Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2010 08:07 - Тайнствената книга
Автор: romanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 10826 Коментари: 44 Гласове:
53

Последна промяна: 01.06.2010 08:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Часове преди сватбата тъстът ми подари тази книга. Като всеки баща и той искаше дъщеря му да е най – щастливата жена на света. " Затова - каза ми - чети й от нея всяка вечер. В твой интерес е! Не пропускай да й четеш!". Кимнах. "Обещай ми!"- настоя той. "Обещавам!"- отвърнах и я прелистих - само първата страница бе препрочитана многократно. Останалите бяха нови и слепени, неотваряни.    Понякога й четях, понякога пропусках и тогава просто се любехме. Когато ни се родиха двама сина, спрях да й чета, а вече не се и любехме – та тя имаше такъв прекрасен здрав сън - бракът ни просто вървеше идеално.     Не знам за нея, но аз бях щастлив и доволен. И така, докато една нощ тя не откачи. Ей така, както си спяхме откачи. Най - неочаквано и изключително грубо се нахвърли върху мен, крещейки:  - Съмнявах се, че ми изневеряваш, но тоя път ви хванах! Теб и оная руса кучка от счетоводството. Как не те е срам да оскверниш брака ни! Как можа да ми го причиниш след всичките тези години!... Ще ви убия и двамата, кълна се в гроба на баща си! Ще ви убия!  Прегърнах я:  -Това е било само сън, лош сън, кошмари си имала, как можа да допуснеш, че ще ти изневеря някога!? Та аз толкова те обичам! Хайде полегни си, успокой се! Искаш ли да ти почета малко? Искаш ли? Добре, започвам.    Взех книгата от нощното шкафче и отворих на първата страница:    - Когато ме чуеш да отброявам от десет назад, ще се вслушаш в гласа ми и ще заспиш непробудно...Девет...Отпусни се удобно...Седем... Освободи напрежението от сетивата си... Пет... Чувстваш се спокойна и безгрижна... Три... Всичките ти страхове са изчезнали...Две... Унасяш се и сънят те обсебва... Лека нощ!    Наместих възглавницата си и затворих очи с надеждата, нощното ми похождение да продължи оттам, от където бе прекъснато така безцеремонно. И се получи. Отново се пренесох в нечия спалня - леглото като гондола, балдахинови завески, ароматни свещи и прекрасна блондинка - страстна и тръпнеща, копнееща за ласките ми. Пристъпих към нея. Сърцето ми биеше лудо, до пръсване. Нахвърлихме се с дива страст един към друг. Устните й се впиха в моите, ръцете й ме притеглиха в обятията си, нозете й се сключиха около хълбоците ми. И неудържимо се отдадохме на похот и удоволствия. И понеже дяволът не бърза за никъде – нощта на греха можеше да продължава до безкрайност. И точно тогава, когато бях на гребена на вълната от екстаз, видях как нечий силует се промъква към леглото - изведнъж изникнал, като от нищото. Разлюляха, разбягаха се сенките лилав лепнещ полумрак, отнесоха със себе си и уханията, и ласките, а аз изтръпнах! Бях познал съпругата си, която приближаваше стискайки бащината си пушка. Пристъпваше неумолима и решителна, а бледото й, безкръвно лице, бе застинало в ехидна гримаса - белег на болката и унижението на мамената жена. Злото огънче в очите й ми напомни заканата: „Ще ви убия и двамата!” Изплашен, се опитах да скоча, да побягна, но чаршафите се бяха усукали около тялото ми, държаха ме здраво и не ми даваха да помръдна. Зинах да изкрещя, но дланта й запуши устата ми. А когато усетих цевта в слепоочието си, успях само да си помисля: „ Господи! Моля те, дано е сън! Моля те, Господи, сън да е!”    Напразно опитвах да се пробудя от кошмара, извивах се и стенех, но бях като прикован в легло, което заплашваше да се превърне в мое смъртно ложе. И тогава, в просъницата, като от преизподнята на Ада дочух монотонният й, леденостуден глас и кръвта ми се смрази:    - Когато ме чуеш да отброявам от десет назад, ще се вслушаш в гласа ми и ще заспиш непробудно!... Преди да ме обгърне мрак, с периферията на окото си успях да забележа, че четеше от последната страница.  - Тоя път - завинаги! - завърши фразата, захвърли книгата и си легна в нейния край на леглото.   Румен Романов



Гласувай:
53



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sevdabg - Ех, Романов
31.05.2010 08:20
Къде ме отведе с този разказ....
Далече... високо...
Само ти го можеш !
Благодаря
и Поздрави
С.
цитирай
2. romanov - Добро утро:)) Къде, къде те отведох, я сподели:)))
31.05.2010 08:26
sevdabg написа:
Къде ме отведе с този разказ....
Далече... високо...
Само ти го можеш !
Благодаря
и Поздрави
С.

цитирай
3. osi4kata - хехехе
31.05.2010 08:38
на тате пушката винаги върши работа :))))

чудесен разказвач си
цитирай
4. razkazvachka - Страхотно -
31.05.2010 08:52
действа разбуждащо рано сутрин - и не поставя казуси на тежката понеделнишка глава:))))
цитирай
5. strannica - Ами така е...
31.05.2010 08:55
Баща й е знаел кое е в твой интерес. Ама кой да слуша :)
Така е, като не си изпълняваш обещанията :)
цитирай
6. romanov - Дори и да не гръмне:)))
31.05.2010 08:57
osi4kata написа:
на тате пушката винаги върши работа :))))

чудесен разказвач си

цитирай
7. romanov - :))) Усмихната седмица!
31.05.2010 08:59
razkazvachka написа:
действа разбуждащо рано сутрин - и не поставя казуси на тежката понеделнишка глава:))))

цитирай
8. romanov - Вика човека - "чети", ама а де ! :))) Хехе:)))
31.05.2010 09:00
strannica написа:
Баща й е знаел кое е в твой интерес. Ама кой да слуша :)
Така е, като не си изпълняваш обещанията :)

цитирай
9. ckarlet - Хубаво начало на работната седм...
31.05.2010 09:12
Хубаво начало на работната седмица, Романов!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
10. karambol5 - Страхотно начало на деня :))))
31.05.2010 09:27
Страхотно начало на деня :))))
цитирай
11. romanov - И на теб:)
31.05.2010 09:38
ckarlet написа:
Хубаво начало на работната седмица, Романов!
Прекрасен ден ти желая!

цитирай
12. romanov - Дааа:)) И хубава нова седмица:)
31.05.2010 09:52
karambol5 написа:
Страхотно начало на деня :))))

цитирай
13. ivankalilova - И аз благодаря, за чудесното начало ...
31.05.2010 10:24
И аз благодаря, за чудесното начало на новата седмица!!
Дай БОГ наистина да е хубава!:):):)
цитирай
14. romanov - Дано:)
31.05.2010 10:38
ivankalilova написа:
И аз благодаря, за чудесното начало на новата седмица!!
Дай БОГ наистина да е хубава!:):):)

цитирай
15. scarlety - Сън...?
31.05.2010 10:52
Понякога и аз се чудя кое е било сън и кое реалност!:)
Съжалявам хората,които никога не сънуват!
Аз обичам сънищата!:)
Поздравления за разказа!:)
цитирай
16. romanov - :))) Усмихната седмица и на теб!
31.05.2010 11:22
scarlety написа:
Понякога и аз се чудя кое е било сън и кое реалност!:)
Съжалявам хората,които никога не сънуват!
Аз обичам сънищата!:)
Поздравления за разказа!:)

цитирай
17. sunny2 - Благодаря, Романов!
31.05.2010 11:25
Добър разказ. Много добър разказ. Твоите образи потъват в подсъзнанието ми. Не мога да ги забравя. Вдъхновена седмица, приятелю!
цитирай
18. monaliza121 - Много обичам...
31.05.2010 11:33
Пушката на тате гърми винаги, когато трябва...
Поздравления!
цитирай
19. miaa - Само ти можеш да направиш така, че човек да направи и невъзможното в собствените си очи!Мъдрост и сила излъчват словата ти, Романов!
31.05.2010 11:46
Хубавото ни е дадено за да ни радва, но ако не го ценим, обичаме и обгрижваме, то потъвава в бездната на бездушието и еднобразието.
Тайнствената книга на мъдростта , нека ни опази от деградация и самосъжеление.
Благодаря ти за споделените мигове! Прекрасни са!
цитирай
20. romanov - Благодаря sunny2:))
31.05.2010 12:10
sunny2 написа:
Добър разказ. Много добър разказ. Твоите образи потъват в подсъзнанието ми. Не мога да ги забравя. Вдъхновена седмица, приятелю!

цитирай
21. romanov - monaliza121 - по - хубаво от това - здраве;)))
31.05.2010 12:11
monaliza121 написа:
Пушката на тате гърми винаги, когато трябва...
Поздравления!

цитирай
22. hope17 - Ха, разбра ли
31.05.2010 12:11
сега, защо някои хора не трябва да четат определени книги :))) Защото, когато не си подготвен за някои неща....не се знае къде ще се озовеш ! Здравей, толкова ясно и точно, аз какво да добавя...само това :))))))))))))))
цитирай
23. romanov - Благодаря ти за хубавите думи, miaa! :))
31.05.2010 12:12
miaa написа:
Хубавото ни е дадено за да ни радва, но ако не го ценим, обичаме и обгрижваме, то потъвава в бездната на бездушието и еднобразието.
Тайнствената книга на мъдростта , нека ни опази от деградация и самосъжеление.
Благодаря ти за споделените мигове! Прекрасни са!

цитирай
24. romanov - hope17, нека е хубав денят ти:)) И ти благодаря!
31.05.2010 12:14
hope17 написа:
сега, защо някои хора не трябва да четат определени книги :))) Защото, когато не си подготвен за някои неща....не се знае къде ще се озовеш ! Здравей, толкова ясно и точно, аз какво да добавя...само това :))))))))))))))

цитирай
25. diandra555 - Тайнствената книга
31.05.2010 12:22
Когато човек пише, неминуемо разкрива нещо от себе си - видях нещо, което ми хареса!
А си чудесен разказвач и откъде ти хрумват всичките тия истории, просто се чудя!
цитирай
26. roza17 - Хубав разказ и оставя у мен едно п...
31.05.2010 12:51
Хубав разказ и оставя у мен едно приятно усещане, въпреки драматизма:)...
"бракът ни просто вървеше идеално" - хахаха - чувството за хумор е на ниво!
Сънувай, докато можеш, макар и да си има рисковете:)...Страшното идва всъщност по-късно - когато не можеш да заспиш...
цитирай
27. romanov - diandra555 благодаря ти:)
31.05.2010 13:00
diandra555 написа:
Когато човек пише, неминуемо разкрива нещо от себе си - видях нещо, което ми хареса!
А си чудесен разказвач и откъде ти хрумват всичките тия истории, просто се чудя!

цитирай
28. romanov - roza17, тогава започвам да пиша... После:)
31.05.2010 13:03
roza17 написа:
Хубав разказ и оставя у мен едно приятно усещане, въпреки драматизма:)...
"бракът ни просто вървеше идеално" - хахаха - чувството за хумор е на ниво!
Сънувай, докато можеш, макар и да си има рисковете:)...Страшното идва всъщност по-късно - когато не можеш да заспиш...

цитирай
29. анонимен - :)Романов, не можеш да се оплачеш от ...
31.05.2010 14:41
:)Романов, не можеш да се оплачеш от липса на въображение:)Много хубав раказ, и не много безопасен сън:)Все пак си оцелял, щом си го написал:)))
поздравления!
цитирай
30. basst - Хипнозата е голяма работа :) Да в...
31.05.2010 14:43
Хипнозата е голяма работа :) Да взема да я пробвам...но от последната страница...;)
Страхотен разказ! Прекрасни идеи ми даде :)*
Поздрави! :)
цитирай
31. romanov - vostroto:))) Благодаря!
31.05.2010 18:37
vostroto написа:
:)Романов, не можеш да се оплачеш от липса на въображение:)Много хубав раказ, и не много безопасен сън:)Все пак си оцелял, щом си го написал:)))
поздравления!

цитирай
32. romanov - Идея!? Ама после ще ми носиш цигарки;))))
31.05.2010 18:38
basst написа:
Хипнозата е голяма работа :) Да взема да я пробвам...но от последната страница...;)
Страхотен разказ! Прекрасни идеи ми даде :)*
Поздрави! :)

цитирай
33. kass - romanov
31.05.2010 20:07
ахх, добре, че не можем да надничаме в сънищата на половинките, че кой знае какви филми ще гледаме :). Поздрави Романов, много ми хареса!
цитирай
34. romanov - kass, да не забравяме да погледнем последната страница на книгата:)))
31.05.2010 20:58
kass написа:
ахх, добре, че не можем да надничаме в сънищата на половинките, че кой знае какви филми ще гледаме :). Поздрави Романов, много ми хареса!

цитирай
35. lotos16 - Румене,
01.06.2010 16:52
какво го направи тоя твоя герой: заспа непробудно като Спящата красавица или го усмърти завинаги... Няколко пъти чета финала, някак си не става ясно...
цитирай
36. romanov - lotos16
01.06.2010 18:41
" - Когато ме чуеш да отброявам от десет назад, ще се вслушаш в гласа ми и ще заспиш непробудно!... Тоя път - завинаги! " (cit)
:)))
цитирай
37. georgibogdanow - Стилът ти, romanov, не може да бъде ...
01.06.2010 22:48
Стилът ти, romanov, не може да бъде объркан... независимо каква е фабулата. Изключително вълнуващ и образен, а същевременно истински. Поздрави!
цитирай
38. romanov - georgibogdanow благодаря ти! :)
01.06.2010 22:53
georgibogdanow написа:
Стилът ти, romanov, не може да бъде объркан... независимо каква е фабулата. Изключително вълнуващ и образен, а същевременно истински. Поздрави!

цитирай
39. sarcezlatna - :)
03.06.2010 06:53
http://www.youtube.com/watch?v=-mBjG9chIFw
цитирай
40. romanov - Мерси за "Хей, Джо" - песничка, която харесвам:)
03.06.2010 10:04
sarcezlatna написа:
http://www.youtube.com/watch?v=-mBjG9chIFw

цитирай
41. stela50 - Чудесен разказ,истински с въображение и...напрежение.
04.06.2010 01:34
Много ми хареса...
Поздравления ,romanov !
цитирай
42. romanov - stela50, добър ден! Благодаря ти! :)
04.06.2010 10:25
stela50 написа:
Много ми хареса...
Поздравления ,romanov !

цитирай
43. yotovava - ... пак поздрав
07.09.2010 20:38
... :)
Радвам се, че откривам отново неща, които са ми харесвали ....

Поздрави
Валя
цитирай
44. romanov - yotovava Благодаря:) Ти сериозно си се заела с четене;)))
08.09.2010 21:41
yotovava написа:
... :)
Радвам се, че откривам отново неща, които са ми харесвали ....

Поздрави
Валя

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930