абе вълнува ни тази тема, много ни вълнува...Човещинка :)

цитирай
6. romanov - mariani Добро утрои на теб! Талант, не знам, ама си го умее човекът;)
25.11.2009 11:15
mariani написа:
Привет, romanov !
Да умееш да приспиваш съвестта си е талант, м?
Поздрави за усмихнат ден!

цитирай
7. ckarlet - Romanov, понякога в живота трябва ...
25.11.2009 11:24
Romanov, понякога в живота трябва да ни се случи нещо такова, за да осъзнаем, че имаме до себе си прекрасен човек, който не ни е даденост и трябва да си го пазим:)
А героинята ти пленява, но как се е случило така, че я е заменил с друга? При такава жена до себе си и да потърси друга...Абе странни сте мъжете:)
Навярно тази ревност, която се е породила в него ще го приземи...
Е..., страхотен разказ!
цитирай
8. sestra - :)
25.11.2009 11:25
Хубаво, зарадва и мен.
цитирай
9. romanov - ckarlet Благодаря! На дъщерите си кавам, че мъжете не са лоши, просто са си мръсници по рождение.
25.11.2009 11:29
ckarlet написа:
Romanov, понякога в живота трябва да ни се случи нещо такова, за да осъзнаем, че имаме до себе си прекрасен човек, който не ни е даденост и трябва да си го пазим:)
А героинята ти пленява, но как се е случило така, че я е заменил с друга? При такава жена до себе си и да потърси друга...Абе странни сте мъжете:)
Навярно тази ревност, която се е породила в него ще го приземи...
Е..., страхотен разказ!

Има и такива, които ще се опитат да ме оборят, ще се радвам ако е така, значи има и изключения. А и окото!, питаш как е възможно? Окото не се пълни без да пипне ръката. И не е забравил з аония бръчици по лицето на жена си, явно!Щом окото продължава да изтича по преминаващите девойки::)
Мръсници ли казах? Извинявам се - грубо прозвуча в устата на един мъж. Големи мръсници сме. Така вече е по-добре:)
За жените...за тях не ми се говори днес;)
цитирай
10. romanov - sestra:)) Ти рядко коментираш, а щом си го направила, значи е истина:)))
25.11.2009 11:30
sestra написа:
Хубаво, зарадва и мен.

цитирай
11. ckarlet - Не, аз не го осъждам човека, но об...
25.11.2009 11:35
Не, аз не го осъждам човека, но обикновено търся причина, когато има изневяра, а тук героинята ти е прекрасна, и си зададох въпроса, какво друго може да тласне един мъж към друга жена?
Вярно видял е бъчиците, но може би и той вече ги е получил:)
Хареса ми и има много размисъл! А и краят ти е страхотен!
Хубав ден от мен!
цитирай
12. romanov - ckarlet не го? А би трябвало:) Сериозно! Няма оправдание за изневярата.
25.11.2009 11:37
ckarlet написа:
Не, аз не го осъждам човека, но обикновено търся причина, когато има изневяра, а тук героинята ти е прекрасна, и си зададох въпроса, какво друго може да тласне един мъж към друга жена?
Вярно видял е бъчиците, но може би и той вече ги е получил:)
Хареса ми и има много размисъл! А и краят ти е страхотен!
Хубав ден от мен!

Престъпление е, според мен, и трябва да се наказва наравно с убийството. Защото си е убийство. На един брак, на най-малко още един човек, най-малко! Замисли ли се;)?
Да не мислиш, че аз съм праведник? И си ги смуча от пръстите?:))
цитирай
13. анонимен - Жеков Добро утро!
25.11.2009 11:47
И да ме е срам, присъедиинявам се към теб и посланието ти, макар че не съм изневеярвал вече 13 месеца!
Честно!
цитирай
14. romanov - Жеков? Колко, 13? Ахахахах:)) Много бее, какво ме направи ти мен:))))
25.11.2009 11:49
анонимен написа:
И да ме е срам, присъедиинявам се към теб и посланието ти, макар че не съм изневеярвал вече 13 месеца!
Честно!

Хаха! Да поздравим човека, има годишнина:))))
цитирай
15. bapha - съвеста
25.11.2009 11:59
може да е добър приятел и коварен враг...
Каквато си я сготвим.
Много приятно, Романов, благодаря ти.
цитирай
16. iliada - :)
25.11.2009 12:03
Чудесен разказ!:)
И пак ще кажа ,правдиво ,съвсем правдиво разказан !Откъде знам ли- ами и брачни дела имам!Даже повечето бяха такива !:))))))))))))
цитирай
17. romanov - bapha:) благодаря, че наминаваш:)
25.11.2009 12:04
bapha написа:
може да е добър приятел и коварен враг...
Каквато си я сготвим.
Много приятно, Романов, благодаря ти.

цитирай
18. romanov - iliada Благодаря, че се отбиваш:))Ето, и правото е с мен днес;)))
25.11.2009 12:05
iliada написа:
Чудесен разказ!:)
И пак ще кажа ,правдиво ,съвсем правдиво разказан !Откъде знам ли- ами и брачни дела имам!Даже повечето бяха такива !:))))))))))))

цитирай
19. анонимен - Жеков - и един месец! :))
25.11.2009 12:09
romanov написа:
анонимен написа:
И да ме е срам, присъедиинявам се към теб и посланието ти, макар че не съм изневеярвал вече 13 месеца!
Честно!

Хаха! Да поздравим човека, има годишнина:))))

цитирай
20. romanov - Вярно, аз какво съм смятал:)) А да ти е честито:)) Други смели мъже няма ли:))))???
25.11.2009 12:13
анонимен написа:
romanov написа:
анонимен написа:
И да ме е срам, присъедиинявам се към теб и посланието ти, макар че не съм изневеярвал вече 13 месеца!
Честно!

Хаха! Да поздравим човека, има годишнина:))))


цитирай
21. ninariz - Романов здравей!
25.11.2009 12:25
В болното ни общество, тия два лева са много пари за съвестта на мижитурка каквато е героят. И стотинка не бих дала за него, нищо че се е разнежил накрая. Вълкът козината си мени, останалото не. Поздравявам те за смелостта да напишеш това, нещо повече, да отстояваш позицията си. И аз приканвам смелите мъже - да кажат, да покажат колко са смели!
Поздрав и хубав ден!
цитирай
22. romanov - ninariz Може, да помечтаеш, може;))Само Жеката си каза, и при това уточни - цели 13 месеца:)))
25.11.2009 12:31
ninariz написа:
В болното ни общество, тия два лева са много пари за съвестта на мижитурка каквато е героят. И стотинка не бих дала за него, нищо че се е разнежил накрая. Вълкът козината си мени, останалото не. Поздравявам те за смелостта да напишеш това, нещо повече, да отстояваш позицията си. И аз приканвам смелите мъже - да кажат, да покажат колко са смели!
Поздрав и хубав ден!

цитирай
23. rean - Ами гейове могат ли да се включват?
25.11.2009 12:39
Щри тях изневяра ли е ако спи с жена?
Питам само, ей!
Та, нема две стинки, нема два кинта. Ма сме си мръснициииии,а :)
Жените не ни вярват обаче:)
цитирай
24. romanov - rean Добър ден;) Ако само е спал, няма лошо:)) Нали е гей:))
25.11.2009 12:44
rean написа:
Щри тях изневяра ли е ако спи с жена?
Питам само, ей!
Та, нема две стинки, нема два кинта. Ма сме си мръснициииии,а :)
Жените не ни вярват обаче:)

цитирай
25. lotos16 - Изневярата - стара като света...
25.11.2009 12:44
Защо изневеряват мъжете? Май наистина им е в природата. Някои избиват комплекси, на други им надделява меракът, по-точно нагонът, на трети им отшумява любовта ... и списъкът може да бъде дълъг.
Когато стане семейният мъж на около 40 г. и се огледа, до него е една 40-годишна жена с бръчици около уморените очи, около него - пълно с млада, свежа плът. Как да не посегнеш да я употребиш, нали, Романов?
Не мога да разбера само защо след като мъжът е изчукал де що му падне, после се възмущава, че жена му била кривнала и тя. (чуждото е общо, ама мойто си е мое!) Не само мръсници, ами и смешници!!! :))) Ами и жената има нужда от любов, от обожание, да чуе мили думички и т.н. Или като е омъжена (но пренебрегната), няма право да е обичана от друг?
И последно: няма жена, която да не иска да има красиво и секси бельо, дори заради самата себе си. И обута в удобните си практични памучни гащи от 2 лв. си мечтае пред някоя витрина ей за ония дантелените в пастелен (или червен) цвят.
цитирай
26. romanov - lotos16, а така! :)) Смалко уточнение, което разбира се разширява темата, но без него е немислима:
25.11.2009 12:52
lotos16 написа:
Защо изневеряват мъжете? Май наистина им е в природата. Някои избиват комплекси, на други им надделява меракът, по-точно нагонът, на трети им отшумява любовта ... и списъкът може да бъде дълъг.
Когато стане семейният мъж на около 40 г. и се огледа, до него е една 40-годишна жена с бръчици около уморените очи, около него - пълно с млада, свежа плът. Как да не посегнеш да я употребиш, нали, Романов?
Не мога да разбера само защо след като мъжът е изчукал де що му падне, после се възмущава, че жена му била кривнала и тя. (чуждото е общо, ама мойто си е мое!) Не само мръсници, ами и смешници!!! :))) Ами и жената има нужда от любов, от обожание, да чуе мили думички и т.н. Или като е омъжена (но пренебрегната), няма право да е обичана от друг?
И последно: няма жена, която да не иска да има красиво и секси бельо, дори заради самата себе си. И обута в удобните си практични памучни гащи от 2 лв. си мечтае пред някоя витрина ей за ония дантелените в пастелен (или червен) цвят.

Мъжът хойка, добре! нема да дирим причините, може да са "сексян докус" Обаче, какво, аджеба прави, онова двайсет годишно девойче в скута на ей оня петдесет год. мъж?
1.Проститутка? _Не, не е !
2. Внучка? _ А стига бе, дъщеря по може, ама едва ли би му седяла в скута!
3. Влюбена в по-възрастен мъж? _ и защо не?
От тук нататък, какво следва( макар, че се сещам за още няколко прозаични причини да му седи в скута невинно)
Та! Ако е любов, става "бнаси_мамата!"
Защо, как, кога - въпрсои без отговор - казано е - любовта е кьорава, мамка й! Айде сега, да видим последиците. За едната и за другата страна...?
Хм...
После защо така, защо инак!
Вярно, то истината си е истина, няма цвят, ама погледнато под друг ъгъл, ако не вали, няма да отваряме чадър, нали:)))
цитирай
27. rean - Романов, ами приемаме че момичетата с които ние 'изневеряваме" са лесбийки и готово:))
25.11.2009 12:55
romanov написа:
rean написа:
Щри тях изневяра ли е ако спи с жена?
Питам само, ей!
Та, нема две стинки, нема два кинта. Ма сме си мръснициииии,а :)
Жените не ни вярват обаче:)


цитирай
28. romanov - Чакай малко! Не сме съд и не защитатваме мъжете или жените. Не съдим никого!
25.11.2009 12:59
rean написа:
romanov написа:
rean написа:
Щри тях изневяра ли е ако спи с жена?
Питам само, ей!
Та, нема две стинки, нема два кинта. Ма сме си мръснициииии,а :)
Жените не ни вярват обаче:)



Просто изказваме мнения по въпроси, които сигурен съм, касаят мнозина. Няма значение, че премълчават сега.
И няма защо да търсиш извинение за мъжете:)
Всяка коза - за свой крак:)
цитирай
29. rean - Виж сега. Аз не съм семеен и тия неща са далеч още от тревогите ми
25.11.2009 13:12
И сигурно е права баба да казва: две са нещата дето мъжът не се отказва от тях: курвалъка и пукницата. Ама докато кога няма пари не пие, за другото не му трябва повече от чокур на гащите.
:)
цитирай
30. romanov - Послушай баба си и ако не пиеш, вържи си по-дълъг шнур на гащите:)))
25.11.2009 13:14
rean написа:
И сигурно е права баба да казва: две са нещата дето мъжът не се отказва от тях: курвалъка и пукницата. Ама докато кога няма пари не пие, за другото не му трябва повече от чокур на гащите.
:)

цитирай
31. qbylkovcvqt - Облечена в дантела черна с т...
25.11.2009 13:32
Облечена в дантела
черна
с тъмночервена ивица
от сатен,
изящна
приказна
прозираща
лъскава
скърцаща от удоволствие
ухаеща
на мен...

Разтапя се
в топлите ти длани
разлива се
разтича се
като порочна мисъл
между пръстите...

А е чиста
искряща
и пареща,
изгряща...

Душата ми
цитирай
32. romanov - qbylkovcvqt! Благодаря ти за стиха! Много приятно ме изненада днес;)
25.11.2009 13:36
qbylkovcvqt написа:
Облечена в дантела
черна
с тъмночервена ивица
от сатен,
изящна
приказна
прозираща
лъскава
скърцаща от удоволствие
ухаеща
на мен...

Разтапя се
в топлите ти длани
разлива се
разтича се
като порочна мисъл
между пръстите...

А е чиста
искряща
и пареща,
изгряща...

Душата ми

цитирай
33. lotos16 - Да продължим темата...
25.11.2009 13:56
Ако 20-годишното девойче е за пари при 50-г. мъж е ясно, пито - платено. Времената се менят, нравите - също. Част от съвременните млади момичета имат друга скала на ценности. Тях няма да ги обсъждам, то е ясно.
Възможна ли е любов между такава двойка? Да, възможна е. Девойчето се влюбва са първи път (или търси съчетанието приятел-любовник-баща), за мъжа - "любви все возрасты покорны" е влюбване за пореден път. Ако мъжът търси не само красота, а и интелект, а госпожицата е умна, интелигентна, чаровна, и като допълнителен бонус скандално млада. Е, това е частен случай, тая 30-годишна разлика ми идва в повече.
Само че има и трета страна - семейството на женения 50-годишен мъж. Съпруга, деца, потърпевши от любовната връзка не само във финансов аспект, а в психологически план. И когато погледнем към love story през болката на съпругата, отдала трийсетина години да подпомага кариерата му, да гледа и възпитава деца му, да създава уют в дома му, вече не изглежда толкова розово. Не може да има пълно щастие, когато го изградено върху нечие страдание.
цитирай
34. анонимен - Uха tuka poeziq proza vsi4ko
25.11.2009 13:58
maze maj nqma mnogo mnogo:)
Neka da hodqt be, nema da gi spirame sega:) i nie shte hodim i tolkoz. Ajde, edin jivot viveem:)))
цитирай
35. romanov - А така, ко ше го мислим:)
25.11.2009 14:00
анонимен написа:
maze maj nqma mnogo mnogo:)
Neka da hodqt be, nema da gi spirame sega:) i nie shte hodim i tolkoz. Ajde, edin jivot viveem:)))

цитирай
36. romanov - lotos16 за моралните ценности какво да говорим...
25.11.2009 14:10
lotos16 написа:
Ако 20-годишното девойче е за пари при 50-г. мъж е ясно, пито - платено. Времената се менят, нравите - също. Част от съвременните млади момичета имат друга скала на ценности. Тях няма да ги обсъждам, то е ясно.
Възможна ли е любов между такава двойка? Да, възможна е. Девойчето се влюбва са първи път (или търси съчетанието приятел-любовник-баща), за мъжа - "любви все возрасты покорны" е влюбване за пореден път. Ако мъжът търси не само красота, а и интелект, а госпожицата е умна, интелигентна, чаровна, и като допълнителен бонус скандално млада. Е, това е частен случай, тая 30-годишна разлика ми идва в повече.
Само че има и трета страна - семейството на женения 50-годишен мъж. Съпруга, деца, потърпевши от любовната връзка не само във финансов аспект, а в психологически план. И когато погледнем към love story през болката на съпругата, отдала трийсетина години да подпомага кариерата му, да гледа и възпитава деца му, да създава уют в дома му, вече не изглежда толкова розово. Не може да има пълно щастие, когато го изградено върху нечие страдание.

И во време оно си е имало изневери, и днес има. За младите госпожици - нямам как да е друго, ако не видяли нещо от нам позната ценностна система. Или видяли я, зърнали и друго, двуличието на възрастните. Баща ми си има любовница, и тя е от другия клас! Е, но повечето деца са покварени и от съвремието, както казваш, от липсата на морал в обществото, не само на семейството или индивида. като почнеш - телевизия, вестници, филмите - всич1ко е пари, наркотици, секс, БМВ -та, пичове и пички...Децата попиват, не знаяъ кой е Йовков, но Бард Пит не го бъркат с Апостол Карамитев, те сза посления не са и чували де. Не четат, информацията им е сведена до цъкването с мишката на компа, за какво му е да иде в библиотеката, да се катери по рафтовете и да търси оня, Толстой ли беше, Тонкий ли...
Като навържем нещата и ни става ясно.
А и с намесата на чуждозеичните медии положението става още по-тревожно. За българщината, за поколенията..
Жалко! Някой ден (от небето дано да е ) ще гледам хиляди знамена и ще се чудя кое е Бг-то, ще чувам хиляди речи, и ще се мъча да долова БГ...
И аз, и ти...
Всички.
И как, кажи ми, при тия условия, като мине едно 20 годишно, да не си помисли нещо човек:))))
Не за Яворов де, "хубавите му очи" са в пазвата...
Той за другите и не е чувал:)
цитирай
37. miaa - Моят баща казваше" Ако един ...
25.11.2009 14:11
Моят баща казваше" Ако един мъж престане да се обръща след хубава жена, пиши го умрял"
Много истина има в думите му.По природа мъжът е завоевател, ловец, неговата биологична и физиологична същност, колкото и грубо да звучи е да опложда и създава поколение.Та с времето сексуалният му глад расте обратно пропоционално на възрастта му.Не защитавам мъжете, но да ласкаят егото си е въпрос на чест и достойнство.
Разбирам ги, напълно и го заявявам без грам лицемерие и ласкателство.
И тук обаче искам да кажа, че МЪЖЕТЕ са длъжни да не забравят ЛЮБИМАТА и да Я обсипват с обич и уважение. Защото тя не е само техния скъпоценен дар и майка на децата им.Защото без нея няма , да бъдат това , което са.
Благодаря ти, Романов за хубавия разказ!
цитирай
38. mirandolina - Да,
25.11.2009 14:11
като те загложди съвестта, няма къде да се скриеш от нея. Ама как беше оная приказката - моето си е мое, а чуждото си е пак - мое.
Хубав разказ.:)))
цитирай
39. dorichela - Романов,
25.11.2009 14:16
Пукнат грош не струва душата на Митко... И той е на принципа "Аз мога да изневерявам, но жена ми не може да ми изневерява и ако го направи е к***а"...
Но от мен да мине, има някакви заченъци на съвест, щом осъзнава някоио неща по-късно :)
цитирай
40. romanov - miaa и аз ти благодаря, но хващайки се за последните ти думи, ако правилно съм ги разтълкувал-
25.11.2009 14:16
miaa написа:
Моят баща казваше" Ако един мъж престане да се обръща след хубава жена, пиши го умрял"
Много истина има в думите му.По природа мъжът е завоевател, ловец, неговата биологична и физиологична същност, колкото и грубо да звучи е да опложда и създава поколение.Та с времето сексуалният му глад расте обратно пропоционално на възрастта му.Не защитавам мъжете, но да ласкаят егото си е въпрос на чест и достойнство.
Разбирам ги, напълно и го заявявам без грам лицемерие и ласкателство.
И тук обаче искам да кажа, че МЪЖЕТЕ са длъжни да не забравят ЛЮБИМАТА и да Я обсипват с обич и уважение. Защото тя не е само техния скъпоценен дар и майка на децата им.Защото без нея няма , да бъдат това , което са.
Благодаря ти, Романов за хубавия разказ!

- значи ли това, че ако обсипвам майката на децата си с ласка и обич, подаръчета и т.н, всико, от което има нужда, би било редно да й изневеря след това? Би ли ме оправдала., ако съм твой(нечий) съпруг?
Щото ти така ни даваш много лесно разрешение на проблема:)))
цитирай
41. romanov - mirandolina :))а ако не ме загложди? Нашият човек го е "заглождила" едва когато са щели да го гепят?:)
25.11.2009 14:18
mirandolina написа:
като те загложди съвестта, няма къде да се скриеш от нея. Ама как беше оная приказката - моето си е мое, а чуждото си е пак - мое.
Хубав разказ.:)))

цитирай
42. romanov - dorichela ;) Ти с твоята благородна душица! дано не чакаш някой ден да му дойде съвестта! :))
25.11.2009 14:20
dorichela написа:
Пукнат грош не струва душата на Митко... И той е на принципа "Аз мога да изневерявам, но жена ми не може да ми изневерява и ако го направи е к***а"...
Но от мен да мине, има някакви заченъци на съвест, щом осъзнава някоио неща по-късно :)

цитирай
43. dorichela - Романов,
25.11.2009 14:24
Далеч съм от мисълта, че мъжете са моногамни. В интересна истината и жените /особено новото поколение/ не са моногамни, дори в много случаи са по-цинични от мъжете :)
цитирай
44. miaa - Аз не толерирам изневярата,
25.11.2009 14:25
На всеки мъж може да му се случи да изневери човешко е,въпросът е, ако наистина обича жена си, да направи всичко възможно да засвидетелствува уважението си и да не допуска това да се случва отново..
Въпреки , че се съмнявам...изобщо жените трябва да ви приемаме с всичките ви слабости. Ангелът ви е по- слаб от нашия.
цитирай
45. romanov - dorichela това ми прозвуча далеч по-разумно:) Ти не си ли от младото поколение? Щото смело заявяваш възгледите си, затова попитах
25.11.2009 14:28
dorichela написа:
Далеч съм от мисълта, че мъжете са моногамни. В интересна истината и жените /особено новото поколение/ не са моногамни, дори в много случаи са по-цинични от мъжете :)

цитирай
46. romanov - miaa опираме до благородтсвото на жената. При добро поведение на мъжа, мкоже да прости.
25.11.2009 14:30
miaa написа:
На всеки мъж може да му се случи да изневери човешко е,въпросът е, ако наистина обича жена си, да направи всичко възможно да засвидетелствува уважението си и да не допуска това да се случва отново..
Въпреки , че се съмнявам...изобщо жените трябва да ви приемаме с всичките ви слабости. Ангелът ви е по- слаб от нашия.

Ангелът да, но апетита за крехко - не:)
Мамка му и живот, а;)
цитирай
47. dorichela - Романов,
25.11.2009 14:35
не крия, че съм цинична понякога.... :) Ако чакам принца на белия кон... хаха! Моля те :)
цитирай
48. romanov - Опа! Има, има бели коне, черните са заети обаче;))))
25.11.2009 14:37
dorichela написа:
не крия, че съм цинична понякога.... :) Ако чакам принца на белия кон... хаха! Моля те :)

цитирай
49. dorichela - Романов,
25.11.2009 14:39
визирах принца, не коня ;)
цитирай
50. romanov - а, че къде е казано един принц може да има само един кон и то бял:))?
25.11.2009 14:41
dorichela написа:
визирах принца, не коня ;)

:))))))))))
цитирай
51. romanov - Приятели!
25.11.2009 14:43
Вижте това:
http://www.youtube.com/watch?v=74ooBqvmN4o&feature=player_embedded#
Никак не е по темата, но...вижте го:))
цитирай
52. mirandolina - Ами ще се въздържа от повече коментари...
25.11.2009 15:29
нали знаеш, че имам по-особено отношение към изневярата.:)))))))
romanov написа:
mirandolina написа:
като те загложди съвестта, няма къде да се скриеш от нея. Ама как беше оная приказката - моето си е мое, а чуждото си е пак - мое.
Хубав разказ.:)))


цитирай
53. cecka1504 - Попитах един познат, който се сл...
25.11.2009 15:31
Попитах един познат, който се случваше да изневерява на жена си, как ще се почувства той, ако разбере, че му изневеряват? Той каза - "Гадно"... Ама го прави. Е, това е :)
цитирай
54. romanov - mirandolina :)) Желанието ти е уважено!
25.11.2009 15:33
mirandolina написа:
нали знаеш, че имам по-особено отношение към изневярата.:)))))))
romanov написа:
mirandolina написа:
като те загложди съвестта, няма къде да се скриеш от нея. Ама как беше оная приказката - моето си е мое, а чуждото си е пак - мое.
Хубав разказ.:)))



цитирай
55. mirandolina - ТОВА Е ПО-ДОБРО !
25.11.2009 15:33

http://www.vbox7.com/play:f5c1c9a3

romanov написа:
Вижте това:
http://www.youtube.com/watch?v=74ooBqvmN4o&feature=player_embedded#
Никак не е по темата, но...вижте го:))

цитирай
56. romanov - cecka1504 Те това е:) Съвест, и чувства, и всичко - в две думи:)) Е, това е:)
25.11.2009 15:34
cecka1504 написа:
Попитах един познат, който се случваше да изневерява на жена си, как ще се почувства той, ако разбере, че му изневеряват? Той каза - "Гадно"... Ама го прави. Е, това е :)

цитирай
57. him - Стига де,
25.11.2009 15:48
вече с мръсници ли ще се поздравяваме? Дай нещо по-така, мръсници ми звучи като похотливо положителна квалификация на жена(ммм, виж я тая мръсница) и затова ми прозвуча, все едно нарече мъжкото съсловие "кучки" :) Да кажа за себе си - не съм мръсник по отношение на жените и не правя к#$%№&*() номера. А такива подляри мъже като този тип от разказа само ни намаляват от точките за благородство, чест, достойнство и т.н. Пощади ни - и без това кризата ни взе много. Е, примери в реалния живот като този са много, за съжаление. Поздрави, поредното добро попадение.
цитирай
58. romanov - him :)Ние с теб май ще отнесем негативите:)) Аз споменах и за изключенията, така че, няма проблеми стеб:)
25.11.2009 16:11
him написа:
вече с мръсници ли ще се поздравяваме? Дай нещо по-така, мръсници ми звучи като похотливо положителна квалификация на жена(ммм, виж я тая мръсница) и затова ми прозвуча, все едно нарече мъжкото съсловие "кучки" :) Да кажа за себе си - не съм мръсник по отношение на жените и не правя к#$%№&*() номера. А такива подляри мъже като този тип от разказа само ни намаляват от точките за благородство, чест, достойнство и т.н. Пощади ни - и без това кризата ни взе много. Е, примери в реалния живот като този са много, за съжаление. Поздрави, поредното добро попадение.

Пий да пием по едно и ти благодаря, че намина;)
цитирай
59. kasnaprolet9999 - Много хубав разказ,
25.11.2009 16:16
колко е сложна и дълбока човешката душевност. Ако не беше изпаднал в тази ситуация, никога нямаше да разбере колко много обича жена си, колко е красива тя и колко страдание му би причинила раздялата с нея. Когато ходех в командировки и се връщах моят мъж ме посрещаше като принцеса, разбрал за ден или два колко много му липсвам и оценил от друг ъгъл моята компания вечер до дясното му коляно пред телевизора.
цитирай
60. romanov - kasnaprolet9999 :) Поздравления за съпруга ти, а на теб - благодаря, че намина:)
25.11.2009 16:24
kasnaprolet9999 написа:
колко е сложна и дълбока човешката душевност. Ако не беше изпаднал в тази ситуация, никога нямаше да разбере колко много обича жена си, колко е красива тя и колко страдание му би причинила раздялата с нея. Когато ходех в командировки и се връщах моят мъж ме посрещаше като принцеса, разбрал за ден или два колко много му липсвам и оценил от друг ъгъл моята компания вечер до дясното му коляно пред телевизора.

цитирай
61. daringrain - Беше ми удоволствие разказа, определено!...
25.11.2009 16:49
...а за фабулата ще замълча.
Казал си го перфектно в коментарите.
цитирай
62. romanov - daringrain :) Благодаря, че намина:)
25.11.2009 17:02
daringrain написа:
...а за фабулата ще замълча.
Казал си го перфектно в коментарите.

цитирай
63. анонимен - mnogo mi haresa razkaza. . kogato ...
25.11.2009 20:32
mnogo mi haresa razkaza..kogato imam vreme 6te pro4eta i komentarite kam nego...pozdravi ..i az sam ot ruse..
цитирай
64. min11hetep - Добър вечер, Romanov! :)
25.11.2009 20:49
Ех, твоя съм -
забрави ли? -
танцувахме
ний двама под дъжда...
В очите ти се виждах,
ръката ти - през кръста
придърпваше ме,
сякаш
от подиума моден
при тебе съм дошла ;)
цитирай
65. mamas - По темата за бръчките:
25.11.2009 21:07
***
Защо не ми си хубава
като първата година?
Нар.песен

Питаш ме, защо челото ми
е пресечено от бръчки
като хвърлени в огнището
недоизгорели съчки.

Край очите ми лъчите си
сякаш слънцето е пръснало.
Всяка бръчка е усмивка,
настроение възкръснало.

Всяка бръчка е пътека,
по която съм преминала -
още парят под нозете ми
дири неизстинали.

Всяка бръчка е тревога,
болка и безсънни нощи
и изгаря като огън,
неизгаснал още.

Ах, защо не съм ти хубава
като първата година...
А забрави ли, че бръчките
ги прокарахме двамина?

А за останалото... доста е казано в коментарите, направо доразказано.
Романов, прави ми впечатление, че този път даваш много подробни отговори на всеки коментар. Или имаш повече свободно време, или темата особено много ;-) те вълнува.
Разказът ми хареса.
Поздрави!
цитирай
66. basst - Не забалязва жената до себе си, к...
25.11.2009 21:15
Не забалязва жената до себе си, каквито и достойнства има, до момента, в който установява, че си има любовник ...евентуално...:):):):)
Простичката истина...отново ;)
Приятна вечер :)
цитирай
67. romanov - Добре дошли сте винаги:)
25.11.2009 21:27
анонимен написа:
mnogo mi haresa razkaza..kogato imam vreme 6te pro4eta i komentarite kam nego...pozdravi ..i az sam ot ruse..

цитирай
68. romanov - Ех, min11hetep, как да забравя:))) Благодаря ти много:))
25.11.2009 21:28
min11hetep написа:
Ех, твоя съм -
забрави ли? -
танцувахме
ний двама под дъжда...
В очите ти се виждах,
ръката ти - през кръста
придърпваше ме,
сякаш
от подиума моден
при тебе съм дошла ;)

цитирай
69. romanov - mamas :)))) Благодаря за поетичната вечер днес:))
25.11.2009 21:30
mamas написа:
***
Защо не ми си хубава
като първата година?
Нар.песен

Питаш ме, защо челото ми
е пресечено от бръчки
като хвърлени в огнището
недоизгорели съчки.

Край очите ми лъчите си
сякаш слънцето е пръснало.
Всяка бръчка е усмивка,
настроение възкръснало.

Всяка бръчка е пътека,
по която съм преминала -
още парят под нозете ми
дири неизстинали.

Всяка бръчка е тревога,
болка и безсънни нощи
и изгаря като огън,
неизгаснал още.

Ах, защо не съм ти хубава
като първата година...
А забрави ли, че бръчките
ги прокарахме двамина?

А за останалото... доста е казано в коментарите, направо доразказано.
Романов, прави ми впечатление, че този път даваш много подробни отговори на всеки коментар. Или имаш повече свободно време, или темата особено много ;-) те вълнува.
Разказът ми хареса.
Поздрави!

А за коментарите - изтърва ме днес жената пред компа, затова ;)))
цитирай
70. romanov - basst ! :)) Отново, отново:))
25.11.2009 21:31
basst написа:
Не забалязва жената до себе си, каквито и достойнства има, до момента, в който установява, че си има любовник ...евентуално...:):):):)
Простичката истина...отново ;)
Приятна вечер :)

цитирай
71. lotos16 - Размисъл върху темата...
27.11.2009 15:09
Откъде ли ни се спускат каноните за изневярата? Откъде знаем кое е редно, кое - не? А дали не е чувството за собственост върху човека, който обичаме, това, което ни кара да страдаме, защото е предпочел друг/а? Ами нали на него/нея им е било хубаво... Що ли не се радваме за приятното им изживяване?
цитирай
72. romanov - lotos16 Хм:) Интересно ми звучи:) И примамливо:)) Но!, ...
27.11.2009 15:11
lotos16 написа:
Откъде ли ни се спускат каноните за изневярата? Откъде знаем кое е редно, кое - не? А дали не е чувството за собственост върху човека, който обичаме, това, което ни кара да страдаме, защото е предпочел друг/а? Ами нали на него/нея им е било хубаво... Що ли не се радваме за приятното им изживяване?

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031