Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2009 06:46 - “Мона Лиза” без буркан, или :Ти не ме разбираш
Автор: romanov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14922 Коментари: 69 Гласове:
25

Последна промяна: 09.12.2009 23:22




        

   С теб сме любители на красивото, на творбите на велики майстори на четката. И често висим по галерии и изложби.

Един ден дойде и ми показа – бе си направил тату. Някакви йероглифи. Попитах те – защо, а мислех, че е под влияние на страстта  ти към изкуството.



Тагове:   МЕ,   Мона,   не,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. romanov - Здравейте!
27.11.2009 07:10
Това чак не посмях да го постна:
http://kliuki.bg/wp-content/uploads//2009/08/tatumo3.jpg
цитирай
2. min11hetep - Добро утро, Романов! :):):)
27.11.2009 07:14
Една Джоконда
гледа от стената -
зад стъкло от
вчерашния ден.
С усмивката на Сфинкс
прошепва в тишината,
че тайна пази...
И смутен,
едва ли в нея искаш
да проникнеш -
разпада се
в парчета голота.
Тя, тайната,
остава си такава -
предизвикателна
и млада,
прикрита във шедьовър,
загадка, йероглиф -
проникнеш ли във нея,
вероятно красотата
ще превърнеш
в тленност
или в мит ;)

цитирай
3. romanov - WoW!Благодаря, много, Mina:)))
27.11.2009 07:17
min11hetep написа:
Една Джоконда
гледа от стената -
зад стъкло от
вчерашния ден.
С усмивката на Сфинкс
прошепва в тишината,
че тайна пази...
И смутен,
едва ли в нея искаш
да проникнеш -
разпада се
в парчета голота.
Тя, тайната,
остава си такава -
предизвикателна
и млада,
прикрита във шедьовър,
загадка, йероглиф -
проникнеш ли във нея,
вероятно красотата
ще превърнеш
в тленност
или в мит ;)


цитирай
4. allbi - :)
27.11.2009 08:01
"Като ходещ бил борд, рекламирайки мазохистични наклонности?"
това ми хареса :)))
цитирай
5. mariani - Добро утро!
27.11.2009 08:54
Приятел си ти, romanov - нищо, че някои неща не ги разбираш ;)
Усмихнат и слънчев петък!!
цитирай
6. mirandolina - Ха-ха !:)))
27.11.2009 10:17
Ами няма да разберат я, само "посветените в тату" разбира ме.......:)))
Благодаря за разказчето !
цитирай
7. romanov - allbi Поздрав;))
27.11.2009 10:56
allbi написа:
"Като ходещ бил борд, рекламирайки мазохистични наклонности?"
това ми хареса :)))

цитирай
8. romanov - mariani Добро и на теб!Не ги разбирам, тц:(
27.11.2009 10:57
mariani написа:
Приятел си ти, romanov - нищо, че някои неща не ги разбираш ;)
Усмихнат и слънчев петък!!


Или поне не са оправдани последствията след тях...
Поздрав;)
цитирай
9. romanov - mirandolina :)) Тъкмо обмислям възможноста за членство..:)
27.11.2009 10:58
mirandolina написа:
Ами няма да разберат я, само "посветените в тату" разбира ме.......:)))
Благодаря за разказчето !

цитирай
10. ninariz - Много неща ще си останат загадка
27.11.2009 11:48
Не възразвам против избора на тия хора, но съм убедена, че идва ден в който съжаляват за глупоста да синаправят татуировка. Но вече имат свободата да го правят.Може да не е найдоброя начин за самоизява но така си мислят че са забелязвани и значими. Грешки на младоста.
цитирай
11. romanov - Някои търсят самоизява в по - полезни неща:) Има начини...
27.11.2009 12:14
ninariz написа:
Не възразвам против избора на тия хора, но съм убедена, че идва ден в който съжаляват за глупоста да синаправят татуировка. Но вече имат свободата да го правят.Може да не е найдоброя начин за самоизява но така си мислят че са забелязвани и значими. Грешки на младоста.

цитирай
12. miaa - Хубав разказ,
27.11.2009 13:12
който ме , кара да се замисля за противоречието, което изпитваме, когато се сблъскат двата свята .
Единият на ценностите, на установените правила и на този, съвременния, предизвикателният, който младите обожават.Не моя работа да съдя липсата на духовност и морал, които напоследък срещам у подрастващите..Възможно е да съм консервативна.Но по- важното е да предадем на поколенията , опита, мъдростта и разбирането за стойностните неща в живота, които им предстоят за в бъдеще.Поздрави, Романов.
цитирай
13. romanov - miaa Благодаря :)Не се страхуваш, че и ти ще бъдеш обвинена в "неразбиране :))
27.11.2009 13:15
miaa написа:
който ме , кара да се замисля за противоречието, което изпитваме, когато се сблъскат двата свята .
Единият на ценностите, на установените правила и на този, съвременния, предизвикателният, който младите обожават.Не моя работа да съдя липсата на духовност и морал, които напоследък срещам у подрастващите..Възможно е да съм консервативна.Но по- важното е да предадем на поколенията , опита, мъдростта и разбирането за стойностните неща в живота, които им предстоят за в бъдеще.Поздрави, Романов.

цитирай
14. lotos16 - Поздрави, Романов.
27.11.2009 13:20
Татутото - една мода в днешния свят, която и аз не разбирам. Да изтърпиш инквизицията на самата направа и после цял живот да носиш една приумица на младостта. Да не говорим за йероглифите, които никой не знае какво точно означават. А иначе в студиата за тату предлагат огромен асортимент от мостри, някои наистина много красиви...
За съжаление, изместват се ценностите и усетът, преклонението към прекрасното се превръщат в нещо безпомощно и остаряло и се разпиляват натрошените парченца на красотата. Може би това е пътят на човешката еволюция...
цитирай
15. romanov - lotos16 Бих се съгласил с това, ако не се ползват (макар и осъвременени) дивашки прийоми...
27.11.2009 13:31
lotos16 написа:
Татутото - една мода в днешния свят, която и аз не разбирам. Да изтърпиш инквизицията на самата направа и после цял живот да носиш една приумица на младостта. Да не говорим за йероглифите, които никой не знае какво точно означават. А иначе в студиата за тату предлагат огромен асортимент от мостри, някои наистина много красиви...
За съжаление, изместват се ценностите и усетът, преклонението към прекрасното се превръщат в нещо безпомощно и остаряло и се разпиляват натрошените парченца на красотата. Може би това е пътят на човешката еволюция...


Ако пътят на еволюцията е чрез крачище назад, през вековете, защо да не върнем и турското иго, че тогава поне Турция е била фактор, не само да онаследяваме негативите от миналото, или по-добре, още-още по-назад, когато България е била сама по себе си фактор, по времето на Симеон да речем- цъфтяла е! Поне ще знаем, че наистина правим нещо...
Подражание, това е всичко. Псведодеммокрацията ни донесе всичките "хубости" на така нареченият свободен свят. И като гербова марка ни лепна - точно по мярка. Гробище на европейски коли-боклуци, разшзадана младеж, слаба образователна система...
Не им трябваме умни и силни. По-лесно се манипулира глупака. Дай му картинки и дрога и е готов...
цитирай
16. lotos16 - Затворени 45 години зад желязната ...
27.11.2009 14:03
Затворени 45 години зад желязната завеса, превърнахме свободата в слободия. Може би поради тази причина девалвира българското мислене. А може би наистина ни липсват 500-години, загубени под турско робство, докато другите народи са развивали строителство, култура, образование.
Да, прав си: "Гробище на европейски коли-боклуци, разюздана младеж, слаба образователна система... Не им трябваме умни и силни. По-лесно се манипулира глупака. Дай му картинки и дрога и е готов..." Почти невъзможно е да се противодейства. Това е политиката на държавата. И какво като се опитвам да възпитам у детето си усет към красивото и стойностното, а в същото време от екрана на телевизора се стреля, леят се кървища, на компютъра върви поредна игра с убийства, а от съседния апартамент гърми чалга...
Безнадеждно ми се струва...
цитирай
17. romanov - Единствената надежда е в правилното възпитание на младите,
27.11.2009 14:06
lotos16 написа:
Затворени 45 години зад желязната завеса, превърнахме свободата в слободия. Може би поради тази причина девалвира българското мислене. А може би наистина ни липсват 500-години, загубени под турско робство, докато другите народи са развивали строителство, култура, образование.
Да, прав си: "Гробище на европейски коли-боклуци, разюздана младеж, слаба образователна система... Не им трябваме умни и силни. По-лесно се манипулира глупака. Дай му картинки и дрога и е готов..." Почти невъзможно е да се противодейства. Това е политиката на държавата. И какво като се опитвам да възпитам у детето си усет към красивото и стойностното, а в същото време от екрана на телевизора се стреля, леят се кървища, на компютъра върви поредна игра с убийства, а от съседния апартамент гърми чалга...
Безнадеждно ми се струва...

..но когато и собствената ти държава е против теб...трудно, да не казвам невъзможно...
цитирай
18. injir - Понякога трябва да наденем розови ...
27.11.2009 14:21
Понякога трябва да наденем розови очила. За да изглежда светът прекрасен.
цитирай
19. romanov - injir Здравей! Понякога - да, но за постоянно...?
27.11.2009 14:24
injir написа:
Понякога трябва да наденем розови очила. За да изглежда светът прекрасен.

цитирай
20. анонимен - Жеков
27.11.2009 14:51
Нямам деца. Бих лазал - остави да си чупят глаивте, в мекия смисъл. Но като се замисля , че някой ден освен рокери и музиканти, мога да видя и премиер с татуировка...
Хм!Щом Слави има и го дават по тв, скоро очаквай и по-зле да стане:)
цитирай
21. rean - И да го мислим, те нямат ли самосъзнание, умряла работа!
27.11.2009 15:01
Няма смисъл, нито ще разберат, нито ще вземат присърце. Родителите им щом са вдигнали ръце от тях, какво да очакваш?
Поздарв!
цитирай
22. romanov - Така де;)От това равнодушие и непукизъм сме на това дереже, жека....
27.11.2009 15:13
анонимен написа:
Нямам деца. Бих лазал - остави да си чупят глаивте, в мекия смисъл. Но като се замисля , че някой ден освен рокери и музиканти, мога да видя и премиер с татуировка...
Хм!Щом Слави има и го дават по тв, скоро очаквай и по-зле да стане:)

цитирай
23. romanov - Не, не го мился, то е факт. Въпсоът ми беше защо е нужно, всеки си казва мнението такова, каквото е. Благодаря ти!
27.11.2009 15:14
rean написа:
Няма смисъл, нито ще разберат, нито ще вземат присърце. Родителите им щом са вдигнали ръце от тях, какво да очакваш?
Поздарв!

цитирай
24. smile999 - Поздрави!
27.11.2009 15:27
Не е важно дали някой има тату, пиърсинг или е ексцентрик по негов си начин, друго е важно...какво има в лява и какъв Човек е!
А лошо ли е и друго...да си останем малко деца през целият си живот?!:)))
цитирай
25. romanov - Усмивке:) Свъзваш детството с тату и пиърсинг ли:)?
27.11.2009 15:32
smile999 написа:
Не е важно дали някой има тату, пиърсинг или е ексцентрик по негов си начин, друго е важно...какво има в лява и какъв Човек е!
А лошо ли е и друго...да си останем малко деца през целият си живот?!:)))

Това за в ляво, безспорна истина:) Написаното е по-скоро недоумението, което буди постъпката, а се превърна в социално-политическа дискусия:)
В което не виждам лошо, разбира се:) Но и не си представям детска градина, с хванати едно за друго дечица с татуирани ръчици и пиърсинг по носовете...
цитирай
26. hope17 - Невидимите татуировки
27.11.2009 15:41
всъщност остават най-дълго-от случайно изпусната дума,от непремерен жест...от друго...татуировките в душата,тях имам предвид...След два дни отсъствие се завръщам и съм щастлива да те прочета :))
цитирай
27. ninariz - И аз не съм съгласна да се смесват двете понятия!
27.11.2009 15:42
smile999 написа:
Не е важно дали някой има тату, пиърсинг или е ексцентрик по негов си начин, друго е важно...какво има в лява и какъв Човек е!
А лошо ли е и друго...да си останем малко деца през целият си живот?!:)))

цитирай
28. romanov - Сигурен съм, че неправилно се е изразила усмивката!
27.11.2009 15:44
ninariz написа:
smile999 написа:
Не е важно дали някой има тату, пиърсинг или е ексцентрик по негов си начин, друго е важно...какво има в лява и какъв Човек е!
А лошо ли е и друго...да си останем малко деца през целият си живот?!:)))


цитирай
29. romanov - hope17 здравей:) Понякога се случва и това:)
27.11.2009 15:47
hope17 написа:
всъщност остават най-дълго-от случайно изпусната дума,от непремерен жест...от друго...татуировките в душата,тях имам предвид...След два дни отсъствие се завръщам и съм щастлива да те прочета :))

цитирай
30. dorichela - Романов,
27.11.2009 15:59
тату не се прави само за показ... Е, някои го правят за това - за внимание :) За други то си има смисъл, който знаят само те. Ти виждаш картинката или надписа, те виждат смисъла :)
цитирай
31. romanov - dorichela ;) А трябва ли и аз да виждам "картинката или надписа,", след като е таен смисъла:)?
27.11.2009 16:01
dorichela написа:
тату не се прави само за показ... Е, някои го правят за това - за внимание :) За други то си има смисъл, който знаят само те. Ти виждаш картинката или надписа, те виждат смисъла :)

цитирай
32. dorichela - Не е задължително да ги гледаш. . Е на ...
27.11.2009 16:06
Не е задължително да ги гледаш.. Е на плажа е много по вероятно.. Аз например зимата не ходя с гол кръст и с потник, за да ми се гледат татусите.. Лятото някой се подава отнякъде, но това е.. :):)
цитирай
33. romanov - Ти, щото си прилично момиче и ги криеш, инак трябва все с извита на една страна да вървя:)
27.11.2009 16:09
dorichela написа:
Не е задължително да ги гледаш.. Е на плажа е много по вероятно.. Аз например зимата не ходя с гол кръст и с потник, за да ми се гледат татусите.. Лятото някой се подава отнякъде, но това е.. :):)


Кат ме бутне автобус, нема знам защо е;)
цитирай
34. dorichela - Романов,
27.11.2009 16:16
хаха, благодаря за комплимента!! :):):)
цитирай
35. romanov - Ма не си ги слагаи на личицето, още не;)
27.11.2009 16:27
dorichela написа:
хаха, благодаря за комплимента!! :):):)

цитирай
36. dorichela - Романов,
27.11.2009 16:37
тъкмо обмислях един показен татус, на челото... :)
цитирай
37. romanov - хехе:)) Може, ако е с триклольора:)))
27.11.2009 16:43
dorichela написа:
тъкмо обмислях един показен татус, на челото... :)

Патриот!
:)))
цитирай
38. dorichela - Романов,
27.11.2009 16:51
едва ли.... не съм патриот :)
цитирай
39. miaa - Романов,
27.11.2009 17:00
Аз напълно разбирам младите хора, приятелка съм със синовете си, които са на по 23 години.Единият има татуировка, птицата -феникс от коляното надолу, на левия си крак. Направи я на 16 години. Може би е искал по този начин да бъде забелязан, да се отличи от останалите. Това са хормони и усещания присъщи на тази възраст. Нямам напредвид татусът му.Това е най- малкият проблем, нормално е да мислят по друг начин, времето ги е направило по- устойчиви и по- взискателни. Съвременен човек съм и винаги съм толерирала младите хора и смятам искрено , че на тях принадлежи бъдещето..те се нуждаят от нашите съвети, помощ, обич и уважение. Това е!...
цитирай
40. анонимен - Страхотен разказ !!! За поеден път ...
27.11.2009 17:12
Страхотен разказ !!! За поеден път летиш високо, Романов!
цитирай
41. kasnaprolet9999 - Никога не бих си сложила татуировка,
27.11.2009 17:16
вижда ми се много просташко. И как бих могла да изпитам гордост от нещо, което не съм направила аз ми е много чудно и чуждо. Ама всеки си е башкал от акъла, хубав разказ.
цитирай
42. romanov - Слагай тогава на USA
27.11.2009 17:18
dorichela написа:
едва ли.... не съм патриот :)

цитирай
43. romanov - miaa, може би има изключения, може това, че си толерантна с тях им е донесло повече интелетуални и ценостни дивиденти
27.11.2009 17:53
miaa написа:
Аз напълно разбирам младите хора, приятелка съм със синовете си, които са на по 23 години.Единият има татуировка, птицата -феникс от коляното надолу, на левия си крак. Направи я на 16 години. Може би е искал по този начин да бъде забелязан, да се отличи от останалите. Това са хормони и усещания присъщи на тази възраст. Нямам напредвид татусът му.Това е най- малкият проблем, нормално е да мислят по друг начин, времето ги е направило по- устойчиви и по- взискателни. Съвременен човек съм и винаги съм толерирала младите хора и смятам искрено , че на тях принадлежи бъдещето..те се нуждаят от нашите съвети, помощ, обич и уважение. Това е!...

Но едва ли всички са на това мнение...
Благодаря ти за коментара и за излагането на гледната си точка:)
цитирай
44. romanov - kasnaprolet9999 :)) Благодаря! Нека сами си правят изводите:)
27.11.2009 17:54
kasnaprolet9999 написа:
вижда ми се много просташко. И как бих могла да изпитам гордост от нещо, което не съм направила аз ми е много чудно и чуждо. Ама всеки си е башкал от акъла, хубав разказ.

цитирай
45. romanov - Не става дума за полет:) Но благодаря!
27.11.2009 17:56
анонимен написа:
Страхотен разказ !!! За поеден път летиш високо, Романов!

цитирай
46. sestra - Не обсъждам темата,
27.11.2009 19:21
тя си е твоя и това му е хубавото на разказа, а снимката е кошмар... Добре, че не си я пуснал :)
цитирай
47. dorichela - Романов,
27.11.2009 19:31
не бих си татуирала нещо, което не е свързано с мен... Мани тия знамена, чужди имена и т.н. :):):)
Аз и ти имаме коренно различно виждане за идеята на тату.. ти се чудиш защо хората си ги правят, а аз знам :)
цитирай
48. dorichela - романов, сега виждам този коментар.. Единственото последствие е, че като станеш на 60 се сбръчква.... И какво от това? Колко други неща имат далеч по-лоши после
27.11.2009 19:34
romanov написа:
mariani написа:
Приятел си ти, romanov - нищо, че някои неща не ги разбираш ;)
Усмихнат и слънчев петък!!


Или поне не са оправдани последствията след тях...
Поздрав;)

цитирай
49. mamas - Болна тема...
27.11.2009 20:04
Най-малкият ми син (на 22) има пиърсинг на езика... Това не му пречи от две години да работи и да се издържа сам.
Снахата си направи татуировка на една четвърт от гърба. Изработи си парите с извънреден труд. Мъчих се, не успях да я разубедя... Иначе си е много отговорна майка, с петгодишен син...
Значи не е до морални ценности или липсата им. Мода.
Поздрави за теб!
цитирай
50. basst - Хм. Женицата изглежда страшничко, ...
27.11.2009 20:11
Хм. Женицата изглежда страшничко, до там няма да стигаме....
Но аз ще подкрепя Дори, тъй като скоро и аз ще съм от членовете на клуба ....:):):)
цитирай
51. lotos16 - 25. Романов
27.11.2009 20:38
Цитирам те: "Написаното е по-скоро недоумението, което буди постъпката, а се превърна в социално-политическа дискусия:)"
Недей се измъква така невинно, ами обясни тогава със съня за разпадащата се Мона Лиза какво точно си искал да кажеш? Винаги влагаш дълбок подтекст в разказите си и ние се опитваме да го намерим и осмислим.
;) :)
цитирай
52. iliada3 - Не одобрявам всички тези" украси"
27.11.2009 21:45
Не знам но ,все ги свързвам с Затвора,а защо ли?
цитирай
53. анонимен - Пишеш чудесни разкази.
27.11.2009 23:18
Радвам се, че те открих!
Мира
цитирай
54. romanov - sestra не е нужно, запази си го:) Това и е хубавото на демикрацията-
28.11.2009 02:49
sestra написа:
тя си е твоя и това му е хубавото на разказа, а снимката е кошмар... Добре, че не си я пуснал :)

..всеки може да изкаже мнение, всеки може и да премълчи:)
цитирай
55. romanov - ами не е честно така:)
28.11.2009 02:50
dorichela написа:
не бих си татуирала нещо, което не е свързано с мен... Мани тия знамена, чужди имена и т.н. :):):)
Аз и ти имаме коренно различно виждане за идеята на тату.. ти се чудиш защо хората си ги правят, а аз знам :)

като сме другарчета, кажи ни за тая пуста идея де, нека и ние (аз поне) я разберем:)
аз се чудя, а ти знаеш:)
да я знаем всички:)
цитирай
56. romanov - Да, има и по лоши! Ама защо да има едно в повече:)?
28.11.2009 02:52
dorichela написа:
romanov написа:
mariani написа:
Приятел си ти, romanov - нищо, че някои неща не ги разбираш ;)
Усмихнат и слънчев петък!!


Или поне не са оправдани последствията след тях...
Поздрав;)


цитирай
57. romanov - mamas :)) Коментарът ти е точен:)) мОда!
28.11.2009 02:57
И като всяка мода отминава. Как се виждаш днес с тесен чарстон и високи деветнайсетсантиметрови платформи на обувките? Малко...неловко, нали...
И затова не ги носиш. А тия деца, дето са се нашарили с кофи мастило, те как ще "захвърлят" аксесоарите от гърба си, когато им мине модата, и по-лошото, когато помъдреят достатъчно, зада разберат че е било излишно..
Поздрав и за теб:)
Снахата си направи татуировка на една четвърт от гърба. Изработи си парите с извънреден труд. И
цитирай
58. dorichela - Романов,
28.11.2009 02:58
предубеден си към татуировките, както и много хора тук :) Аз вече казах каква е идеята на татуировката :) Себеизразяване. Това е.. На който не му харесва, не го прави. Ти пишеш, други рисуват, терти правят музика... А някои се татуират :)
цитирай
59. romanov - basst ! :))) Оставете едно място в резервите:))
28.11.2009 02:59
[quote=basst]Хм. Женицата изглежда страшничко, до там няма да стигаме....( Апетитът идва с яденето:)))
цитирай
60. romanov - lotos16 За съня..:)
28.11.2009 03:06
Джокондата е над 5 века и все така буди възхищение.
Едно тату поставено на тленен човек, след 20 год иглежда ужасяващо, след 30 отвратително.
И ако правя някакво сравнение с "Мадоната", то е за да покажа, чрез съня, как човек е потресен и от шедьовър като нея, ако го види в такова жалко състояние...
Ако и Тату освен всичко друго е и изкуство, в което не се съмнявам, годините за него няма да спрат, няма как да ги затвориш във "времевия буркан"(за една картина можеш да положиш грижи-консервация и т.н), то за човешкото тяло - няма как...
Сега - ясен ли съм?
цитирай
61. romanov - iliada3
28.11.2009 03:08
iliada3 написа:
Не знам но ,все ги свързвам с Затвора,а защо ли?


Защото бяхме свикнали самое пандизчиите да ги носят...
Сега вече не е така..както сама се убеждаваш...
цитирай
62. romanov - Мира, добре дошла в блога:)
28.11.2009 03:09
анонимен написа:
Радвам се, че те открих!
Мира

цитирай
63. romanov - dorichela ;)
28.11.2009 03:12
dorichela написа:
предубеден си към татуировките, както и много хора тук :) Аз вече казах каква е идеята на татуировката :) Себеизразяване. Това е.. На който не му харесва, не го прави. Ти пишеш, други рисуват, терти правят музика... А някои се татуират :)




Те дори ви учат какво да казвате:)
На първа страница на сайтовете за тату си е писано защо някои хора прибягват до това. ЗА ДА СЕ ЕДИ_СИ_КАКАВО...Те ви отнемат дори правото на собствена мисъл, като ви тикат думички в устата:)

цитирай
64. dorichela - Романов,
28.11.2009 04:31
кои са "ТЕ"? :) Татуистите ли? :):):) Изгледай само една серия на Miami Ink по Discoverу и чуй защо хората се татуират.. поне тези там :)
Винаги има много различни ъгли, от които да погледнеш нещата ;)
цитирай
65. gerganasp - Здравей, Романов,
28.11.2009 11:58
Припомни ми приказките на баба.Когато искаше да ни научи на нещо, винаги ни разказваше някоя интересна история, като не забравяше накрая да подчертае поуката с поговорка,която така завинаги оставаше в съзнанието ни.Тази история, може би щеше да завърши така: "Глупоста на младини, винаги се заплаща на старини."- от сега нататък, винаги когато чуя, тази поговорка - ще виждам- "разпилени стъкълца от строшеният времеви буркан" и "разкривена гримаса" на Мона Лиза, или как единственно човека, е обречен на Глупостта. Поздрав!!!
цитирай
66. romanov - Тия, които продават услугата;това еиндустрия, друга разновидност на библиопродавачите, само търсят балами на които да продават
28.11.2009 16:03
dorichela написа:
кои са "ТЕ"? :) Татуистите ли? :):):) Изгледай само една серия на Miami Ink по Discoverу и чуй защо хората се татуират.. поне тези там :)
Винаги има много различни ъгли, от които да погледнеш нещата ;)

цитирай
67. romanov - gerganasp Благодаря, и на теб поздрав!
28.11.2009 16:04
gerganasp написа:
Припомни ми приказките на баба.Когато искаше да ни научи на нещо, винаги ни разказваше някоя интересна история, като не забравяше накрая да подчертае поуката с поговорка,която така завинаги оставаше в съзнанието ни.Тази история, може би щеше да завърши така: "Глупоста на младини, винаги се заплаща на старини."- от сега нататък, винаги когато чуя, тази поговорка - ще виждам- "разпилени стъкълца от строшеният времеви буркан" и "разкривена гримаса" на Мона Лиза, или как единственно човека, е обречен на Глупостта. Поздрав!!!

цитирай
68. dorichela - Романов,
28.11.2009 19:38
татуистите, които аз познавам, по-скоро ще те разубедят,ако не су убеден, че искаш татус или ако не знаеш какво искаш, но всичко опира до човек :)
А и при добрите татуисти, обикновено се чака с месец най-малко напред за дата :)
цитирай
69. romanov - :))
28.11.2009 20:55
Преди да стане занаят и за бръснар се е чакало, че са изпълнявали роля и доктори :)
Всяко нещо с времето си, запази си некъде този пост, сети се след 25 години и го прочети:)
Дотогава - успех:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930