Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2009 07:12 - Десети етаж
Автор: romanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 13948 Коментари: 99 Гласове:
19

Последна промяна: 09.12.2009 21:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Тагове:   етаж,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sorceress - Хмм. . . . . не е ли странно. . . . Никой ...
17.09.2009 07:28
Хмм.....не е ли странно....Никой не дърпа нагоре тия дето са долу,но издигнеш ли се два пръста над земята,все някой ще те дръпне за роклята и ще те приземи.
Добро утро! :)
цитирай
2. romanov - Добро и от мен:)
17.09.2009 07:41
sorceress написа:
Хмм.....не е ли странно....Никой не дърпа нагоре тия дето са долу,но издигнеш ли се два пръста над земята,все някой ще те дръпне за роклята и ще те приземи.
Добро утро! :)

Може би я е дръпнал, за да се надигне и той:)
цитирай
3. romanov - Добро утро :)
17.09.2009 07:42
[quote=zabavnata]Финалното ти изречение е страхотно! Всеки в даден момент от живота си изпитва ЛЮБОВ към някого,когото поставя на ПИЕДЕСТАЛ. Тъжно е този някой да отлети. Да,всеки има нужда от СВОБОДА и ПОЛЕТ,но ако обича истински винаги ще се завръща.
Поздрави!

Лек ден на теб:)
цитирай
4. ninariz - Джуджето е видяло в птицата един по различен начин да изразиш себе си, не само "като животно за разплод"
17.09.2009 08:27
Хубаво е винаги да има някой който да ни е за пример. И правото на избор не винаги е единствено,поне така си мислех досега...
цитирай
5. izlagazia - този път не можах да намеря излагацията веднага
17.09.2009 08:28
ама при втори прочит - много ги има от тия - свалящите. Ужким звезди ти свалят, ама май по-вярно е че те свалят от звездите. Е, хайде да политам, че се задържах нещо ;))
цитирай
6. romanov - Приятен полет, звездоброецо:)))
17.09.2009 08:29
izlagazia написа:
ама при втори прочит - много ги има от тия - свалящите. Ужким звезди ти свалят, ама май по-вярно е че те свалят от звездите. Е, хайде да политам, че се задържах нещо ;))

цитирай
7. romanov - Който не вярва в Снежанка, така е;))
17.09.2009 08:30
ninariz написа:
Хубаво е винаги да има някой който да ни е за пример. И правото на избор не винаги е единствено,поне така си мислех досега...

цитирай
8. dialog - Горчивия хап
17.09.2009 08:45
"Когато Дяволът ти предлага това, което искаш най - много, дори да е самият Дявол, трябва да танцуваш с него."
Не винаги трябва да получиш най-желаното от дявола, наоколо има толкова много ангели
Не винаги трябва да глътнеш гопчивия хап преди десерта
цитирай
9. mariani - Добро утро!
17.09.2009 08:45
Понякога чудесата са по-близо от колкото си мислим...а за колко от тях си отваряме /затваряме/ очите?...Поздравления, romanov и успешен ден!
цитирай
10. romanov - Понякога няма десерт, дори не те допускат до масата.
17.09.2009 08:53
dialog написа:
"Когато Дяволът ти предлага това, което искаш най - много, дори да е самият Дявол, трябва да танцуваш с него."
Не винаги трябва да получиш най-желаното от дявола, наоколо има толкова много ангели
Не винаги трябва да глътнеш гопчивия хап преди десерта

Нашият герой е успял да се "изкачи" дори до десетия.
цитирай
11. romanov - Добро и от мен:)
17.09.2009 08:55
mariani написа:
Понякога чудесата са по-близо от колкото си мислим...а за колко от тях си отваряме /затваряме/ очите?...Поздравления, romanov и успешен ден!

А понякога ги търсим и не намираме; понякога просто си казваме: Съдба!
Понякога, понякога...
Поздрави и за теб:)
цитирай
12. dialog - ако няма десерт
17.09.2009 08:55
значи не си на правилната маса или дори не си влязал в твоя "ресторант". Винаги има десерти.
цитирай
13. romanov - Ресторант? И кой ще те научи, кой ресторант, коя маса са "правилни"?
17.09.2009 08:58
dialog написа:
значи не си на правилната маса или дори не си влязал в твоя "ресторант". Винаги има десерти.

цитирай
14. dialog - а ти чий глас искаш да чуеш?
17.09.2009 09:08
Когато Дяволът ти предлага това, което искаш най - много, дори да е самият Дявол, трябва да танцуваш с него
А трябва ли наистина?
цитирай
15. ckarlet - Добро утро и от мен!
17.09.2009 09:12
Винаги съм олицетворявала един жребец със сила, мощ и уникалност, мисля, че краят ти също го показа…А мечтите ни със сигурност трябва да са по-високи от десетия етаж:)))
Страхотен разказ, Romanov!
Хубав ден от мен!
цитирай
16. romanov - КОгато си в безизходица, когато това е единсвен шанс, както на героя, какво друго му остава?!
17.09.2009 09:26
dialog написа:
Когато Дяволът ти предлага това, което искаш най - много, дори да е самият Дявол, трябва да танцуваш с него
А трябва ли наистина?


Освен да легне да умира!? Явно е трябвало да танцува, макар, че не е желалел, ПРИНУДЕН е бил.
ПРИНУДЕН, затова, защото не е човек като другите, а "животно за разплод", уродливо, сбъркано, незщастно. Единствена утеха са били парите, с които е подпомагал семейството си.
цитирай
17. romanov - Десетия етаж е образно казано. Колкото и да са големи, не можем да надскочим себе си. Но бихме могли да опитаме:)
17.09.2009 09:29
ckarlet написа:
Винаги съм олицетворявала един жребец със сила, мощ и уникалност, мисля, че краят ти също го показа…А мечтите ни със сигурност трябва да са по-високи от десетия етаж:)))
Страхотен разказ, Romanov!
Хубав ден от мен!

А жребецът е наистина хубаво животно!
И аз го харесвам.
В разказа, аналог правя само за някои физиологични показатели, относно героя, сещаш се..
:)
Поздарви!
цитирай
18. ckarlet - Напълно е подходящо твоето срав...
17.09.2009 10:28
Напълно е подходящо твоето сравнение, Romanov :)))
цитирай
19. cecka1504 - Романов, Романов, останах без д...
17.09.2009 11:14
Романов, Романов, останах без думи... отново.
Поздрави!
цитирай
20. eliana - поздравления!
17.09.2009 11:41
и хубав ден-
с Вяра,Надежда
и Любов!
цитирай
21. vselena777 - уауууууууууууууууууууууууу и отново ме изненада
17.09.2009 12:00
Ти си като непресъхващ извор .....
Тези 3 пасажа ме навяха на много мисли.....

Когато Дяволът ти предлага това, което искаш най - много, дори да е самият Дявол, трябва да танцуваш с него


И защото, осъзнах, че не нужно да си роден, като животно, за разплод, за да имаш мечти по - високи от десетият етаж.

Той се е приел като жиголо - станал безчувствен....


Имах чувство, че ме разглежда отвътре. Като стар, познат албум, преглеждан вече милион пъти, който все пак отваряме, с надежда, че е останало нещо забравено в него.

А тук усеща нещо - позабравено, непознато дори

А тя зао го пита дали ще се омъжи за него.....
цитирай
22. dialog - Долу и Горе, Ниско-Високо
17.09.2009 13:24
интересно ми е защо Долу и Ниско е равнозначно на лошо, а Високо и Горе на хубаво. Защо Раят е нагоре, а Ада е надолу? Дали защото човешкия род на инат иска да се бори със земното притегляне? Имаш ли мнение, интересно ми е?
цитирай
23. romanov - Лошо без нет! :))
17.09.2009 13:34
ckarlet написа:
Напълно е подходящо твоето сравнение, Romanov :)))

цитирай
24. romanov - Добър ден Цеци:) Защо бе, да не си летяла досега:)))?
17.09.2009 13:35
cecka1504 написа:
Романов, Романов, останах без думи... отново.
Поздрави!

цитирай
25. romanov - И какво измисли за тия пасажи:)? 2ч вече мислиш:))
17.09.2009 13:39
vselena777 написа:
Ти си като непресъхващ извор .....
Тези 3 пасажа ме навяха на много мисли.....

Когато Дяволът ти предлага това, което искаш най - много, дори да е самият Дявол, трябва да танцуваш с него


И защото, осъзнах, че не нужно да си роден, като животно, за разплод, за да имаш мечти по - високи от десетият етаж.

Той се е приел като жиголо - станал безчувствен....


Имах чувство, че ме разглежда отвътре. Като стар, познат албум, преглеждан вече милион пъти, който все пак отваряме, с надежда, че е останало нещо забравено в него.

А тук усеща нещо - позабравено, непознато дори

А тя зао го пита дали ще се омъжи за него.....

цитирай
26. romanov - Имам предложение:)НО няма общо с разказа;))
17.09.2009 13:40
dialog написа:
интересно ми е защо Долу и Ниско е равнозначно на лошо, а Високо и Горе на хубаво. Защо Раят е нагоре, а Ада е надолу? Дали защото човешкия род на инат иска да се бори със земното притегляне? Имаш ли мнение, интересно ми е?

цитирай
27. romanov - И за теб:))
17.09.2009 13:47
eliana написа:
и хубав ден-
с Вяра,Надежда
и Любов!

цитирай
28. vselena777 - Ти си като непресъхващ извор. . . . . ...
17.09.2009 13:53
romanov написа:
[quote=vselena777]Ти си като непресъхващ извор .....
Тези 3 пасажа ме навяха на много мисли.....

Когато Дяволът ти предлага това, което искаш най - много, дори да е самият Дявол, трябва да танцуваш с него


И защото, осъзнах, че не нужно да си роден, като животно, за разплод, за да имаш мечти по - високи от десетият етаж.

Той се е приел като жиголо - станал безчувствен....


Имах чувство, че ме разглежда отвътре. Като стар, познат албум, преглеждан вече милион пъти, който все пак отваряме, с надежда, че е останало нещо забравено в него.

А тук усеща нещо - позабравено, непознато дори

А тя зао го пита дали ще се омъжи за него.....

[/quote

Написах бе, ама който не чете пък и аз 2 часа чакам да ми одобриш коментара...... :Р
цитирай
29. vselena777 - романов,
17.09.2009 13:55
давай предложенията, няма значение че не са в темата....

Долу е лошото - защото е тъмно, защото хората ги погребват физически долу, долу е несяното, неразбраното, неизледването, тъмното,черното - може би заради тези причини го свързваме с лошото....
цитирай
30. romanov - Ами 2 ч. се чудих над него, да го "одобря" ли, да не го ли...:))))))
17.09.2009 13:59
vselena777 написа:
romanov написа:
[quote=vselena777]Ти си като непресъхващ извор .....
Тези 3 пасажа ме навяха на много мисли.....

Когато Дяволът ти предлага това, което искаш най - много, дори да е самият Дявол, трябва да танцуваш с него


И защото, осъзнах, че не нужно да си роден, като животно, за разплод, за да имаш мечти по - високи от десетият етаж.

Той се е приел като жиголо - станал безчувствен....


Имах чувство, че ме разглежда отвътре. Като стар, познат албум, преглеждан вече милион пъти, който все пак отваряме, с надежда, че е останало нещо забравено в него.

А тук усеща нещо - позабравено, непознато дори

А тя зао го пита дали ще се омъжи за него.....

[/quote

Написах бе, ама който не чете пък и аз 2 часа чакам да ми одобриш коментара...... :Р

цитирай
31. vselena777 - искаш война и спор ли.....
17.09.2009 14:00
.....какво стана с реплика за омъжването - заради бялата ролкя ли какво ли...инак нещо не ми се вписва....
цитирай
32. romanov - Трябва да започнем от Библията, от Сътворението на света:))
17.09.2009 14:01
vselena777 написа:
давай предложенията, няма значение че не са в темата....

Долу е лошото - защото е тъмно, защото хората ги погребват физически долу, долу е несяното, неразбраното, неизледването, тъмното,черното - може би заради тези причини го свързваме с лошото....


Ако си спомняш началото, можеш да си отговориш:))
И е насаждано през вековете на човек, от църквата, разбира се, и ето ни днес изправени пред въпроса на диалог;))
А тя се скри, след като предизвика скандал:)))
Журналистите са така:)))
цитирай
33. romanov - Ако една птица ти предложи брак, какво ти казва?:))))
17.09.2009 14:03
vselena777 написа:
.....какво стана с реплика за омъжването - заради бялата ролкя ли какво ли...инак нещо не ми се вписва....

цитирай
34. vselena777 - elleelel
17.09.2009 14:04
ама тя журналистка ли е......супер

повечето с атолкова арогантки и нахални, нетактичнии безскруполни... А ТЯ НЕ Е ТАКАВА

Аз не си спомням в библията да пише за ад и рай, че Бог ни наказва за някои неща....

За да не търся сега библията подскажи, че нали съм на работа....
цитирай
35. romanov - Не знам далие журналист :)) Шегувкам си се;)) Подходът й е такъв;)))
17.09.2009 14:07
vselena777 написа:
ама тя журналистка ли е......супер

повечето с атолкова арогантки и нахални, нетактичнии безскруполни... А ТЯ НЕ Е ТАКАВА

Аз не си спомням в библията да пише за ад и рай, че Бог ни наказва за някои неща....

За да не търся сега библията подскажи, че нали съм на работа....

цитирай
36. vselena777 - та кажи си мнението
17.09.2009 14:08
де....аз моята 1-ва мисъл написах и споделих :))) пиши и ти,че ме ядоса преди малко и ще ти дърпам ушите....само да ми паднеш, ама не в краката де...хихихихи
цитирай
37. romanov - Мнението ми е, че човект е заблуден от религията, за да има такива твърдения:)
17.09.2009 14:18
vselena777 написа:
де....аз моята 1-ва мисъл написах и споделих :))) пиши и ти,че ме ядоса преди малко и ще ти дърпам ушите....само да ми паднеш, ама не в краката де...хихихихи

Всичко се основава на страха от незивестното, от векове е насаждана(казах от кого) тази заблуда, още като е паднал първият огън от горски пожар, предизивкан от природните стихии,като е вкусил първото си печено и е разбрал, че е по - хубаво от суровото, ааа, много ме върщаш назад:))
Не е имал реално обяснение на нещата, и сам си е издигнал в култ боговете. Всичко идва от невежество. И естествено са се намерили умни глави, които да използват (и до ден днешен) първобитният страх на човек за овладяване и командване на масите...
Ясен ли съм сега:)?
цитирай
38. cecka1504 - Аха,
17.09.2009 14:20
направо полет над кукувиче гнездо, пълно с около 130 кукувичета - сладури :)))) Току що се приземих ;)))
цитирай
39. romanov - Добре дошла, тъкмо разискваме библейски проблеми:))
17.09.2009 14:22
cecka1504 написа:
направо полет над кукувиче гнездо, пълно с около 130 кукувичета - сладури :)))) Току що се приземих ;)))


Значи, 130 дечица, а:)) Машала, както би казал един наш чиляк от близкото минало! Ашколсум, бравос!
Тц тц тц!
130..,не е шега, ей:))
И..побеляла ли ти е главицата:)))?
цитирай
40. dorichela - Искам и аз да мога да летя. . . . Но без ...
17.09.2009 14:26
Искам и аз да мога да летя.... Но без хапчета и психоклиники :)
цитирай
41. romanov - Тогава..а, може! От Аспарухов мост:))
17.09.2009 14:28
dorichela написа:
Искам и аз да мога да летя.... Но без хапчета и психоклиники :)


И от Дунав мост, ама нема ни пуснта да скачаме от там:))
Бънджи -полет, за предпочитания пред дрога - полет:))
Навитак?
цитирай
42. romanov - Е, просто, БЛАГОДАРЯ! за тоя комент!
17.09.2009 14:30
mirandolina написа:
..до края просто останах без..дъх !:))) Да...от кръста нагоре сме разумни същества, а надолу сме...животни, но при нас има МЕЧТИ ! Никога не ти се предлага мечта, без да имаш шанса да я осъществиш !:)))
Благодаря ти, Романов ! В един момент исках да кажа като героя на Уилям Уортън "Пилето"...."Първият ми полет.......", но аз "летя" само в мечтите си.:)))

:)))
цитирай
43. анонимен - Към въпрса за бялата птица и брака
17.09.2009 14:35
Мисля че те кани да полетиш с това предложение за женитба?
може да не съм права, така ,и прозвуча
поздрави!
цитирай
44. cecka1504 - Правилно - работата е сериозна. За ...
17.09.2009 14:37
Правилно - работата е сериозна. За главицата ми какво да ти кажа, аз съм на достатъчно години, че и без дечица да е тръгнала да побелява :)
цитирай
45. dorichela - Романов,
17.09.2009 14:44
навитак!!! Знаеш ли откога искам да се мятам?!!? :)
цитирай
46. rean - " Не исках да те изплаша. Само да ти покажа слънцето. Виж, изгряло е вече, и чака да се събудиш. "
17.09.2009 14:45
Уродливо-надарено-джудже--жиголо невярващо че ще изгрее слънце на улицата му. Това е отново дребният човечец и Живота. Борбата за оцеляване дори да работи като каруцар или докер. Има дарба,но тя е "неприлична' за човек,а той си изкарва хляба с нея! В неразстящото му тяло зреят копнежи,които той подтиска, защото са немислими заради недъга му. Недъга на обществото да се справи с днешните и утрешни проблеми.
"Птицата" пиела хапчета! Всички ги пием, и ракията и дрогата и са наркотици, потъпкване съзнанието си, за да оцелеем до утрето!
Романе, ти пак човъркаш!
Пак ровиш!
Благодаря че те има, но кой те чете, а и да те четат, разбират ли те?
А за мен си като отворена страница, стегнато, точно, ясно!
Дерзай, пич!
цитирай
47. romanov - Така си е:)))
17.09.2009 14:51
анонимен написа:
Мисля че те кани да полетиш с това предложение за женитба?
може да не съм права, така ,и прозвуча
поздрави!

Права си!
цитирай
48. romanov - Т.е помъдряваш:)) Да не те притеснява факта:)))
17.09.2009 14:52
cecka1504 написа:
Правилно - работата е сериозна. За главицата ми какво да ти кажа, аз съм на достатъчно години, че и без дечица да е тръгнала да побелява :)

цитирай
49. romanov - Дори, ще му напишем едно продължение:))
17.09.2009 14:54
dorichela написа:
навитак!!! Знаеш ли откога искам да се мятам?!!? :)


"Полет от мост(неуточнен още кой)-2; по - висок от десет етажа:))
в главните роли..: Дори и (кой друг?)
:)
цитирай
50. romanov - Благодаря! Задълбочено вникваш в материята!
17.09.2009 14:57
rean написа:
Уродливо-надарено-джудже--жиголо невярващо че ще изгрее слънце на улицата му. Това е отново дребният човечец и Живота. Борбата за оцеляване дори да работи като каруцар или докер. Има дарба,но тя е "неприлична' за човек,а той си изкарва хляба с нея! В неразстящото му тяло зреят копнежи,които той подтиска, защото са немислими заради недъга му. Недъга на обществото да се справи с днешните и утрешни проблеми.
"Птицата" пиела хапчета! Всички ги пием, и ракията и дрогата и са наркотици, потъпкване съзнанието си, за да оцелеем до утрето!
Романе, ти пак човъркаш!
Пак ровиш!
Благодаря че те има, но кой те чете, а и да те четат, разбират ли те?
А за мен си като отворена страница, стегнато, точно, ясно!
Дерзай, пич!

Но не съм много съгласен, че който не е кометирал по подобен начин(или изобщо) не ме е разбрал.
Още повече, това са дребните житейски нещица, с които всеки с сблъсква. Може би просто нямат твоят начин на изказ, което не ги прави по - малко читатели!
Поздрав!
цитирай
51. dorichela - Как кой друг!?
17.09.2009 14:59
Романов, разбира се :):) Главен подстрикател :)
цитирай
52. romanov - Не помниш ли скока от самолета:))
17.09.2009 15:00
dorichela написа:
Романов, разбира се :):) Главен подстрикател :)

Страх ме е от високото:))
Освен да ме напиеш некъде по капаните около моста:)))
цитирай
53. cecka1504 - Правилно - работата е сериозна. За ...
17.09.2009 15:01
romanov написа:
cecka1504 написа:
Правилно - работата е сериозна. За главицата ми какво да ти кажа, аз съм на достатъчно години, че и без дечица да е тръгнала да побелява :)



Охо, мъдрост да видиш - блика направо :)))

Дори, аз съм навита на бънжди :)
цитирай
54. romanov - Опа, Дори! Цецка навитак:)))
17.09.2009 15:02
cecka1504 написа:
romanov написа:
cecka1504 написа:
Правилно - работата е сериозна. За главицата ми какво да ти кажа, аз съм на достатъчно години, че и без дечица да е тръгнала да побелява :)



Охо, мъдрост да видиш - блика направо :)))

Дори, аз съм навита на бънжди :)



Айде вие двечките полетете, аз ще си ви се кефя отдолу, от кръчмето:)))
П.П. С полички ли ще бъдете, бтв:))))))))
цитирай
55. dorichela - Романов,
17.09.2009 15:04
ще те напия, това да ти е грижата.... :):):) Ще ти мине и страха и всичко... :) Охлюви небесни :):)
Цеци, ти и без напиване скачаш, нали? :)

П.П. Ще ти дам едни полички на тебе.... Аз съм с дънка! Ха! :) ще гледаш само рошавата ми глава, летяща надолу и разперените ми ръце! :)
цитирай
56. rean - Вярвай ми бе човеко!!!
17.09.2009 15:05
romanov написа:
rean написа:
Уродливо-надарено-джудже--жиголо невярващо че ще изгрее слънце на улицата му. Това е отново дребният човечец и Живота. Борбата за оцеляване дори да работи като каруцар или докер. Има дарба,но тя е "неприлична' за човек,а той си изкарва хляба с нея! В неразстящото му тяло зреят копнежи,които той подтиска, защото са немислими заради недъга му. Недъга на обществото да се справи с днешните и утрешни проблеми.
"Птицата" пиела хапчета! Всички ги пием, и ракията и дрогата и са наркотици, потъпкване съзнанието си, за да оцелеем до утрето!
Романе, ти пак човъркаш!
Пак ровиш!
Благодаря че те има, но кой те чете, а и да те четат, разбират ли те?
А за мен си като отворена страница, стегнато, точно, ясно!
Дерзай, пич!

Но не съм много съгласен, че който не е кометирал по подобен начин(или изобщо) не ме е разбрал.
Още повече, това са дребните житейски нещица, с които всеки с сблъсква. Може би просто нямат твоят начин на изказ, което не ги прави по - малко читатели!
Поздрав!

цитирай
57. cecka1504 - Хаха, разочарование - аз поли не ...
17.09.2009 15:06
Хаха, разочарование - аз поли не нося :))))))
цитирай
58. romanov - Аз само попитах, щото имам неколко, не ги нося...:))))))
17.09.2009 15:09
cecka1504 написа:
Хаха, разочарование - аз поли не нося :))))))

цитирай
59. romanov - Виж как се сети:))))
17.09.2009 15:11
dorichela написа:
ще те напия, това да ти е грижата.... :):):) Ще ти мине и страха и всичко... :) Охлюви небесни :):)
Цеци, ти и без напиване скачаш, нали? :)

П.П. Ще ти дам едни полички на тебе.... Аз съм с дънка! Ха! :) ще гледаш само рошавата ми глава, летяща надолу и разперените ми ръце! :)


Не да те разочаровм, но...трудничко ще ти е с напиването:))
Знаеш ли, колко съм трениран:)
Освен, ако нямаш банкова сметка на кайманите:)))))))
цитирай
60. romanov - Ех, айде, мир да има:)
17.09.2009 15:12
rean написа:
romanov написа:
rean написа:
Уродливо-надарено-джудже--жиголо невярващо че ще изгрее слънце на улицата му. Това е отново дребният човечец и Живота. Борбата за оцеляване дори да работи като каруцар или докер. Има дарба,но тя е "неприлична' за човек,а той си изкарва хляба с нея! В неразстящото му тяло зреят копнежи,които той подтиска, защото са немислими заради недъга му. Недъга на обществото да се справи с днешните и утрешни проблеми.
"Птицата" пиела хапчета! Всички ги пием, и ракията и дрогата и са наркотици, потъпкване съзнанието си, за да оцелеем до утрето!
Романе, ти пак човъркаш!
Пак ровиш!
Благодаря че те има, но кой те чете, а и да те четат, разбират ли те?
А за мен си като отворена страница, стегнато, точно, ясно!
Дерзай, пич!

Но не съм много съгласен, че който не е кометирал по подобен начин(или изобщо) не ме е разбрал.
Още повече, това са дребните житейски нещица, с които всеки с сблъсква. Може би просто нямат твоят начин на изказ, което не ги прави по - малко читатели!
Поздрав!


цитирай
61. dorichela - романов,
17.09.2009 15:12
ти на краставичар краставици недей да продаваш.. :):) Кака ти с тая мъжка компания дето е израсла много добре знае колко пие един мъж.. :):)
Ще скачаш и това е.. :) Ако искаш и поличка ще ти сложим! :)
цитирай
62. romanov - И на теб не успях да пробутам нищо...
17.09.2009 15:14
dorichela написа:
ще те напия, това да ти е грижата.... :):):) Ще ти мине и страха и всичко... :) Охлюви небесни :):)
Цеци, ти и без напиване скачаш, нали? :)

П.П. Ще ти дам едни полички на тебе.... Аз съм с дънка! Ха! :) ще гледаш само рошавата ми глава, летяща надолу и разперените ми ръце! :)


Знаете ли , какви са готини, Китайски, на цветчета и йероглифчета:))
хехехех
цитирай
63. dorichela - Романов,
17.09.2009 15:15
аз в китайска номерация не се побирам.. те ония декоративните... :):):)
цитирай
64. romanov - Може да знаеш, колко пият мъжете, ама мен не знаеш:))
17.09.2009 15:16
dorichela написа:
ти на краставичар краставици недей да продаваш.. :):) Кака ти с тая мъжка компания дето е израсла много добре знае колко пие един мъж.. :):)
Ще скачаш и това е.. :) Ако искаш и поличка ще ти сложим! :)


Сом във вода давила ли си:))))?

цитирай
65. dorichela - Романов,
17.09.2009 15:18
дунавски соме, не ме предизвиквай,че.. :)::)
цитирай
66. romanov - Тия са специално подбрани за женския баскет-тим на Китай бе, моме:))
17.09.2009 15:20
dorichela написа:
аз в китайска номерация не се побирам.. те ония декоративните... :):):)

Ти в Китай не си ли ходила:))))
цитирай
67. romanov - Че да не отвориш чековата сметка от кайманите:)))
17.09.2009 15:21
dorichela написа:
дунавски соме, не ме предизвиквай,че.. :)::)



Ахаха, голямото пиене ще има( навместо "Голямото четене" )
:)))))))
цитирай
68. cecka1504 - Дори, и питаш. Напиване не ми требе, ...
17.09.2009 15:21
Дори, и питаш. Напиване не ми требе, че да скоча :))))
За кога планирате полета :) И, моля, без поли!
цитирай
69. dorichela - Романов,
17.09.2009 15:21
не съм.. По ме влече към Япония... Ама и Китай няма да откажа...
цитирай
70. romanov - Полетът го планирайте вие, двете, че да нема после -"не чух, не разбрах, аз съм си на аерогарата всеки ден:))
17.09.2009 15:24
cecka1504 написа:
Дори, и питаш. Напиване не ми требе, че да скоча :))))
За кога планирате полета :) И, моля, без поли!

цитирай
71. romanov - Тогава!? Какво се чудиш, че не си вземеш некое и друго йероглифче:))
17.09.2009 15:26
dorichela написа:
не съм.. По ме влече към Япония... Ама и Китай няма да откажа...


По - лесно ще те приобщим към интериора там, пък и алъш - вериша трябва да втрви,. не е ли така;))))
цитирай
72. dorichela - Романов....
17.09.2009 15:27
....тц.. :) Не искам пола с йероглифи.. Виж, ако ме зарадваш с някое кимоно... :):):)
цитирай
73. romanov - Добре де, пускам обява из нета тогава:
17.09.2009 15:30
dorichela написа:
....тц.. :) Не искам пола с йероглифи.. Виж, ако ме зарадваш с някое кимоно... :):):)


" Заменям десет (10) поли за 2 кимона!"
щото и за Цецка да има:) Нали е от екипа:)
цитирай
74. dorichela - Романов,
17.09.2009 15:33
Ей, злато си!! :):)) Чакам си кимоното :)
цитирай
75. cecka1504 - Ууу, Румба, ама много лъжеш, ша з...
17.09.2009 15:36
Ууу, Румба, ама много лъжеш, ша знайш... ся пък на аерогарата... Къде си последно :)))))
цитирай
76. romanov - Сега, сега! Че докараха цял камион:)))...
17.09.2009 15:37
dorichela написа:
Ей, злато си!! :):)) Чакам си кимоното :)



..с бира, май трябва да им помогна с разтоварването:):)))
цитирай
77. romanov - Където е нужно:)))
17.09.2009 15:40
cecka1504 написа:
Ууу, Румба, ама много лъжеш, ша знайш... ся пък на аерогарата... Къде си последно :)))))


Кажи, къде искаш да бъда:))
В това малко село, за 10 мин сменям местоположението:))
Понякога съм с гръб към слънцето, понякога то е с гръб към мен:)))
цитирай
78. cecka1504 - Хаха, щом си толкова ларж и ще има ...
17.09.2009 15:57
Хаха, щом си толкова ларж и ще има кимона, бъди където ти е кеф :)))) Ама стига ми тая награда, че питаш къде искам да бъдеш :))))
цитирай
79. vselena777 - 38 и ясен и явор...
17.09.2009 15:58
подкрепям те с 2 ръце - това е манипулация на масите..../хората, не маси и столове/....

сега ще изчета от 39 до 79-че за 2 ч ме няма и голем хан настанало
цитирай
80. romanov - :)))))))
17.09.2009 15:58
cecka1504 написа:
Хаха, щом си толкова ларж и ще има кимона, бъди където ти е кеф :)))) Ама стига ми тая награда, че питаш къде искам да бъдеш :))))

цитирай
81. romanov - ахахах:)) Добре дошла:))))
17.09.2009 16:00
vselena777 написа:
подкрепям те с 2 ръце - това е манипулация на масите..../хората, не маси и столове/....

сега ще изчета от 39 до 79-че за 2 ч ме няма и голем хан настанало

цитирай
82. vselena777 - стегнато, точно, ясно :)))) Според мен повечето не го разбират,за съжаление....
17.09.2009 16:01
rean написа:
Уродливо-надарено-джудже--жиголо невярващо че ще изгрее слънце на улицата му. Това е отново дребният човечец и Живота. Борбата за оцеляване дори да работи като каруцар или докер. Има дарба,но тя е "неприлична' за човек,а той си изкарва хляба с нея! В неразстящото му тяло зреят копнежи,които той подтиска, защото са немислими заради недъга му. Недъга на обществото да се справи с днешните и утрешни проблеми.
"Птицата" пиела хапчета! Всички ги пием, и ракията и дрогата и са наркотици, потъпкване съзнанието си, за да оцелеем до утрето!
Романе, ти пак човъркаш!
Пак ровиш!
Благодаря че те има, но кой те чете, а и да те четат, разбират ли те?
А за мен си като отворена страница, стегнато, точно, ясно!
Дерзай, пич!

цитирай
83. cecka1504 - Поздваче за вас, щото ми вдигнахте ...
17.09.2009 16:03
Поздваче за вас, щото ми вдигнахте настоението: http://www.youtube.com/watch?v=YBo495Z0_7k

цитирай
84. vselena777 - добре заварили....
17.09.2009 16:08
амаммного се окъсвате от темата колеги...то не бяха дънки, японии, летища,йероглифи, ракии....

сладурковци, та.....

според мен тя не е луда, щом и джуджо я вижда да летии той наитсиан е подтиснат и сега катос е замсиля...тя му пога с този летеж да се окърши, да почувста и отвори сърцето си за какво то копнее - да е свободен и да прави каквото той пожелае...
цитирай
85. romanov - е, ако и ти така мислиш, зле работата:)
17.09.2009 16:13
vselena777 написа:
rean написа:
Уродливо-надарено-джудже--жиголо невярващо че ще изгрее слънце на улицата му. Това е отново дребният човечец и Живота. Борбата за оцеляване дори да работи като каруцар или докер. Има дарба,но тя е "неприлична' за човек,а той си изкарва хляба с нея! В неразстящото му тяло зреят копнежи,които той подтиска, защото са немислими заради недъга му. Недъга на обществото да се справи с днешните и утрешни проблеми.
"Птицата" пиела хапчета! Всички ги пием, и ракията и дрогата и са наркотици, потъпкване съзнанието си, за да оцелеем до утрето!
Романе, ти пак човъркаш!
Пак ровиш!
Благодаря че те има, но кой те чете, а и да те четат, разбират ли те?
А за мен си като отворена страница, стегнато, точно, ясно!
Дерзай, пич!


цитирай
86. romanov - Благодаря ти:))
17.09.2009 16:14
cecka1504 написа:
Поздваче за вас, щото ми вдигнахте настоението: http://www.youtube.com/watch?v=YBo495Z0_7k


цитирай
87. romanov - :))))))))
17.09.2009 16:20
vselena777 написа:
амаммного се окъсвате от темата колеги...то не бяха дънки, японии, летища,йероглифи, ракии....

сладурковци, та.....

според мен тя не е луда, щом и джуджо я вижда да летии той наитсиан е подтиснат и сега катос е замсиля...тя му пога с този летеж да се окърши, да почувста и отвори сърцето си за какво то копнее - да е свободен и да прави каквото той пожелае...

цитирай
88. vselena777 - ами да, не всички разбират и вникват дълбоко и насериозно
17.09.2009 16:20
в житейските и истински теми....
и някои го обръщат на майтап...може би сега съм на вълна сериозни теми и .....
цитирай
89. vselena777 - поне аз
17.09.2009 16:21
така мисля......тя е като бяла лястовица, която да го освободи от капана, белезниците и да му покаже света и свободата....
цитирай
90. miaa - "Когато си джудже, с прякора Жребче, често трябва да правиш неща, които не харесваш, за хора, които не харесваш. Не винаги можеш да избираш, с кого го прав
17.09.2009 17:17
Милиони хора, го правят без да си дават сметка..ходят на работа, връщат се, оплакват се от всичко, упражняват насилие или са обект на насилие, чувстват се нещастни.., но дълбоко свързани със собственото си нещастие...Те не знаят..., не познават новото, различното, не искат да го приемат то дреме някъде в подсъзнанието им ,то е демоде..Но животът е прекалено кратък за да живеем зле..Изгревът на слънцето, полетът на птицата, зведите в безкрая... винаги ще ни вълнуват и ще ни носят копнежи и желание за промяна.."Искаше ми се да остане. Да не полети, защото от тук нататък, не знаех и сам, как ще протече животът ми." Твоят герой е щастлив защото е осъзнал смисъла на съществуването си. Благодаря ти, Романов за прекрасният разказ..Винаги има за какво да помечтаем...
цитирай
91. romanov - Благодаря на теб!
17.09.2009 17:19
miaa написа:
Милиони хора, го правят без да си дават сметка..ходят на работа, връщат се, оплакват се от всичко, упражняват насилие или са обект на насилие, чувстват се нещастни.., но дълбоко свързани със собственото си нещастие...Те не знаят..., не познават новото, различното, не искат да го приемат то дреме някъде в подсъзнанието им ,то е демоде..Но животът е прекалено кратък за да живеем зле..Изгревът на слънцето, полетът на птицата, зведите в безкрая... винаги ще ни вълнуват и ще ни носят копнежи и желание за промяна.."Искаше ми се да остане. Да не полети, защото от тук нататък, не знаех и сам, как ще протече животът ми." Твоят герой е щастлив защото е осъзнал смисъла на съществуването си. Благодаря ти, Романов за прекрасният разказ..Винаги има за какво да помечтаем...

цитирай
92. mamas - Омотах се в коментарите и забравих какво искам да напиша...
17.09.2009 19:13
Много пъти съм летяла...насън...Без да съм мечтала за това...Пък ме е страх от високо.
Извинявай ако не намираш връзка с темата...
Приятна вечер!
цитирай
93. romanov - Всичко е наред:)
17.09.2009 19:53
mamas написа:
Много пъти съм летяла...насън...Без да съм мечтала за това...Пък ме е страх от високо.
Извинявай ако не намираш връзка с темата...
Приятна вечер!

цитирай
94. min11hetep - Добър вечер, Romanov! :)
17.09.2009 22:46
Очите ти, очите ти
са меко кадифе,
побрали на гората
живота и прохладата;
пронизват ме до дъното
на илюзорни светове,
изтръгват ме от мАята...
И нищичко не искаш -
за теб не съм Фасон,
в душата ми откриваш
светлина... Изпълва ме
проблясъкът с покой,
че мога нависоко да летя.
цитирай
95. demoniceye - Sorry
18.09.2009 00:00
Че чак сега коментирам. Ниско си поставил летвата. 10-ти етаж ли? Кой не може да лети? Единствено този който не помни как се прави това. А ти Романов много добре знаеш как се лети. :) Благодаря.
цитирай
96. romanov - Добро утро:)) Прекрасен стих! Оново:))
18.09.2009 04:57
min11hetep написа:
Очите ти, очите ти
са меко кадифе,
побрали на гората
живота и прохладата;
пронизват ме до дъното
на илюзорни светове,
изтръгват ме от мАята...
И нищичко не искаш -
за теб не съм Фасон,
в душата ми откриваш
светлина... Изпълва ме
проблясъкът с покой,
че мога нависоко да летя.



Благодаря!
цитирай
97. romanov - ЗА незнаещите и десет са много:)))
18.09.2009 04:59
demoniceye написа:
Че чак сега коментирам. Ниско си поставил летвата. 10-ти етаж ли? Кой не може да лети? Единствено този който не помни как се прави това. А ти Романов много добре знаеш как се лети. :) Благодаря.


Ама, хайде, единадесетият да е:))
Става ли:)))
цитирай
98. dialog - по повод на въпроса ми - горе-долу
18.09.2009 11:40
имало е свят и преди религията, така че според мен долу= лошо, горе = добре идва от закона за притеглянето. Всеки който се предава на закона на земното притегляне пада надолу, а този който се усмели да не му се подчини, да му се противопостави и има сила да го преодолее, тръгва на горе и лети, успява да стигне до 10-я етаж, че и по-нагоре до своя рай.
Разказ с много материал за размисли. Благодаря.
цитирай
99. inel379 - В тези дебри може и да се загуби човек...
20.09.2009 02:57
Затова е по-добре да полети!:)
Всички можем да летим! Въпрос на избор!
В преодоляването на страха е магическата граница.
Достигането до десетия етаж е все пак придвижване нагоре. На някои и това не се отдава...
Съдбата не всеки ден ни дава знаци и не всеки ден бялата птица кацва на рамото ни. Героят може би ще успее да повярва, че може повече, щом иска тя дя остане. А и детският спомен говори, че мечтата му е жива...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930