Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2010 08:52 - Човекът, който имаше рожден ден
Автор: romanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 15525 Коментари: 77 Гласове:
60

Последна промяна: 24.06.2010 00:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Един човек имаше рожден ден, но не ме покани. Да сме големи приятели – не сме, да съм се почувствал обиден – не съм, но ми става чоглаво като си помисля що ядене и пиене ще има.    На обявената дата за партито наминавам „случайно” на адреса. Голяма сграда, на алеята пред нея паркирани тузарски автомобили, две входни врати, грижливо подрязани храсти, басейн.      Избирам и звъня на едната – масивна, дъбова.. Отваря ми мълчалив мъж в тъмен костюм и смирена физиономия.    - Я! Забравил съм си поканата! – правя се на улав и сгъвам една  десетолевка в джоба на сакото му. Намигвам дяволито, ухилен съм до уши, а оня ме гледа стреснато. Какво бе – малко ли ти е? Днес на сто човека да отвориш, по десет кинта - това си е цяла хилядарка!    Отминавам гордо и си мисля: ” Гледай го бе, чак и прислуга си наел, мръсникът! Наел, а не кани!”    Фоайето – огромна приемна, пълна с народ. Щастлив съм, че съм вътре, макар и на цената на кило сирене. Светят огромни полилеи, навсякъде цветя – във вази, в кошници, по стените и по пода. И макар да е едва десет сутринта, жените са облечени в тържествени вечерни тоалети, мъжете в черни костюми.     Нещо съм поизостанал от модата с моето каре в пепит.   Не виждам познати, ( аз и не търся, но се правя, че издирвам някого - разбутвам хората, пардон, моля ви се, де се запиля онова говедо) и преминавам нататък, към другото помещение. Тук някъде трябва да е пиячката. При всички положения - шведска маса. Така правят днес отворковците.    Ха! Намирам я. Отрупана с хайвер и шампанско. А така, да си дойдем на думата.    Тук горят ковани свещници, инкрустирани с мед и сребро(аман от грандоманщина бе!) а цветя няма само в салатата от миди. За някои хора няма криза!    До масите чинно седят млади момичета в черни къси поли и бели блузи. С касинки, като на  медсестри и изражения на лицата кротки, богоугодни. Сервитьорки. Кой знае какъв надник им плаща, никаквецът, ще седят мирно не, ами и на ръце ще тръгнат ако се наложи.    Шляпвам едната отзад – ух, че стегнато дупе! – кефя й се, и нагъвам руски хайвер и френско шампанско. Момичето хлъцва изненадано и страните й порозовяват. Друга реакция няма. Професионална работа, това е! Сигур и английски знаят!    От сянката до завесата, невидимо до момента, се отделя здраво  копеле и прави крачка към мен. О, те си имали и охрана!? Мале, какви пари се е тръшнал тоя!    - Чакай бе, човек, майтапех се, не видя ли? Какво толкова, какво си ме задърпал като пръскачка през лозе, я ме остави, ти знаеш ли кой съм, а, знаеш ли бе, маймуно такава, какво като имаш мускули, грам пипе нямаш, остави ме ти казвам!    Почти на изхода се сблъскваме със среден на възраст човек, разстроен, с угрижено лице и зачервени очи, говорещи за няколкодневно недоспиване. Или препиване. Яката на ризата му е разкопчана, диша ситно, на пресекулки и не слуша какво му шепне охранителят - само кимва и ме хваща под ръка:    - Извинете го, той просто си гледа работата. Гласът му е тих и сух, почти безпомощен.    - А, няма нищо, няма нищо – пелтеча аз и задъхано оправям полуразпраният си ръкав  – Да е благодарен, че бяхте вие, не искам да ви развалям празника, инак аз чер колан по карате и айкидо имам… Води ме обратно до масите, наливаме си – аз шампанско, той чаша уиски, пием.    - Вземи си, замези – става ми жал, като виждам как потрепва ръката му. – Ей тия хапки опитай, мм!, страхотни са! - съветвам го. - И никак не са мазни, вземи хапни, че ще се отрежеш като талпа от сабайлем.    Едва ли ме чува, налива си повторно и пак на един дъх пие. Изведнъж, сякаш се сеща нещо, подава ми ръка:    - Не ви се представих – аз съм бащата на… - кимна ми към друга една врата, в дъното на стаята, сякаш да ми напомни, че е редно за човек присъстващ на такова събитие, да иде първо и да поздрави рожденика, подаръче да му поднесе и уважение, а не направо да се нахънди на шведската маса.    - О! Да ви е честито! Аз тъкмо бях тръгнал да се видим, стари дружки сме с него, ама онова говедо, взе, че… Е, а наздраве! Да ви радва още дълги години – бърша припряно омазнени пръсти.    Дланта му е суха и студена, а очите му ме гледат с неразбиране и изненада, взира се в мен, мъчи се да ме проумее, бръчка разделя бледото му чело на две.    - Благодаря, но едва ли – процежда и ми обръща гръб. – Трябва да свърша нещо – чувам го да казва миг преди да се скрие зад вратата в дъното.    Обожавам чер хайвер и френско шампанско, вкусотия, чудя се как за кратко време да погълна още толкова, (Боже, що не си ми дал два корема) преди да са ме изритали. Пак си наливам и си мисля: „ Живот, живот. Несправедлив си към едни, към други толкоз дащен”… Не, не, това не става за поема, по – добре:” Един живот удавен във шампанско, във хапки и в хайвер!...” Това май по го бива. Хи - хи! А наздраве! Бе как няма откъде да си дръпна един стол, че без крака останах. И ми е чудно защо съм сам пред тая, обсипана с глезотии маса, която може да нахрани цял квартал, какво прави тоя народ оттатък и защо никой не идва, че да се чукнем!? Специална покана ли чакат!?    На прага се показва оня маймунил, мускулестия:    - Господине, ритуалът е към края си. Ще присъствате ли на церемонията или ще останете да си доядете?    В гласа му долавям злъч, но ми е все едно какво си мисли, виж на въздух мога да изляза, че от аромата на тия свещи взе да ми призлява.    На изхода се сблъсквам с обедното слънце и развълнувана тълпа. Мен ми е весело, цигарка палвам, а мнозинството подсмърча мълчаливо. Егати рождения ден!    Бе, махвам с ръка благородно, остави ги, не ги закачай, крив народ, на празник са уж дошли, а са се вкиснали като…    Отварят се дъбовите врати. Пръв върви свещеник с кадилница, след него осмина здравеняка носят покрит с цветя ковчег, зад тях, почти в несвяст пристъпя майката, подкрепена от моя познат, с когото пихме.    Хората около мен изстенват, хлип разтриса телата им, а аз, сграбчен от спазъм в корема, тичам към близките храсти.   Р. Романов 15.06.2010        


Тагове:   ден,


Гласувай:
60



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lotos16 - Добро утро, Румене!
23.06.2010 09:15
Разбиващ разказ... с ироничен привкус...
Напразно се опитах да отгатна края...
Поздравления!
Хубав ден!
цитирай
2. iliada - Добро утро ,Романов!:))
23.06.2010 09:17
Тъкмо си мислех ,че с твоите 10 -те лева и аз съм се промъкнала на тържеството/
но все се съмнявах ,че има нещо гнило тука......./и язък за хайвера.........:(((
Написан чудесно разказ !
Поздравления!:)
цитирай
3. veninski - Поздрави и от мен, приятелю!
23.06.2010 09:22
Поздрави и от мен, приятелю!
цитирай
4. scarlety - Чувството за хумор е страхотно!
23.06.2010 09:23
Но ако за момент го изключим,трябва да отбележа,че обичаите по тези"рождени дни" с ядене и пиене и пълна забрава за същността на събитието ме ужасяват!
Разказът няма грешка както винаги и във всяко отношение!:)
Поздрави!:)
цитирай
5. mariani - :)))))
23.06.2010 09:25
Следващия път имай търпение за поканата, разказвачо ;))
Весел да е денят ти
цитирай
6. romanov - Добро утро;)))
23.06.2010 09:29
lotos16 написа:
Разбиващ разказ... с ироничен привкус...
Напразно се опитах да отгатна края...
Поздравления!
Хубав ден!

цитирай
7. slavimirgenchev1953 - Като продължение на черния ти хумор
23.06.2010 09:29
бих казал, че ще е добре да имаме повече такива "рожденици", че инак няма отърване.... Ако чакаме наТемида ;)))
Хубаво написан разказа - от идеята до изпълението.
цитирай
8. romanov - Добро утро;)))
23.06.2010 09:29
iliada написа:
Тъкмо си мислех ,че с твоите 10 -те лева и аз съм се промъкнала на тържеството/
но все се съмнявах ,че има нещо гнило тука......./и язък за хайвера.........:(((
Написан чудесно разказ !
Поздравления!:)

цитирай
9. romanov - И на теб, г-н Венински:)))
23.06.2010 09:30
veninski написа:
Поздрави и от мен, приятелю!

цитирай
10. romanov - scarlety Всъщност РД е имало:)) (вероятно) На другата врата:)
23.06.2010 09:32
scarlety написа:
Но ако за момент го изключим,трябва да отбележа,че обичаите по тези"рождени дни" с ядене и пиене и пълна забрава за същността на събитието ме ужасяват!
Разказът няма грешка както винаги и във всяко отношение!:)
Поздрави!:)

цитирай
11. romanov - Благодаря ти:)
23.06.2010 09:33
slavimirgenchev1953 написа:
бих казал, че ще е добре да имаме повече такива "рожденици", че инак няма отърване.... Ако чакаме наТемида ;)))
Хубаво написан разказа - от идеята до изпълението.

цитирай
12. romanov - mariani - по - скоро - "Не обърквай вратите":)))
23.06.2010 09:44
mariani написа:
Следващия път имай търпение за поканата, разказвачо ;))
Весел да е денят ти

цитирай
13. razkazvachka - Много е добро!
23.06.2010 09:45
Затова на човека е даден езикът - не оня, който опитва черния хайвер, а другия - да пита и да каже - на незнаещите и неразбиращите:)))
цитирай
14. divna8 - На нашият рожден ден си поканен!!!
23.06.2010 09:49
Няма чер хайвер, но и "зелен" няма ...
Само кьопоолу :):):) С много чеснов лук :)))))))))
И утре си поканен, но... не казваме защо :):):)
Хубав разказ - отново!!!
цитирай
15. romanov - Що да пита - типично по Ганьовски - напред, към шведската маса..:)
23.06.2010 09:49
razkazvachka написа:
Затова на човека е даден езикът - не оня, който опитва черния хайвер, а другия - да пита и да каже - на незнаещите и неразбиращите:)))

цитирай
16. furiika - Безпогрешно усетих края!
23.06.2010 10:03
:)))
цитирай
17. romanov - divna8 изстуди ракйицата, поводи ще намерим:)))
23.06.2010 10:08
divna8 написа:
Няма чер хайвер, но и "зелен" няма ...
Само кьопоолу :):):) С много чеснов лук :)))))))))
И утре си поканен, но... не казваме защо :):):)
Хубав разказ - отново!!!

цитирай
18. tili - И такива "подаръци" се
23.06.2010 10:09
случват между добри съдружници...Нов дъбов ковчег.
Привет!
цитирай
19. monaliza121 - Още в началото усетих дебелата грешка...
23.06.2010 10:22
Хубав тъмен хумор и ирония към непоканения и рожденика, към нелепата ситуация, към погребението, което изглежда като рожден ден...
Удоволствие беше за мен!
цитирай
20. harvi - Потъвах в земята от срам, както правя доста често от подобни постъпки.
23.06.2010 10:26
Колкото и да не ни се иска, подобни типажи съвсем не са рядко явление. Поздрави за разказа!
цитирай
21. romanov - Дано си е заслужавало да стигнеш до края;))
23.06.2010 10:30
furiika написа:
:)))

цитирай
22. romanov - Привет:))
23.06.2010 10:32
tili написа:
случват между добри съдружници...Нов дъбов ковчег.
Привет!

цитирай
23. romanov - Мое е удоволствието, нека не се караме сега:))
23.06.2010 10:33
monaliza121 написа:
Хубав тъмен хумор и ирония към непоканения и рожденика, към нелепата ситуация, към погребението, което изглежда като рожден ден...
Удоволствие беше за мен!

цитирай
24. romanov - Да, за съжаление - не са никак редки случаи...Благодаря, че се отби:))
23.06.2010 10:34
harvi написа:
Колкото и да не ни се иска, подобни типажи съвсем не са рядко явление. Поздрави за разказа!

цитирай
25. diandra555 - Предусетих края
23.06.2010 10:47
Предусетих края още в началото, не знам как и защо.
Поздравления за чудесно написаното, за кой ли път се повтарям..
цитирай
26. romanov - Благодаря ти:)
23.06.2010 10:49
diandra555 написа:
Предусетих края още в началото, не знам как и защо.
Поздравления за чудесно написаното, за кой ли път се повтарям..

цитирай
27. miaa - Поздрави и усмивки, Романов! Не...
23.06.2010 11:13
Поздрави и усмивки, Романов! Нелепи ситуаии, колкото щеш, но ти си майстор на перото! Загубихме усетът и възпитанието си приятелю, някъде по пътя..
Благодаря ти за споделените мигове!
цитирай
28. romanov - miaa хубав ден:)
23.06.2010 11:29
miaa написа:
Поздрави и усмивки, Романов! Нелепи ситуаии, колкото щеш, но ти си майстор на перото! Загубихме усетът и възпитанието си приятелю, някъде по пътя..
Благодаря ти за споделените мигове!

цитирай
29. queerfish - Здравей, romanov
23.06.2010 11:41
Отново си непредвидим в края :) Замислих се върху това: "Живот, живот. Несправедлив си към едни, към други толкоз дащен”… Не, не, това не става за поема, по – добре:” Един живот удавен във шампанско, във хапки и в хайвер!...”
Иронично е, но много харесах! По-бедничкият, по-скромничкият живот може да не предлага блага и лукс, но пък е по-достоен, по-истински, отколкото онзи, удавения в шампанско, хапки и хайвер.
цитирай
30. lubara - Поздрави, romanov !
23.06.2010 12:04
Всяко нещо си има цена. След отговора на бащата разбрах за какво иде реч.
Четох скоро подобен разказ от Деян Енев.
Добре се е получило, нищо излишно!
цитирай
31. hel - Даа, лъскаво. . . Само майката нищо ...
23.06.2010 12:16
Даа, лъскаво... Само майката нищо не забелязва...
цитирай
32. sunny2 - Хареса ми, Романов... Благодаря за прочетеното!
23.06.2010 12:36
На пръв поглед - всичко е ясно. Не е. И никога няма да бъде разчетено докрай от четящия четец. Естеството на тая проза е от друго тесто. Знам ли... Хляб, вино и цъфнали портокалови дръвчета. Примерно. Иначе нямаше да ми хареса.
цитирай
33. kikowsky - Разказът
23.06.2010 12:37
е много добър :)
Аз имам един колега, дето ако му звъннат на gsm-а, веднага затваря и набира от служебния. Телефона си го зарежда на работа. На стола яде до дъно - и жилки да има, и тях ги яде. На колата си е сложил газова уредба. Иначе го помръзва, но акъл дава с охота, особено ако не са го питали. Ако го питат за нещо, все ме гледа да му подскажа. Манталитет!
цитирай
34. анонимен - :)))Много хубав разказ!Човек т...
23.06.2010 12:44
:)))Много хубав разказ!Човек трябва да внимава да не бърка адресите и "адресите":)И трябва да внимава за какво става въпрос, случая прилича и на блога - чети внимателно, да не стане недоразумение:)
поздрави
цитирай
35. net - СТРАХОТНО ЧУВСТВО ЗА ХУМОР, И НИЩО ...
23.06.2010 12:48
СТРАХОТНО ЧУВСТВО ЗА ХУМОР, И НИЩО НЕ ПОЗНАТО, НАПРОТИВ, ТИПИЧНО ЗА БГ
цитирай
36. divna8 - Еее, повод си имаме и не търсим - от този по-истински... само някой хубав мач :))))))))))))
23.06.2010 13:33
17. romanov - divna8 изстуди ракйицата, поводи ще намерим:)))
10:08
divna8 написа:
Няма чер хайвер, но и "зелен" няма ...
Само кьопоолу :):):) С много чеснов лук :)))))))))
И утре си поканен, но... не казваме защо :):):)
Хубав разказ - отново!!!
цитирай
37. bovari - трябва да го прочета
23.06.2010 13:54
трябва да го прочета
цитирай
38. hope17 - Лек черен
23.06.2010 14:13
хумор, като пикантна подправка за живота. Всичко е част от кръговрата, затова е и кисел и сладък, и лют и горчи...понякога леко сладни...абе, Живот !
Здрасти, Румене, малко разминаване в нагласите и очакванията на героя ти с действителността. Харесах :)))))
цитирай
39. stela50 - Хубав разказ ,с чувство за хумор -
23.06.2010 14:15
С една дума много ми хареса ,бих го прочела отново ...
Поздравления !
цитирай
40. kometapg - Разказът ти предизвика усмивка в ...
23.06.2010 15:18
Разказът ти предизвика усмивка в мен! Много добре написан!:)
цитирай
41. romanov - queerfish благодаря:)
23.06.2010 15:39
queerfish написа:
Отново си непредвидим в края :) Замислих се върху това: "Живот, живот. Несправедлив си към едни, към други толкоз дащен”… Не, не, това не става за поема, по – добре:” Един живот удавен във шампанско, във хапки и в хайвер!...”
Иронично е, но много харесах! По-бедничкият, по-скромничкият живот може да не предлага блага и лукс, но пък е по-достоен, по-истински, отколкото онзи, удавения в шампанско, хапки и хайвер.

цитирай
42. romanov - Любо, благодаря, поздрав и за теб:)
23.06.2010 15:41
lubara написа:
Всяко нещо си има цена. След отговора на бащата разбрах за какво иде реч.
Четох скоро подобен разказ от Деян Енев.
Добре се е получило, нищо излишно!

цитирай
43. romanov - ех, hel, и по - добре, че тя горката в момента...
23.06.2010 15:43
hel написа:
Даа, лъскаво... Само майката нищо не забелязва...

цитирай
44. kaprizna - Хареса ми,
23.06.2010 15:44
но изобщо не очаквах такъв край...
Поздрави!
цитирай
45. romanov - sunny2 :)))
23.06.2010 15:48
sunny2 написа:
На пръв поглед - всичко е ясно. Не е. И никога няма да бъде разчетено докрай от четящия четец. Естеството на тая проза е от друго тесто. Знам ли... Хляб, вино и цъфнали портокалови дръвчета. Примерно. Иначе нямаше да ми хареса.

цитирай
46. romanov - kikowsky :)) ето, че разпознахме един ...;)))
23.06.2010 15:50
kikowsky написа:
е много добър :)
Аз имам един колега, дето ако му звъннат на gsm-а, веднага затваря и набира от служебния. Телефона си го зарежда на работа. На стола яде до дъно - и жилки да има, и тях ги яде. На колата си е сложил газова уредба. Иначе го помръзва, но акъл дава с охота, особено ако не са го питали. Ако го питат за нещо, все ме гледа да му подскажа. Манталитет!

цитирай
47. romanov - vostroto благодаря ти:))
23.06.2010 15:55
vostroto написа:
:)))Много хубав разказ!Човек трябва да внимава да не бърка адресите и "адресите":)И трябва да внимава за какво става въпрос, случая прилича и на блога - чети внимателно, да не стане недоразумение:)
поздрави

цитирай
48. romanov - net благодаря и поздрави за теб:)
23.06.2010 15:59
net написа:
СТРАХОТНО ЧУВСТВО ЗА ХУМОР, И НИЩО НЕ ПОЗНАТО, НАПРОТИВ, ТИПИЧНО ЗА БГ

цитирай
49. romanov - divna8 съгласен! :)))
23.06.2010 16:00
divna8 написа:
17. romanov - divna8 изстуди ракйицата, поводи ще намерим:)))
10:08
divna8 написа:
Няма чер хайвер, но и "зелен" няма ...
Само кьопоолу :):):) С много чеснов лук :)))))))))
И утре си поканен, но... не казваме защо :):):)
Хубав разказ - отново!!!

цитирай
50. romanov - bovari само ако желаеш:)
23.06.2010 16:02
bovari написа:
трябва да го прочета

цитирай
51. romanov - hope17 радвам се;)))
23.06.2010 16:03
hope17 написа:
хумор, като пикантна подправка за живота. Всичко е част от кръговрата, затова е и кисел и сладък, и лют и горчи...понякога леко сладни...абе, Живот !
Здрасти, Румене, малко разминаване в нагласите и очакванията на героя ти с действителността. Харесах :)))))

цитирай
52. romanov - stela50 радвам се, благодаря ти! :))
23.06.2010 16:06
stela50 написа:
С една дума много ми хареса ,бих го прочела отново ...
Поздравления !

цитирай
53. romanov - kometapg благодаря, това ме радва;))
23.06.2010 16:08
kometapg написа:
Разказът ти предизвика усмивка в мен! Много добре написан!:)

цитирай
54. romanov - kaprizna благодаря, радвам се, че ти харесва;))
23.06.2010 16:10
kaprizna написа:
но изобщо не очаквах такъв край...
Поздрави!

цитирай
55. mamas - Поздрави, Романов!
23.06.2010 16:53
Бай Ганьо е жив, казаха го и по телевизията :)
цитирай
56. ckarlet - Поздрави и от мен, Романов, много ми ...
23.06.2010 17:01
Поздрави и от мен, Романов, много ми хареса и на мен!
Винаги си с актуални теми от живота!:)
цитирай
57. sevdabg - Здравей Романов,
23.06.2010 17:10
Аз какво ли да ти напиша след толкова хвалби и анализи ?:)
Знаеш, че още сутринта прочетох това вълшебство,
но прецених. че ще ми е нужен още един прочит,
за да го преживея пак.
Казвам да го преживея, защото в последните години
и в нашата рода погребенията приличат на описаното от теб.
Коктейли с привкус на бизнес сделки и др. важни за живите разговори.
Имах да ти казвам и още..но не е във връзка с разказа. ;)



цитирай
58. karambol5 - ПОздравления- точно в 10-ката !
23.06.2010 17:41
ПОздравления- точно в 10-ката !
цитирай
59. romanov - mamas :))
23.06.2010 17:42
mamas написа:
Бай Ганьо е жив, казаха го и по телевизията :)

цитирай
60. romanov - ckarlet благодаря, поздрав и за теб:))
23.06.2010 17:43
ckarlet написа:
Поздрави и от мен, Романов, много ми хареса и на мен!
Винаги си с актуални теми от живота!:)

цитирай
61. romanov - sevdabg - познато... но, казват, роб се смее, гроб не се... Благодаря и поздрав!
23.06.2010 17:46
sevdabg написа:
Аз какво ли да ти напиша след толкова хвалби и анализи ?:)
Знаеш, че още сутринта прочетох това вълшебство,
но прецених. че ще ми е нужен още един прочит,
за да го преживея пак.
Казвам да го преживея, защото в последните години
и в нашата рода погребенията приличат на описаното от теб.
Коктейли с привкус на бизнес сделки и др. важни за живите разговори.
Имах да ти казвам и още..но не е във връзка с разказа. ;)




цитирай
62. romanov - karambol5 Снайперситче, а:)) Поздрав!
23.06.2010 17:49
karambol5 написа:
ПОздравления- точно в 10-ката !

цитирай
63. анонимен - Романов, тоя разказ е ала О'Хенри.
23.06.2010 18:46
Разкази с неочакван край.
цитирай
64. romanov - kushel :)
23.06.2010 20:07
kushel написа:
Разкази с неочакван край.

цитирай
65. zaycheto - ...
23.06.2010 20:23
Какаво да кажа аз, то всичко е изписано и толкова много коментари, разсъждения, анализи... Само бих се повторила.
Живота такъв какъвто е. Имаш невероятен талант да пишеш с такава лекота и с "простички" думи за толкова дълбоки и сериозни неща.
Поздрави!
цитирай
66. romanov - Добър вечер и се радвам, че намина:)
23.06.2010 20:29
zaycheto написа:
Какаво да кажа аз, то всичко е изписано и толкова много коментари, разсъждения, анализи... Само бих се повторила.
Живота такъв какъвто е. Имаш невероятен талант да пишеш с такава лекота и с "простички" думи за толкова дълбоки и сериозни неща.
Поздрави!

цитирай
67. pumona - Стегна ме гърлото,
23.06.2010 22:50
стягането продължи по-надолу някъде около пилора...
и сега вече е като кълбо - за храна не мисля.
Обаче.
След продължителна тежка и трудно излизаща от мен въздишка - казвам - Браво за разказа!
цитирай
68. mileidi46 - :))))
24.06.2010 02:28
:)))))
цитирай
69. romanov - pumona :))
24.06.2010 20:05
pumona написа:
стягането продължи по-надолу някъде около пилора...
и сега вече е като кълбо - за храна не мисля.
Обаче.
След продължителна тежка и трудно излизаща от мен въздишка - казвам - Браво за разказа!

цитирай
70. romanov - mileidi46 :))
24.06.2010 20:06
mileidi46 написа:
:)))))

цитирай
71. zvezdichka - Майстор си
24.06.2010 21:32
на разказите с непредвидими краища :).
цитирай
72. romanov - zvezdichka :)))
01.07.2010 05:25
zvezdichka написа:
на разказите с непредвидими краища :).

цитирай
73. boliarkabg - коя съм аз да правя комнтари, а?
31.07.2010 16:29
коя съм аз да правя комнтари,а?
цитирай
74. to4ka - . ...
02.08.2010 17:34
Разказ по-ценен от тонове сирене :)
Смъртта, уви, се появява на най-неочаквани места и в най-неудобно време...
цитирай
75. thedarkangel1977 - последния рожден ден е най-. . . все ...
28.08.2010 21:47
последния рожден ден е най-...
все още не знам какъв :)

браво... чудесна ирония...
днес народът намира повод за веселба и за ядене и пиене, дори и на погребения...
цитирай
76. romanov - boliarkabg радвам се че намираш време за мен:)
08.09.2010 21:34
boliarkabg написа:
коя съм аз да правя комнтари,а?

цитирай
77. romanov - thedarkangel1977 :)
08.09.2010 21:39
thedarkangel1977 написа:
последния рожден ден е най-...
все още не знам какъв :)

браво... чудесна ирония...
днес народът намира повод за веселба и за ядене и пиене, дори и на погребения...

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930