Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2009 13:39 - Първи етаж
Автор: romanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 12866 Коментари: 57 Гласове:
16

Последна промяна: 09.12.2009 22:10





Тагове:   етаж,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vselena777 - уаууууууу
28.08.2009 13:54
и какво станало после.еееееееееееее недей така де, тамън на най-интресното....
цитирай
2. dorichela - Романов, пак страхотен разказ!!!
28.08.2009 13:54
Романов, пак страхотен разказ!!!
цитирай
3. tiia - Романов,
28.08.2009 13:58
ти пишеш много увлекателно и интересно. Разказите ти се четат на един дъх и особено много ми допада въздействащия начин, по който оформяш финала.

цитирай
4. romanov - vselena777
28.08.2009 14:01
написа:
и какво станало после.еееееееееееее недей така де, тамън на най-интресното....


Толкова ли искаш да узнаеш:))?
цитирай
5. romanov - dorichela, пак ме ласкаеш! :))
28.08.2009 14:01
написа:
Романов, пак страхотен разказ!!!



Благодаря!
цитирай
6. romanov - tiia Благодаря!
28.08.2009 14:02
[quote=]ти пишеш много увлекателно и интересно. Разказите ти се четат на един дъх и особено много ми допада въздействащия начин, по който оформяш финала.

Не те ли отегчават, понякога са малко по-дълги..:)))
цитирай
7. dorichela - Романов,
28.08.2009 14:04
казах ти, че не те лаская.. :) Няма да повтарям защо, за да не кажеш, че те и четкам на всичкото отгоре :):):)
цитирай
8. romanov - dorichela
28.08.2009 14:07
написа:
казах ти, че не те лаская.. :) Няма да повтарям защо, за да не кажеш, че те и четкам на всичкото отгоре :):):)

А ти знаеш, че се шегувам:)
Ако го повторя, ще ме накараш да те водя до Сатиричния:)))
цитирай
9. vselena777 - може понякога да са дълги,
28.08.2009 14:08
но са увлекателни, много описателни- и не като външност, а като вътрешнотс - чувства, състояния, мисли, страсти, неволи....

Ти си префкетен анатом на душата
цитирай
10. romanov - vselena777
28.08.2009 14:13
написа:
но са увлекателни, много описателни- и не като външност, а като вътрешнотс - чувства, състояния, мисли, страсти, неволи....

Ти си префкетен анатом на душата


А ти откъде знаеш толкова много за душата, детко?:))
цитирай
11. vselena777 - mi.....
28.08.2009 14:18
и аз мисля, че имам такава - а и много неща минават през нея - различни мсили, състояния, напрежения, спокойствие, страсти, ту от едната крайсно в другата, а и на скоро си купих книга"Психология на душата" - интересни неща пише там и "Разговори с Бога" - Богът , който е в нас и ние сме чрез него...
та така..кака.....
цитирай
12. romanov - vselena777 Надникваш из недрата на човешката душа,
28.08.2009 14:22
написа:
и аз мисля, че имам такава - а и много неща минават през нея - различни мсили, състояния, напрежения, спокойствие, страсти, ту от едната крайсно в другата, а и на скоро си купих книга"Психология на душата" - интересни неща пише там и "Разговори с Бога" - Богът , който е в нас и ние сме чрез него...
та така..кака.....


Не се ли страхуваш понякога от това, което се крие там. Не винаги е лицеприятно...
цитирай
13. lubima - отново обра овациите))чудесен си)
28.08.2009 14:30
отново обра овациите))чудесен си)
цитирай
14. romanov - lubima
28.08.2009 14:33
написа:
отново обра овациите))чудесен си)


Нищо повече от разказ, историйка; правя го почти всеки ден. Радвам се, ако ти е харесал:))
цитирай
15. vselena777 - az се старая във всеки да намеря доброто
28.08.2009 14:36
предпочиам да знам, отколкото да не знам и ад съм изпраена пред неизвестното, колкото и да е лошо, пошло, страшн, неприятно.....по-добре да знаеш , отколкото не...когато е възможно де...:)
цитирай
16. romanov - vselena777
28.08.2009 14:47
написа:
предпочиам да знам, отколкото да не знам и ад съм изпраена пред неизвестното, колкото и да е лошо, пошло, страшн, неприятно.....по-добре да знаеш , отколкото не...когато е възможно де...:)


Не го отдаваш само и единствено на любопитството, предполагам, че човек като теб би могъл да си намери много и интересни събеседници и занимания, просто ми е интересно, че опитваш и се включваш във всеки разговор, имаш изградени позиции по доста въпроси; неведнъж съм забелязал по коменмтарите ти..
И то на тая възраст..
Браво:)
цитирай
17. smile999 - !!!
28.08.2009 14:53
За голямо съжаление, това е безразличието, и безотговорноста на държавните инстанции и служители в момента.
Сърдечни поздрави на автора!:)
цитирай
18. vselena777 - да, таак е не е само от любопитвство
28.08.2009 14:54
интересно ми е, интересувам се от етзи неща и от други - човекът ,психиката му, мозъкът му/използваме само 3-5% от него/- какво става вътре в него- защо и дали хората са различни..... и благоадря за възрастта-по някога на идиотщини в положителния смисъл съм на 5г
цитирай
19. romanov - smile999
28.08.2009 15:05
написа:
За голямо съжаление, това е безразличието, и безотговорноста на държавните инстанции и служители в момента.
Сърдечни поздрави на автора!:)


Написах това, с надеждата, че подобни случки не са истина, или са изключение. Все ми се иска да вярвам, че власта има законови средства и сила да се справи с престъпността. И макар, права си, да не е точно така, все пак ми се иска! Много!
Поздрави и за теб!
цитирай
20. romanov - Значи ти е призвание:) Учи :)))
28.08.2009 15:07
vselena777 написа:
интересно ми е, интересувам се от етзи неща и от други - човекът ,психиката му, мозъкът му/използваме само 3-5% от него/- какво става вътре в него- защо и дали хората са различни..... и благоадря за възрастта-по някога на идиотщини в положителния смисъл съм на 5г

цитирай
21. анонимен - Moga da si go predstavq to4no:
28.08.2009 15:18
glupaka policaj i nqkav dvumetrov gigant iztapanen na stola,edniq vika ubuec sam drugiq reshava krastoslovica.
Tova ako ne e parodiq na organi na reda zdrave mu kaji
цитирай
22. ninariz - Безсилието на органите го разбирам
28.08.2009 15:25
но бездушието не.
поздравления
цитирай
23. vselena777 - и то в бг
28.08.2009 15:26
пък и повечето полицаи са доста крайни - или ще решават кръстословици или ще ги пребиват до смърт ....
а...сетих се и друго - най-големите престъпници са по високите етажи и вместо да затварят някого, защото е откраднал кокошка, а да нахрани семейството си ,нека затварят тези, които ни крадат данъците и източват и унищожават държавицата ни....
цитирай
24. romanov - анонимен21 - смешно или трагично?
28.08.2009 15:30
написа:
glupaka policaj i nqkav dvumetrov gigant iztapanen na stola,edniq vika ubuec sam drugiq reshava krastoslovica.
Tova ako ne e parodiq na organi na reda zdrave mu kaji

цитирай
25. romanov - ninariz
28.08.2009 15:31
написа:
но бездушието не.
поздравления

Това е което най-много тормози. Бездушието, апатията...
Прав/а си!
цитирай
26. romanov - vselena777
28.08.2009 15:34
написа:
пък и повечето полицаи са доста крайни - или ще решават кръстословици или ще ги пребиват до смърт ....
а...сетих се и друго - най-големите престъпници са по високите етажи и вместо да затварят някого, защото е откраднал кокошка, а да нахрани семейството си ,нека затварят тези, които ни крадат данъците и източват и унищожават държавицата ни....


Да, така е, само че оня, с кокошката не може да си плати на скъп адвокат, а другият, дето точи милионите - може! И няма да се стигне дори до съд. За тях трябва да има Крумови закони!
Но..властимащите не се обръщат за помощ към историята, скъпо дете:)
цитирай
27. vselena777 - скъпо съм я....
28.08.2009 15:43
дано Бойко малко по-малко ги въведе, ама....знае ли човек...ние не сме дисциплинирани...и всеки си прави каквото си иска и не трябва....:)))
цитирай
28. totoni - Хахаха! Тъжно е, не е смешно, знам! ...
28.08.2009 15:44
Хахаха! Тъжно е, не е смешно, знам! Смея се, защото пак си пресъздал нещо толкова типично по прекрасен и оригинален начин. Типично българското: "Ааа, това не е моя работа!" Странното е, че в масовото съзнание това се свързва с чиновниците (разбирай - държавна, местна администрация и др.). Но истината е, че е повсеместно! В частния бизнес има не по-малко такива хора...Видяла съм го и на двете места. Ужасно е тъжно, особено когато става дума за млади хора.
Поздрави на теб!
Страхотен, както винаги!
цитирай
29. romanov - За Бойко не знам,
28.08.2009 15:50
vselena777 написа:
дано Бойко малко по-малко ги въведе, ама....знае ли човек...ние не сме дисциплинирани...и всеки си прави каквото си иска и не трябва....:)))


но ние не направим ли сами нещо по въпроса, скоро ще останем само история. Много скоро...
цитирай
30. romanov - totoni Права си, но умишлено акцентирах-
28.08.2009 15:55
написа:
Хахаха! Тъжно е, не е смешно, знам! Смея се, защото пак си пресъздал нещо толкова типично по прекрасен и оригинален начин. Типично българското: "Ааа, това не е моя работа!" Странното е, че в масовото съзнание това се свързва с чиновниците (разбирай - държавна, местна администрация и др.). Но истината е, че е повсеместно! В частния бизнес има не по-малко такива хора...Видяла съм го и на двете места. Ужасно е тъжно, особено когато става дума за млади хора.
Поздрави на теб!
Страхотен, както винаги!



върху чиновническото съсловие не с цел да ги обидя, а имайки надежда, че ще се обърне внимание, а нали те са "главата" дето се вмирисва първо, нека веднъж ни опровергаят..:)
Естествено, наивно е да се смята, че с едно мое или нечие писание някой ще хукне да взема мерки, това са неща, които "вадят" очи от години, не само в периода "преход", но именно и затова са толкова шекотливи, нали, аджеба, говорим за ново начало, демокрация, бла-бла..дрън-дрън..:))
Керванът си е керван, когато е на път, а кучето нека си лае, това му е работата..(ако мога да перефразирам)
Остава ни надеждата:)))
Благодаря, че наминаваш:)
цитирай
31. mamas - Хиперболизацията придава
28.08.2009 15:57
леко комично звучене, но истината всъщност е жестока. Не виждаме това, което само се навира в очите ни - търсим го другаде.
И още - кариеризмът като основен смисъл на живота.
Поздрави за това, че си винаги различен и интересен (като автор имам предвид, естествено...).
цитирай
32. kass - romanov
28.08.2009 15:59
това е то бездушието в професията, какви неща го занимават човека...абеее...
поздравления, хубаво пишеш...
цитирай
33. loli - Това ли е съвременния полицай..
28.08.2009 16:04
Това ли е съвременният полицай - следовател?
Горко ни, ако е толкова "съсредоточен" и така си "изпипва" работата!?
Поздрав! :))
цитирай
34. romanov - mamas
28.08.2009 16:04
написа:
леко комично звучене, но истината всъщност е жестока. Не виждаме това, което само се навира в очите ни - търсим го другаде.
И още - кариеризмът като основен смисъл на живота.
Поздрави за това, че си винаги различен и интересен (като автор имам предвид, естествено...).


Благодаря, разбирам какво искаш да кажеш:))
Поздрав, мамас!
цитирай
35. romanov - loli В никакъв случай:))
28.08.2009 16:07
написа:
Това ли е съвременния полицай - следовател?
Горко ни, ако е толкова "съсредоточен" и така си "изпипва" работата!?
Поздрав! :))


Иска ни се да НЕ е такъв!
:))
цитирай
36. romanov - kass
28.08.2009 16:08
написа:
това е то бездушието в професията, какви неща го занимават човека...абеее...
поздравления, хубаво пишеш...


Да, тук спокойно може да се вземе всяка професия предвид, героите са само да подчертаят обстоятелствата, с успех биха могли да се заменят с други, по ваше усмотрение.:)
цитирай
37. vselena777 - heeheh
28.08.2009 16:12
всички виждаме и усещаме нещата, но нокой нищо не правим - траем си. Дигат цената хляба...траем си, става билетчето 1лв-траем си, премиряваме се.....Трябва всички да се обединим и да се съхраним, а не да гледаме в "паничката на съседа'' и да му правим "мърсотии'' и ад с екефим на нещастието....
цитирай
38. romanov - vselena777 теб ще те направим знаменосец на четата:)))
28.08.2009 17:14
написа:
всички виждаме и усещаме нещата, но нокой нищо не правим - траем си. Дигат цената хляба...траем си, става билетчето 1лв-траем си, премиряваме се.....Трябва всички да се обединим и да се съхраним, а не да гледаме в "паничката на съседа'' и да му правим "мърсотии'' и ад с екефим на нещастието....

цитирай
39. vselena777 - koga tva...
28.08.2009 17:23
само да не се успа/с у ли е с ли е.....де да знам/, :)))) ама не е ли така......орицателен отговор не приемам - хихихихи
цитирай
40. romanov - Айде ший байряка, стига се раправя бе:)))
28.08.2009 17:28
vselena777 написа:
само да не се успа/с у ли е с ли е.....де да знам/, :)))) ама не е ли така......орицателен отговор не приемам - хихихихи

цитирай
41. vselena777 - знаеш ли от кога съм го почнала байрякот....
28.08.2009 17:29
и платно съмс и изтъкала, само нашиването остана.....
сбирай четата, войводо....
цитирай
42. анонимен - Безразличието става като втора ...
28.08.2009 18:43
Безразличието става като втора кожа.А в съчетание с комплекса "от мен нищо не зависи" може да бъде пагубно за вида/човешки - имам предвид/!
Тъжен си за петъчен ден!
Весели почивни дни!
цитирай
43. romanov - tit
28.08.2009 18:53
написа:
Безразличието става като втора кожа.А в съчетание с комплекса "от мен нищо не зависи" може да бъде пагубно за вида/човешки - имам предвид/!
Тъжен си за петъчен ден!
Весели почивни дни!


Весели и на теб!
цитирай
44. romanov - Благодаря ти! Не се състезавам с никого, радвам се, че ти харесва:)
28.08.2009 19:24
mirandolina написа:
Не се сдържах и прочетох всичко...Днес май правя втори коментар, но е за добро. Определено се справяш в късия разказ.Поздравления още един път !!!

П.П. Пишеш по-хубаво от един тук в блога, но няма да споменавам кой е. Дерзай !

цитирай
45. hel - Хубав разказ!
28.08.2009 20:01
Тъжно е. Но така е у нас. Тоя герой със сигурност ще стиге до третия етаж!
Поздравления!
цитирай
46. romanov - Поздрав и за теб!
28.08.2009 20:41
hel написа:
Тъжно е. Но така е у нас. Тоя герой със сигурност ще стиге до третия етаж!
Поздравления!

цитирай
47. ledzeppelin - ...
28.08.2009 21:32
Мисля,че всичко е ясно.Щом всички толкова много мразим,да се захващаме за работа! :Р
Наистина много увлекателно и винаги с подобаващ финал! :)
цитирай
48. romanov - ledzeppelin
28.08.2009 21:42
написа:
Мисля,че всичко е ясно.Щом всички толкова много мразим,да се захващаме за работа! :Р
Наистина много увлекателно и винаги с подобаващ финал! :)


Добър вечер и благодаря, че се отбиваш:)
цитирай
49. burda - така си е...
29.08.2009 00:01
Бях в "системата" преди доста години (времето на дядо Тодор). Макар и попресолено, напълно е възможно такова поведение, което е описано в разказа. Минали са ми случаи, в които е било наложителна незабавна реакция, при това е било възможно да се реагира ефективно, предвид близкото разстояние до местопроизшествие или достатъчното време за подготовка по прекратяване на извършвано в момента престъпление. Вместо адекватни действия от шефовете, започват питания от типа: кой го каза - трите имена, егн и т.н, кога го каза, ама защо го каза, нещо не се ли занася, да не е станало грешка, е, вече има ли труп и т.н. до безкрай... Та, това е полезно да го знаете. И не само това, но и поради други случаи на чиновническо отношение, си мисля, че е наложително гражданско общество или да го наречем паралелни институции от доброволно организирани граждани и правителство в сянка, които да действат, а не като тия олигофрени неспособни да видят по-далеч от кесията и личния си интерес.
цитирай
50. inel379 - Бог да прости баба ми! Беше много мъдра и добра жена.
29.08.2009 09:08
Като се възмутеше от някого, ама много...казваше:"Де, цепеница, де!" Нося си го от нея, ама няма да го река. Няма полза от цепеници. Пък и много дървен материал ще трябва да се изхаби, щото закъде ли не са нужни. В малка България горите достатъчно ги обезцепениха. Та така... Да й се чудиш на търтеизма на системата.
Добре си се присетил за кръстословицата. Лекарите горещо я препоръчват на възрастните хора за гимнастика на мозъка срещу застаряването му /за да не загуби функциите си/. Героят ти не е в тази възрастова група, а колко е еластичен като мислене...Почувствах се като "дамата с рентгеновите очи". Какво хладнокръвие само. Това да не сме ние простосмъртните, че така да се шокираме от убийства. А той даже при три...пълно спокойствие. Колко ли тренировки са нужни за подобно постижение...Какъв кадър само...Кадруващ. Щом още на първия етаж са такива...какво ли е нагоре...Не че има нужда от гадаене.
Каква гротескна история. Ако не е тъжно, направо да се смееш. Ами нали е здравословно със смях да се разделяме с миналото. Само дето то не е зад гърба ни, а сме си в него.
Размисли за системата...
Хайде, по-оптимистично. Утрото настъпи, а то е по-мъдро от вечерта.
Благодаря!
цитирай
51. romanov - Благодаря!
29.08.2009 09:38
burda написа:
Бях в "системата" преди доста години (времето на дядо Тодор). Макар и попресолено, напълно е възможно такова поведение, което е описано в разказа. Минали са ми случаи, в които е било наложителна незабавна реакция, при това е било възможно да се реагира ефективно, предвид близкото разстояние до местопроизшествие или достатъчното време за подготовка по прекратяване на извършвано в момента престъпление. Вместо адекватни действия от шефовете, започват питания от типа: кой го каза - трите имена, егн и т.н, кога го каза, ама защо го каза, нещо не се ли занася, да не е станало грешка, е, вече има ли труп и т.н. до безкрай... Та, това е полезно да го знаете. И не само това, но и поради други случаи на чиновническо отношение, си мисля, че е наложително гражданско общество или да го наречем паралелни институции от доброволно организирани граждани и правителство в сянка, които да действат, а не като тия олигофрени неспособни да видят по-далеч от кесията и личния си интерес.

цитирай
52. romanov - inel379 Ти каза всичко, ако съм пропуснал нещо. Благодаря ти. И за оптимизма - също! Лек ден:)
29.08.2009 09:42
написа:
Като се възмутеше от някого, ама много...казваше:"Де, цепеница, де!" Нося си го от нея, ама няма да го река. Няма полза от цепеници. Пък и много дървен материал ще трябва да се изхаби, щото закъде ли не са нужни. В малка България горите достатъчно ги обезцепениха. Та така... Да й се чудиш на търтеизма на системата.
Добре си се присетил за кръстословицата. Лекарите горещо я препоръчват на възрастните хора за гимнастика на мозъка срещу застаряването му /за да не загуби функциите си/. Героят ти не е в тази възрастова група, а колко е еластичен като мислене...Почувствах се като "дамата с ренгеновите очи". Какво хладнокръвие само. Това да не сме ние простосмъртните, че така да се шокираме от убийства. А той даже при три...пълно спокойствие. Колко ли тренировки са нужни за подобно постижение...Какъв кадър само...Кадруващ. Щом ощи на първия етаж са такива...какво ли е нагоре...Не че има нужда от гадаене.
Каква гротескна история. Ако не е тъжно, направо да се смееш. Ами нали е здравословно със смях да се разделяме с миналото. Само дето то не е зад гърба ни, а сме си в него.
Размисли за системата...
Хайде, по-оптимистично. Утрото настъпи, а то е по-мъдро от вечерта.
Благодаря!

цитирай
53. miaa - Бездушието и безотговорността са пропили навсякъде...
29.08.2009 09:56
Защо когато виждаме всичко това, се обръщаме на другата страна и си казваме, че това не ни засяга пряко..да, ама не ..утре всички негативи могат да застигнат и нас. Много тромаво и неразбиращо са устроени социалните, правните, административните взаимоотношения. И докато те не се променят , ще имаме все повече и повече проблеми. Благодаря ти Романов за невероятният разказ.
цитирай
54. 3opa - Браво, Романов!
29.08.2009 10:10
Както се казва, О'Хенри мастило да пие и да те гони! :) Отначало ме заинтригува никнейма ти, защото това е фамилията на моя дядо, но след като прочетох един твой пост и след това, като наркоман всички останали, имаш в мое лице нов и верен фен! Пиши, човече, заслужава си! :)
цитирай
55. romanov - Благодаря ти! :)
29.08.2009 11:25
miaa написа:
Защо когато виждаме всичко това, се обръщаме на другата страна и си казваме, че това не ни засяга пряко..да, ама не ..утре всички негативи могат да застигнат и нас. Много тромаво и неразбиращо са устроени социалните, правните, административните взаимоотношения. И докато те не се променят , ще имаме все повече и повече проблеми. Благодаря ти Романов за невероятният разказ.

цитирай
56. romanov - Благодаря ти!
29.08.2009 11:25
3opa написа:
Както се казва, О'Хенри мастило да пие и да те гони! :) Отначало ме заинтригува никнейма ти, защото това е фамилията на моя дядо, но след като прочетох един твой пост и след това, като наркоман всички останали, имаш в мое лице нов и верен фен! Пиши, човече, заслужава си! :)

цитирай
57. burda - и малко от българския характер:
29.08.2009 21:08
Героят на разказа е взел една безполезна, дори вредна черта от българина през последните десетилетия - ако някакъв проблем не засяга нещо вътре в дома му, той го прескача с погнуса и отминава. Както и създава проблеми по същата причина - изхвърля си боклука на метри от дома си, а като му дадеш микрофон, мастило и хартия - ще ореве, че не е чисто в квартала му... Интересно, българското десидентство, което непосредствено се въвлече в промените, чийто символ може да е събарянето на Берлинската стена, дойде от кръговете на хора с екологично съзнание. Но сега на масовия българин това не е модната тема на деня...
Накратко - "какво ни засяга че...?" има нужда от нов отговор с български принос. Иначе - къде отиваме???
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031