Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2009 08:08 - Нимфата от Корито
Автор: romanov Категория: Тя и той   
Прочетен: 5250 Коментари: 37 Гласове:
21

Последна промяна: 09.12.2009 21:28





Тагове:   победител,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bapha - e не
06.11.2009 08:25
Румен, невероятно.
Вчера си изиграх няколко финала наум, даже залагах.
Но този край ме прати безкрайно назад в листата на лаиците. Изумен.
цитирай
2. lubara - Поздрави, romanov !
06.11.2009 08:32
Имам само една забележка. Не е нужно "тя" да се сравнява с "надутите столичанки". Това е тема, която ми беше много противна, но силата й беше преди двадесетина и повече години. Като софиянец, женен за търновка и напуснал столицата преди тридесетина години, съм се удивявал на това противопоставяне.

Много красота има в текста, много ми е близък. Много ми допадна!
цитирай
3. krotalka - Чудесен край!
06.11.2009 08:37
Умееш с малко думи да казваш много!

Браво! Поздравления!!!
цитирай
4. romanov - bapha Добро утро:) Радвам се, че ти хареса:)
06.11.2009 08:40
bapha написа:
Румен, невероярно.
Вчера си изиграх няколко финала наум, даже залагах.
Но този край ме прати безкрайно назад в листата на лаиците. Изумен.

цитирай
5. romanov - lubara Привет!
06.11.2009 08:52
Разказът е насочен не конкретно против столичани! Отнася се за обществото ни, което не приема различните.
А инак,кое по-ярко би изразявало "превъзходството" на "висшата класа", ако не образа на столичани, още повече, както сам казваш - били сме свидетели на подобно нещо.
И къде, ако не в една столица са събрани от всичко "най"? Най-богати, преуспели, умни, красиви,...къде, ако не в столицата гаранцията за успех в живота е далеч по-голяма от в провинцията, стандартът на живот по-висок...?:) Къде, (ако не в чужбина) се стремят младите да идат, за да се реализират? В столицата!
За обикновения провинциалист, столицата е "чужбината". И е долу-горе на една ръка разстояние от всичките ни граници. И може после, като види колко столичани от провинцията има, като него, тихом мълком да си се прибере на село, както е и отишъл...
Дано си разбрал подбудите ми:))
Поздрав!
цитирай
6. romanov - krotalka И ти също:))
06.11.2009 08:53
krotalka написа:
Умееш с малко думи да казваш много!

Браво! Поздравления!!!

цитирай
7. анонимен - Жеков
06.11.2009 09:24
И пак си оплел човешки съдби, борби, желания:)напомня ми и за сървайвър и за бързи, смелим сръчни:)
Краят е невероятен!
цитирай
8. mariani - Добро утро, romanov :)
06.11.2009 09:31
Признавам, че се разсейвах на работа, обмисляйки какво ли ще е продължението...Както можеш да се сетиш - хепиендът заемаше челни позиции в представите ми :))
Така "влязох" в разказа ти, че ми се стори, че усещам мириса на кокос...;)
Мога да ти кажа само - поздравления!!
Усмихнат да е денят!
цитирай
9. ninariz - Дочаках!
06.11.2009 09:32
Поздравления! Само това ще кажа!
:))
цитирай
10. romanov - Жеков, какво друго, ако не човешки съдби?:)) За животните - Animal Planet, макар че и за тях пиша;))
06.11.2009 09:41
анонимен написа:
И пак си оплел човешки съдби, борби, желания:)напомня ми и за сървайвър и за бързи, смелим сръчни:)
Краят е невероятен!

цитирай
11. romanov - ninariz Благодаря, само това и аз:)
06.11.2009 09:42
ninariz написа:
Поздравления! Само това ще кажа!
:))

цитирай
12. romanov - mariani Добро утро и на теб! И ти благодаря, че се отби да почетеш:)
06.11.2009 09:43
mariani написа:
Признавам, че се разсейвах на работа, обмисляйки какво ли ще е продължението...Както можеш да се сетиш - хепиендът заемаше челни позиции в представите ми :))
Така "влязох" в разказа ти, че ми се стори, че усещам мириса на кокос...;)
Мога да ти кажа само - поздравления!!
Усмихнат да е денят!

Хубав да е и твоят ден!
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Хубав разказ,
06.11.2009 11:26
приказка и действителност са вплетени в едно, в края й има голяма доза неопределеност, което дава възможност всеки сам да си го завърши, според своите вождания и желания и критерии.
цитирай
14. romanov - kasnaprolet9999 :)) Благодаря, че намина:)
06.11.2009 11:34
kasnaprolet9999 написа:
приказка и действителност са вплетени в едно, в края й има голяма доза неопределеност, което дава възможност всеки сам да си го завърши, според своите вождания и желания и критерии.

цитирай
15. lubara - Чудесен разказ, още веднъж поздрави !
06.11.2009 11:52
Разбира се, че те разбирам. Казват, че да си софиянец е едно, а да си столичанин-друго. Е, аз съм жив пример за това. А като се върнем преди двадесет и пет години. В Търново, на моята възраст, бяхме трима. Сякаш бяхме марсианци.
Сега, да станеш столичанин, е все още една от най-преките пътища към някакъв успех, за младите хора особено.
Но виж в различни области на живота, най-вече в тези, за които не ми се говори. Ако все още обществото гледа като противопоставяне, столица и провинция, значи не сме на йота мръднали от предишните си разбирания.
Дълга тема, тук има едно обхващащо читателя чувство на вътрешна свобода, на поезия в прозата, на голяма дълбочинност от най-различни чувства.
И ще ми позволиш да сравня твоя разказ, като настроение, с моя " Песента на старата латерна".
цитирай
16. romanov - lubara Благодаря и да, прав си, тема е на дълъг и по-различен разговор и дебат:)) С удоволствие ще прочета разказа ти! :)
06.11.2009 11:59
lubara написа:
Разбира се, че те разбирам. Казват, че да си софиянец е едно, а да си столичанин-друго. Е, аз съм жив пример за това. А като се върнем преди двадесет и пет години. В Търново, на моята възраст, бяхме трима. Сякаш бяхме марсианци.
Сега, да станеш столичанин, е все още една от най-преките пътища към някакъв успех, за младите хора особено.
Но виж в различни области на живота, най-вече в тези, за които не ми се говори. Ако все още обществото гледа като противопоставяне, столица и провинция, значи не сме на йота мръднали от предишните си разбирания.
Дълга тема, тук има едно обхващащо читателя чувство на вътрешна свобода, на поезия в прозата, на голяма обхватност от най-различни чувства.
И ще ми позволиш да сравня твоя разказ, като настроение, с моя " Песента на старата латерна".

цитирай
17. rean - Румба, благодаря!
06.11.2009 12:17
Предположих любов под звездите, ама нощна баня на 5 м дълбочина, не:)
Хубав разказ!
цитирай
18. hope17 - Романов,здравей
06.11.2009 12:45
аз пък подозирах май,че нещо неочаквано ще се появи,някаква любов ли,друго ли чувство,нещо нечакано,но различно...хареса ми... "И не съм сигурен какво точно в живота на човек,го кара понякога толкова много да се промени,че да се събуди нов човек."...Аз мисля,че е вътрешното ни око,интуицията,започваш да разбираш и виждаш нещата по съвсем различен начин...много е хубаво,да знаеш!А как си описал мястото,почти съм сигурна,че бях там и видях :))Много ти благодаря за преживяването и още :)))) от мен!
цитирай
19. ckarlet - Romanov, невероятно красиво си ...
06.11.2009 12:53
Romanov, невероятно красиво си описал едно силно преживяване на фона на една прекрасна природа!
Страхотно продължение!
Поздрави и от мен!
цитирай
20. romanov - rean Добър ден;) Изненадка, а:)
06.11.2009 13:08
rean написа:
Предположих любов под звездите, ама нощна баня на 5 м дълбочина, не:)
Хубав разказ!

цитирай
21. romanov - mirandolina :)) От сърце ти я желая! :))
06.11.2009 13:09
mirandolina написа:
аз..такава нощ, в която " Нощта дискретно притвори очи...". Ох, как хубаво е написано !:)))
Благодаря ти, Румка !:)))

цитирай
22. romanov - hope17 благодаря! :)
06.11.2009 13:10
hope17 написа:
аз пък подозирах май,че нещо неочаквано ще се появи,някаква любов ли,друго ли чувство,нещо нечакано,но различно...хареса ми... "И не съм сигурен какво точно в живота на човек,го кара понякога толкова много да се промени,че да се събуди нов човек."...Аз мисля,че е вътрешното ни око,интуицията,започваш да разбираш и виждаш нещата по съвсем различен начин...много е хубаво,да знаеш!А как си описал мястото,почти съм сигурна,че бях там и видях :))Много ти благодаря за преживяването и още :)))) от мен!

цитирай
23. romanov - ckarlet Благодаря! Радвам се, че се забавляваш:)Хубав ден:))
06.11.2009 13:10
ckarlet написа:
Romanov, невероятно красиво си описал едно силно преживяване на фона на една прекрасна природа!
Страхотно продължение!
Поздрави и от мен!

цитирай
24. mamas - Четох с удоволствие.
06.11.2009 14:00
Грабнаха ме описанията.
И тази любов "заради самата любов..."
Поздрави!
цитирай
25. romanov - mamas :))))
06.11.2009 14:02
mamas написа:
Грабнаха ме описанията.
И тази любов "заради самата любов..."
Поздрави!

цитирай
26. lotos16 - Очаквах романтична нощ.
06.11.2009 14:14
Квакането на жабите, подплискването на водата, шумоленото на папура...
Не очаквах, че ще се промъкне силно социална тема . като оцеляване в съвременния свят. Всъщност не телевизионните подбрани сървайвари, а всички ние сме "оцеляващи", защото трябва да успеем да съхраним физически и психически себе си и близките си, да имаме надежда за по-добро бъдеще.
Хареса ми много финалът - отворен, изпълнен с очакване за светлина и приятни изживявания.
Благодаря за оптимизма!
цитирай
27. romanov - lotos16 Благодаря ! Страхотно се радвам на различният ти прочит на разказа :):):):):)
06.11.2009 14:34
lotos16 написа:
Квакането на жабите, подплискването на водата, шумоленото на папура...
Не очаквах, че ще се промъкне силно социална тема . като оцеляване в съвременния свят. Всъщност не телевизионните подбрани сървайвари, а всички ние сме "оцеляващи", защото трябва да успеем да съхраним физически и психически себе си и близките си, да имаме надежда за по-добро бъдеще.
Хареса ми много финалът - отворен, изпълнен с очакване за светлина и приятни изживявания.
Благодаря за оптимизма!

цитирай
28. dorichela - Романов,
06.11.2009 14:54
разтърсващо....
цитирай
29. lotos16 - Пак ли аз с различно мнение?
06.11.2009 14:56
Това са ми мислите след първото четене. Иначе ако трябва да се прави задълбочен анализ - ехей, не в работно време, че няма как...
:) ;)
цитирай
30. romanov - dorichela ;)
06.11.2009 17:17
dorichela написа:
разтърсващо....

цитирай
31. romanov - lotos16 Различно спрямо коментарите, съответно мненията на част от останалите:) Социалният елемент е умишлено заложен, бих казал - основен:)
06.11.2009 17:20
lotos16 написа:
Това са ми мислите след първото четене. Иначе ако трябва да се прави задълбочен анализ - ехей, не в работно време, че няма как...
:) ;)

:)))
цитирай
32. анонимен - Обаче!
06.11.2009 19:17
Тук виждам и друго:
"Добре че не се случи в края на август, когато правят профилактика на язовирната стена и нивото се вдига с още два метра. Тогава и аз не смея да скоча във водата.
"
Накрая го потвърждава.
Наистина ли не й е казал?
егоистче а:)
цитирай
33. romanov - Храна за размисъл:) Отворен край, всеки може да си го завърши според желанието си:)
06.11.2009 19:19
анонимен написа:
Тук виждам и друго:
"Добре че не се случи в края на август, когато правят профилактика на язовирната стена и нивото се вдига с още два метра. Тогава и аз не смея да скоча във водата.
"
Накрая го потвърждава.
Наистина ли не й е казал?
егоистче а:)

цитирай
34. vselena777 - утрепа ме батка.....
06.11.2009 20:42
абе велик си бе........

а като не е ходила в индонезия....от къде е този аромат на кокос и сол :)))
цитирай
35. romanov - vselena777 :)) Представи се, че му се е щяло да усеща такъв аромат:)?
06.11.2009 20:53
vselena777 написа:
абе велик си бе........

а като не е ходила в индонезия....от къде е този аромат на кокос и сол :)))

Понякога миризма имат и желанията, нали видя:))))
цитирай
36. miaa - За да направляваме живота си, за да ...
06.11.2009 21:10
За да направляваме живота си, за да преживяваме красотата на емоциите си трябва да се научим да вярваме в непреходността на природата си...За мен тази неочаквана любов е подействала, като изцеление и за двамата.
Прекрасен разказ. Поздрави, Романов.
цитирай
37. romanov - miaa Благодаря ти! Добър вечер и на теб:))
06.11.2009 21:18
miaa написа:
За да направляваме живота си, за да преживяваме красотата на емоциите си трябва да се научим да вярваме в непреходността на природата си...За мен тази неочаквана любов е подействала, като изцеление и за двамата.
Прекрасен разказ. Поздрави, Романов.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930