Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2009 06:50 - Много ли съм грозна?
Автор: romanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 9670 Коментари: 60 Гласове:
31

Последна промяна: 09.12.2009 23:19


                                            image

- Скъпи, как се справяш с всичките тези жени около теб?
- Ревнуваш ли, миличко?
О, не! Аз толкова ти вярвам













Тагове:   Много,


Гласувай:
31



1. ninariz - Добро утро, Романов!
23.11.2009 07:33
Ще чета по-късно, че дълъг разказът, а тичам за работа.
Лек ден!
цитирай
2. анонимен - Жеков Добро утро!
23.11.2009 07:37
Днес направо ме разби! Но ще го чета още веднъж, много сериозни проблеми си засегнал.
Дълбоко, философско, на моменти граничещите с безумие разсъждения на героя ти, човек, който бяга от травма в детството си, превърнал я в всеобща трагедия..
Много е силно!
цитирай
3. irka66 - Прекрасно!!!!!!!!!!!!!!
23.11.2009 07:39
Поздравления!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
4. hope17 - Добро утро,
23.11.2009 07:48
ето какво веднага се настани в ума ми,една неопровержима истина,която ти безпогрешно си описал-силата да вземат трудни решения е на страната на жените!!!По някакъв неведом и за нас начин пренебрегваме страха,ако изобщо се появи,и правим неща необясними иначе!Жените понасят винаги и последствията от грешките си,каквото и да им струва това...изобщо добре си съпоставил силата на женския дух и метаморфозата на един мъж,колебанията през които минава,вината вътре в него...и прозрението накрая...А в края на коридора просто има нещо ново,което не познаваме,ограничени от очевидните реалности и човешкото тяло,но едва ли няма продължение...едва ли...Здравей,Романов...много мислещо започна понеделник :)))
цитирай
5. minavam - Понякога, когато чета твоите силни ...
23.11.2009 08:14
Понякога, когато чета твоите силни неща (като това тук), ми се иска да те набия задето често взе да прахосваш таланта си с повърхностните разказчета.
Дори да изключа смъртта, с която много автори обичат да прекаляват (аз също, що да се лъжем) ТОВА тук, Румене, е изключително добро.
Браво.
Без ирония и повърхностното "баце" ти го казвам.
Браво!
цитирай
6. lubopitstvo - Разказите заслужават не да се четат крадешком.
23.11.2009 08:50
Стигнах до половината и понедлнишкото ежедневие си иска своето.
По-късно.
цитирай
7. totoni - Твоите разкази не си позволявам да ...
23.11.2009 10:29
Твоите разкази не си позволявам да коментирам...
Просто всеки път се наслаждавам и ги препрочитам, и всеки път ги виждам по различен начин...Благодаря ти за тази провокация и хубав ден!
Поздрави!

цитирай
8. lotos16 - Добро утро или вече е добър ден?
23.11.2009 10:33
И аз така набързо по диагонал минах през разказа, ще чета бавно после, все пак в работно време няма как да му отдам цялото си внимание. Разнежващо начало...
цитирай
9. daringrain - А така!
23.11.2009 10:49
Падна ли ми в ръчичките! Сега ще си позволя критика...
:)
Много рядко го правя, бих казала дори изобщо не си го позволявам, но ето - импулс. Увлече ме яко в началото, дори си зарязах работата, а после ме "изпусна". Обемът не е проблем за мен, проблем е преминаването от фаза във фаза. Прескочих определени пасажи дори...
Мисля, трябва да го сгъстиш. Емоционално и фразеологично. Като си хванал за гушата, не давай да си поемаме дъх. Както си правил неведнъж.
И добро утро, разбира се!
Рейни
цитирай
10. romanov - ninariz Лек да е денят ти:)
23.11.2009 11:57
ninariz написа:
Ще чета по-късно, че дълъг разказът, а тичам за работа.
Лек ден!

цитирай
11. romanov - Жеков Благодаря!
23.11.2009 11:58
анонимен написа:
Днес направо ме разби! Но ще го чета още веднъж, много сериозни проблеми си засегнал.
Дълбоко, философско, на моменти граничещите с безумие разсъждения на героя ти, човек, който бяга от травма в детството си, превърнал я в всеобща трагедия..
Много е силно!

цитирай
12. romanov - irka66 Благодаря!
23.11.2009 11:59
irka66 написа:
Поздравления!!!!!!!!!!!!!!!!!!

цитирай
13. romanov - hope17 благодаря!
23.11.2009 12:00
hope17 написа:
ето какво веднага се настани в ума ми,една неопровержима истина,която ти безпогрешно си описал-силата да вземат трудни решения е на страната на жените!!!По някакъв неведом и за нас начин пренебрегваме страха,ако изобщо се появи,и правим неща необясними иначе!Жените понасят винаги и последствията от грешките си,каквото и да им струва това...изобщо добре си съпоставил силата на женския дух и метаморфозата на един мъж,колебанията през които минава,вината вътре в него...и прозрението накрая...А в края на коридора просто има нещо ново,което не познаваме,ограничени от очевидните реалности и човешкото тяло,но едва ли няма продължение...едва ли...Здравей,Романов...много мислещо започна понеделник :)))

цитирай
14. romanov - minavam дори да ме набиеш, нещата няма да се променят:)
23.11.2009 12:04
minavam написа:
Понякога, когато чета твоите силни неща (като това тук), ми се иска да те набия задето често взе да прахосваш таланта си с повърхностните разказчета.
Дори да изключа смъртта, с която много автори обичат да прекаляват (аз също, що да се лъжем) ТОВА тук, Румене, е изключително добро.
Браво.
Без ирония и повърхностното "баце" ти го казвам.
Браво!

И футболистите не играят постоянно на ръба на възможностите:) А може и да съм бил "контузен" него ден, на повърхностни изяви..Или пък ти?:))
цитирай
15. romanov - lubopitstvo:)) Понеделници, какво да ги правиш:)) А инак - отиде така цялата седмица:)
23.11.2009 12:05
lubopitstvo написа:
Стигнах до половината и понедлнишкото ежедневие си иска своето.
По-късно.

цитирай
16. romanov - totoni:) Трябва ли да повтарям, че коментарите приемам като зреждане:)?
23.11.2009 12:07
totoni написа:
Твоите разкази не си позволявам да коментирам...
Просто всеки път се наслаждавам и ги препрочитам, и всеки път ги виждам по различен начин...Благодаря ти за тази провокация и хубав ден!
Поздрави!


цитирай
17. romanov - lotos16:) Ако имаш търпение да го дочетеш, обади се :)
23.11.2009 12:09
lotos16 написа:
И аз така набързо по диагонал минах през разказа, ще чета бавно после, все пак в работно време няма как да му отдам цялото си внимание. Разнежващо начало...

цитирай
18. romanov - daringrain:) Благодаря, че се отби и коментира! Ако го направя, просто няма да е същият разказа, който исках да напиша. Поеми глътка въздух, а недочетеното, нек
23.11.2009 12:12
daringrain написа:
Падна ли ми в ръчичките! Сега ще си позволя критика...
:)
Много рядко го правя, бих казала дори изобщо не си го позволявам, но ето - импулс. Увлече ме яко в началото, дори си зарязах работата, а после ме "изпусна". Обемът не е проблем за мен, проблем е преминаването от фаза във фаза. Прескочих определени пасажи дори...
Мисля, трябва да го сгъстиш. Емоционално и фразеологично. Като си хванал за гушата, не давай да си поемаме дъх. Както си правил неведнъж.
И добро утро, разбира се!
Рейни

..а недочетеното, нека остане такова. Явно си търсила финала:)
И мен често ми се е искало филмът бързо да покаже финала, ама някак си - да не свършва още;)
цитирай
19. minavam - Понякога, когато чета твоите силни ...
23.11.2009 12:13
romanov написа:
minavam написа:
Понякога, когато чета твоите силни неща (като това тук), ми се иска да те набия задето често взе да прахосваш таланта си с повърхностните разказчета.
Дори да изключа смъртта, с която много автори обичат да прекаляват (аз също, що да се лъжем) ТОВА тук, Румене, е изключително добро.
Браво.
Без ирония и повърхностното "баце" ти го казвам.
Браво!

И футболистите не играят постоянно на ръба на възможностите:) А може и да съм бил "контузен" него ден, на повърхностни изяви..Или пък ти?:))


По-добре да не пишеш всеки ден, но да пишеш добре, така мисля. Това тук е добро, и то много.
Но ти го знаеш))))
цитирай
20. romanov - minavam :)))
23.11.2009 12:21
minavam написа:
romanov написа:
minavam написа:
Понякога, когато чета твоите силни неща (като това тук), ми се иска да те набия задето често взе да прахосваш таланта си с повърхностните разказчета.
Дори да изключа смъртта, с която много автори обичат да прекаляват (аз също, що да се лъжем) ТОВА тук, Румене, е изключително добро.
Браво.
Без ирония и повърхностното "баце" ти го казвам.
Браво!

И футболистите не играят постоянно на ръба на възможностите:) А може и да съм бил "контузен" него ден, на повърхностни изяви..Или пък ти?:))


По-добре да не пишеш всеки ден, но да пишеш добре, така мисля. Това тук е добро, и то много.
Но ти го знаеш))))

Истината е, че аз не мога без да пиша постоянно. МОже би е добре да не публикувам всеки ден, това искаше да кажеш вероятно?
И да отбирам само най-силните неща, за блог.бг?
Разбирам! Но как да стане, като само моята оценка(самооценка) явно не е достатъчна за да разбера, кое е най-най!? Затова и търся мнението на читателите. А понякога и мен не ми харесват неща на всепризнати майстори, разбира се, но няма как да разберат, а и едва ли им пука за мен:)
И тогава си казвам, че или не ги чета, или ги чета отново, докато намеря нещо, което явно не съм допрочел, разбрал...
Може би, ако тук имаше модератор - прозаик, на който му пукаше какво се публикува, щеше да отсява плявата...
Мен не ме бива в това:)))
Ако искаш, мога да ти ги пращам предварително, преди публикация?
:)
цитирай
21. minavam - Понякога, когато чета твоите силни ...
23.11.2009 12:23
romanov написа:
minavam написа:
romanov написа:
minavam написа:
Понякога, когато чета твоите силни неща (като това тук), ми се иска да те набия задето често взе да прахосваш таланта си с повърхностните разказчета.
Дори да изключа смъртта, с която много автори обичат да прекаляват (аз също, що да се лъжем) ТОВА тук, Румене, е изключително добро.
Браво.
Без ирония и повърхностното "баце" ти го казвам.
Браво!

И футболистите не играят постоянно на ръба на възможностите:) А може и да съм бил "контузен" него ден, на повърхностни изяви..Или пък ти?:))


По-добре да не пишеш всеки ден, но да пишеш добре, така мисля. Това тук е добро, и то много.
Но ти го знаеш))))

Истината е, че аз не мога без да пиша постоянно. МОже би е добре да не публикувам всеки ден, това искаше да кажеш вероятно?
И да отбирам само най-силните неща, за блог.бг?
Разбирам! Но как да стане, като само моята оценка(самооценка) явно не е достатъчна за да разбера, кое е най-най!? Затова и търся мнението на читателите. А понякога и мен не ми харесват неща на всепризнати майстори, разбира се, но няма как да разберат, а и едва ли им пука за мен:)
И тогава си казвам, че или не ги чета, или ги чета отново, докато намеря нещо, което явно не съм допрочел, разбрал...
Може би, ако тук имаше модератор - прозаик, на който му пукаше какво се публикува, щеше да отсява плявата...
Мен не ме бива в това:)))
Ако искаш, мога да ти ги пращам предварително, преди публикация?
:)


Нали търсиш мнението на читателите? Е, като твой читател ти казвам че това тук е много добро и силно, сори че не ти угодих с мнението си))))
цитирай
22. romanov - minavam :)))
23.11.2009 12:37
minavam написа:
romanov написа:
minavam написа:
romanov написа:
minavam написа:
Понякога, когато чета твоите силни неща (като това тук), ми се иска да те набия задето често взе да прахосваш таланта си с повърхностните разказчета.
Дори да изключа смъртта, с която много автори обичат да прекаляват (аз също, що да се лъжем) ТОВА тук, Румене, е изключително добро.
Браво.
Без ирония и повърхностното "баце" ти го казвам.
Браво!

И футболистите не играят постоянно на ръба на възможностите:) А може и да съм бил "контузен" него ден, на повърхностни изяви..Или пък ти?:))


По-добре да не пишеш всеки ден, но да пишеш добре, така мисля. Това тук е добро, и то много.
Но ти го знаеш))))

Истината е, че аз не мога без да пиша постоянно. МОже би е добре да не публикувам всеки ден, това искаше да кажеш вероятно?
И да отбирам само най-силните неща, за блог.бг?
Разбирам! Но как да стане, като само моята оценка(самооценка) явно не е достатъчна за да разбера, кое е най-най!? Затова и търся мнението на читателите. А понякога и мен не ми харесват неща на всепризнати майстори, разбира се, но няма как да разберат, а и едва ли им пука за мен:)
И тогава си казвам, че или не ги чета, или ги чета отново, докато намеря нещо, което явно не съм допрочел, разбрал...
Може би, ако тук имаше модератор - прозаик, на който му пукаше какво се публикува, щеше да отсява плявата...
Мен не ме бива в това:)))
Ако искаш, мога да ти ги пращам предварително, преди публикация?
:)


Нали търсиш мнението на читателите? Е, като твой читател ти казвам че това тук е много добро и силно, сори че не ти угодих с мнението си))))

Благодаря ти, благодаря! И не се сърдя, не го прави и ти! В спора се ражда истината:) Поздрав за лек ден!
цитирай
23. minavam - Романов, аз не се сърдя, ти пък! Аз го ...
23.11.2009 12:39
Романов, аз не се сърдя, ти пък! Аз го препрочитам. рядко ми се случва.
цитирай
24. romanov - minavam :)))На път си да ме усмихнеш широооко:)))
23.11.2009 12:41
minavam написа:
Романов, аз не се сърдя, ти пък! Аз го препрочитам. рядко ми се случва.

цитирай
25. rean - Нещата от живота такива, каквито не ни се иска да са
23.11.2009 13:14
Наблегнал си на философското струва ми се, по-малко драматизъм като действие, но не е екшън филм в крайна сметка. Накрая бях на път да ревна.
цитирай
26. romanov - rean Добър ден;) Не деля на категории нещата които пиша, дори аз не знам разказ ли е или некролог.
23.11.2009 13:22
rean написа:
Наблегнал си на философското струва ми се, по-малко драматизъм като действие, но не е екшън филм в крайна сметка. Накрая бях на път да ревна.

Така или иначе, казвам каквото мисля.
Поздрав!
цитирай
27. tili - Грешки, изпуснати
23.11.2009 13:36
мигове, заблудата че животът е безкраен и винаги има време да поправим стореното. Само и този път, само и днес... Няма връщане, няма!!!
цитирай
28. minavam - Препрочетох го, хареса ми още по...
23.11.2009 13:37
Препрочетох го, хареса ми още повече. Копи-пейстнах си го, като те издават на хартиен носител и си навириш носа да ти се плезя безмълвно:-)))
цитирай
29. rean - Некролог? Никога не би ми дошло наум да дам такоива определение! Хубав е разказа!
23.11.2009 13:46
romanov написа:
rean написа:
Наблегнал си на философското струва ми се, по-малко драматизъм като действие, но не е екшън филм в крайна сметка. Накрая бях на път да ревна.

Така или иначе, казвам каквото мисля.
Поздрав!

цитирай
30. romanov - tili за съжаление са такива нещата от живота...Поздрав!
23.11.2009 13:51
tili написа:
мигове, заблудата че животът е безкраен и винаги има време да поправим стореното. Само и този път, само и днес... Няма връщане, няма!!!

цитирай
31. romanov - minavam :)))Първото може да се случи, но второто - никога!:))
23.11.2009 13:53
"..., като те издават на хартиен носител и си навириш носа"
цитирай
32. romanov - rean нека и аз се пошегувам веднъж де;)) За приятели - с отстъпка, 30% ли беше;)))
23.11.2009 13:54
rean написа:
romanov написа:
rean написа:
Наблегнал си на философското струва ми се, по-малко драматизъм като действие, но не е екшън филм в крайна сметка. Накрая бях на път да ревна.

Така или иначе, казвам каквото мисля.
Поздрав!


Поздрав и - пошегувах се:))
цитирай
33. ninariz - Дори да я излъгал, а той сигурно е, това е най-благородната му постъпка в историята:
23.11.2009 14:02
"- Сега ме целуни…Ела, не хапя…Много ли съм грозна такава…Сигурно съм страшна…
-- Прекрасна си! Не трепери, тук съм, ето. Топля те! Мая…"

Ако имаше как да не го прочета това...
Благодаря!
цитирай
34. romanov - ninariz Можеше и да не го четеш. Твой избор е :)
23.11.2009 14:05
ninariz написа:
"- Сега ме целуни…Ела, не хапя…Много ли съм грозна такава…Сигурно съм страшна…
-- Прекрасна си! Не трепери, тук съм, ето. Топля те! Мая…"

Ако имаше как да не го прочета това...
Благодаря!

цитирай
35. rean - Ако не го бе прочела все едно си закусила филия с конфитюр, която си пропуснала да намажеш!
23.11.2009 14:07
ninariz написа:
"- Сега ме целуни…Ела, не хапя…Много ли съм грозна такава…Сигурно съм страшна…
-- Прекрасна си! Не трепери, тук съм, ето. Топля те! Мая…"

Ако имаше как да не го прочета това...
Благодаря!

цитирай
36. ninariz - rean
23.11.2009 14:10
И така много ми приседна, много!!! Това исках да кажа, много силно, несправедливо, ужасяващо. Баси живота!!!
цитирай
37. romanov - Всеки има право на избор дали да чете или не!
23.11.2009 14:12
rean написа:
ninariz написа:
"- Сега ме целуни…Ела, не хапя…Много ли съм грозна такава…Сигурно съм страшна…
-- Прекрасна си! Не трепери, тук съм, ето. Топля те! Мая…"

Ако имаше как да не го прочета това...
Благодаря!


цитирай
38. romanov - ninariz няма как да го напиша другояче, нали разбираш...Няма начин просто!
23.11.2009 14:13
ninariz написа:
И така много ми приседна, много!!! Това исках да кажа, много силно, несправедливо, ужасяващо. Баси живота!!!

цитирай
39. miaa - Здравей Романов, прекрасно е всичко до , което се докоснеш!
23.11.2009 14:24
Как ще оценим хубавите мигове, ако не живеем на пълни обороти и със сърце.
Няма идеални хора,или ако ги има.. те не са между нас. Скучни са с праволинейният си подход, с безконечните си призиви и лозунги.
А колко по- човешко е да сбъркаш, да не се отчайваш и да опиташ отново за да прозреш, че не бива да пропускаме това, за което сме създадени...
Можем да избягаме от омагьосания кръг на тази бясна надпревара с времето. Важното е да почувстваме животът си и да го пазим защото е дар Божи. Аз съм невъзможна оптимистка, и след като сме рожби на тази Земя, трябва да вземем с пълни шепи от живота това , което ни се полага.Благодаря ти.
цитирай
40. romanov - miaa Благодаря ти за прочита и коментара. Дано е хубав и денят ти! :)
23.11.2009 14:27
miaa написа:
Как ще оценим хубавите мигове, ако не живеем на пълни обороти и със сърце.
Няма идеални хора,или ако ги има.. те не са между нас. Скучни са с праволинейният си подход, с безконечните си призиви и лозунги.
А колко по- човешко е да сбъркаш, да не се отчайваш и да опиташ отново за да прозреш, че не бива да пропускаме това, за което сме създадени...
Можем да избягаме от омагьосания кръг на тази бясна надпревара с времето. Важното е да почувстваме животът си и да го пазим защото е дар Божи. Аз съм невъзможна оптимистка, и след като сме рожби на тази Земя, трябва да вземем с пълни шепи от живота това , което ни се полага.Благодаря ти.

цитирай
41. injir - Странен е животът. Все ни изнена...
23.11.2009 15:00
Странен е животът. Все ни изненадва. И с хубаво. И с лошо. Какво ли още Съдбата ни е приготвила? Очаквам с нетърпение.
цитирай
42. romanov - injir! Когато ми домъчнее и се питам защо съм в такова настроение, се сещам когато се появиш - оправя се:))
23.11.2009 15:05
injir написа:
Странен е животът. Все ни изненадва. И с хубаво. И с лошо. Какво ли още Съдбата ни е приготвила? Очаквам с нетърпение.

Благодаря, че наминаваш:)
цитирай
43. min11hetep - Добър вечер, Romanov! :)
23.11.2009 20:40
За твоята любов съм тук -
за тая, в която не повярвах -
докато изнизваш се
в ръцете ми без звук
и пак ме галиш -
тръпнеща и вярна.
И воин със целувка ми дари -
това си ти, това си ти -
най-ценното
в живота ми - измама.
Щом можеш
ти да ми простиш,
пред теб на колене
ти обещавам
... да порасна!
;) :):):)
цитирай
44. romanov - Мина! Страхотен стих! Благодаря!
23.11.2009 20:44
min11hetep написа:
За твоята любов съм тук -
за тая, в която не повярвах -
докато изнизваш се
в ръцете ми без звук
и пак ме галиш -
тръпнеща и вярна.
И воин със целувка ми дари -
това си ти, това си ти -
най-ценното
в живота ми - измама.
Щом можеш
ти да ми простиш,
пред теб на колене
ти обещавам
... да порасна!
;) :):):)

цитирай
45. lotos16 - Прочетох на спокойствие.
23.11.2009 21:06
И се връщам да чета пак. Толкова е многопланово, а в същото време толкова много си синтезирал, че всяка дума има тежест, смисъл, внушение.
(От този разказ и роман може за излезе.)
цитирай
46. анонимен - romanov,
23.11.2009 21:10
просто не мога да коментирам, хубаво и разтърсващо е.
Чета те вечер на спокойствие, защото не става набързо с разказите ти. И препрочитам.
цитирай
47. romanov - lotos16 да, признвам, че не е от най-леките ми четива..:)
23.11.2009 21:10
lotos16 написа:
И се връщам да чета пак. Толкова е многопланово, а в същото време толкова много си синтезирал, че всяка дума има тежест, смисъл, внушение.
(От този разказ и роман може за излезе.)

цитирай
48. romanov - animo - благодаря, разбирам...Аз вечер наблягам на водката, но ви и наглеждам, един ден ще ви препитам всички :)))
23.11.2009 21:12
animo написа:
просто не мога да коментирам, хубаво и разтърсващо е.
Чета те вечер на спокойствие, защото не става набързо с разказите ти. И препрочитам.

Шегичка!
Благодаря, че намираш търпение да стигаш до края:)
Един днес го прочете за 2 мин, ама той бил "специален" четял 10 000 думи за 3 мин:)))
цитирай
49. lotos16 - Като природно бедствие е този разказ.
23.11.2009 21:21
Романов, това е твоят стил. Даже и на ломската гара да сме, пак ще е интересен разказ.
Спомням си, че в един друг сайт не исках да те чета, защото все ми ставаше тъжно. Ама не си спомням с кой разказ ме зариби към творчеството си. И сега дали ще имам време да се подготвя за препитването!? :)))))
цитирай
50. romanov - lotos16:))) Ех, значи почвам да ги правя по-дълги:))
23.11.2009 21:50
lotos16 написа:
Романов, това е твоят стил. Даже и на ломската гара да сме, пак ще е интересен разказ.
Спомням си, че в един друг сайт не исках да те чета, защото все ми ставаше тъжно. Ама не си спомням с кой разказ ме зариби към творчеството си. И сега дали ще имам време да се подготвя за препитването!? :)))))

цитирай
51. анонимен - romanov,
23.11.2009 21:53
в края е интересното, как да го пропусна ... :) Затова вечер, спокойничко, без разсейване ...

Интересни хора те навестяват - като шампионът в четенето. :)))
цитирай
52. romanov - animo:)) Има и други, ама за тях - друг път:))))
23.11.2009 22:14
animo написа:
в края е интересното, как да го пропусна ... :) Затова вечер, спокойничко, без разсейване ...

Интересни хора те навестяват - като шампионът в четенето. :)))

цитирай
53. анонимен - Чета те отдавна, не коментирам, но този път!!!
23.11.2009 22:54
Истинско, отвратително-истинско по дяволите! Реализъм лъха от всяка една дума, дълбоко познание на психологията и душевноста, на "реда" в държавицата" ни, на дребните душици, мижитурките, страхливците, измета. Разбирам защо пишеше предимно за такива, преди се дразнех но с всеки изминат ден се убеждавам колко си прав! Но само твоето перо няма да е достаъчно да се отървем от недъзите си, нито още сто такива. Все пак поздравление за гражданската позиция, за силата ти, за моралния ти дух!
Пиши, Романов! Поклон и ти благодаря!
цитирай
54. romanov - Изказвания като твоето не може да не ме радват.Благодаря, че се отбиваш!
23.11.2009 22:57
анонимен написа:
Истинско, отвратително-истинско по дяволите! Реализъм лъха от всяка една дума, дълбоко познание на психологията и душевноста, на "реда" в държавицата" ни, на дребните душици, мижитурките, страхливците, измета. Разбирам защо пишеше предимно за такива, преди се дразнех но с всеки изминат ден се убеждавам колко си прав! Но само твоето перо няма да е достаъчно да се отървем от недъзите си, нито още сто такива. Все пак поздравление за гражданската позиция, за силата ти, за моралния ти дух!
Пиши, Романов! Поклон и ти благодаря!

цитирай
55. basst - Един живот. . . . живян заедно-по...
23.11.2009 23:43
Един живот .... живян заедно-поотделно паралелно...
Отдавна не бях плакала..:(((
Вярно е това - внимавай, какво си пожелаваш, защото може и да се сбъдне...
Поздрави!
цитирай
56. romanov - basst Добро утро!
24.11.2009 04:08
basst написа:
Един живот .... живян заедно-поотделно паралелно...
Отдавна не бях плакала..:(((
Вярно е това - внимавай, какво си пожелаваш, защото може и да се сбъдне...
Поздрави!

цитирай
57. bemberski - Много силно. Много.
24.11.2009 04:38
Много силно. Много.
цитирай
58. romanov - bemberski добро утро и ти благодаря, че намина:)
24.11.2009 05:08
bemberski написа:
Много силно. Много.

цитирай
59. mamas - Порой от думи.
25.11.2009 21:41
Много и силни. Като камъни по активирало се свлачище. И нито една не е излишна. Героят ти е трупал, трупал в себе си, още от детството. И сега се е отприщил бентът.
Не е дълъг разказът. Съответства на фабулата. Цял един живот преминава като отделни картини и всяка има своето място, коя да пропуснеш...

Поздравления!
цитирай
60. romanov - mamas, благодаря! Много изстрадан е този разказ.
25.11.2009 21:43
mamas написа:
Много и силни. Като камъни по активирало се свлачище. И нито една не е излишна. Героят ти е трупал, трупал в себе си, още от детството. И сега се е отприщил бентът.
Не е дълъг разказът. Съответства на фабулата. Цял един живот преминава като отделни картини и всяка има своето място, коя да пропуснеш...

Поздравления!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930